Přejít na obsah

Váš Roomster

Fotky Vašich Roomikov


89 témat v tomto fóru

    • 596 odpovědí
    • 80k zobrazení
  1. Pravidla pro tuto sekci

    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. Myška 1 2 3 4 35

    • 857 odpovědí
    • 49.2k zobrazení
    • 1.2k odpovědí
    • 48.9k zobrazení
    • 822 odpovědí
    • 34.8k zobrazení
  3. Roomajz TDI 1 2 3 4 16

    • 375 odpovědí
    • 29.6k zobrazení
  4. Roomajz TSI 1 2 3 4 6

    • 141 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
  5. Maverick a jeho Roomster 1 2 3 4 6

    • 140 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 17k zobrazení
    • 360 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
    • 288 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  6. Roomik 1.2TSI 1 2 3 4 14

    • 335 odpovědí
    • 15k zobrazení
  7. Roomster Scout DSG 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
  8. Roomster CHAMPION 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
  9. Roomster Rosso Brunello 1 2

    • 49 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  10. Roomster 1.2 TSI Active 1 2

    • 48 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  11. Maltův Čenda 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 138 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  12. Roomi 1.2 TSI 63 kW 1 2 3 4 5

    • 121 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
  13. stříbrňák 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  14. Roomster 1.6V / 77 kw 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  15. Memphikuv Roomik 1 2 3 4 6

    • 144 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  16. Roomwage/ můj služebák 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 6.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...