Přejít na obsah

Váš Roomster

Fotky Vašich Roomikov


89 témat v tomto fóru

    • 596 odpovědí
    • 79k zobrazení
  1. Pravidla pro tuto sekci

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  2. Myška 1 2 3 4 35

    • 857 odpovědí
    • 47.5k zobrazení
    • 1.2k odpovědí
    • 46k zobrazení
    • 822 odpovědí
    • 32.4k zobrazení
  3. Roomajz TDI 1 2 3 4 16

    • 375 odpovědí
    • 28.8k zobrazení
  4. Roomajz TSI 1 2 3 4 6

    • 141 odpovědí
    • 26k zobrazení
  5. Maverick a jeho Roomster 1 2 3 4 6

    • 140 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 16.8k zobrazení
    • 360 odpovědí
    • 16.3k zobrazení
    • 368 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
    • 288 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
  6. Roomster Scout DSG 1 2 3 4

    • 84 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  7. Roomik 1.2TSI 1 2 3 4 14

    • 335 odpovědí
    • 14k zobrazení
  8. Roomster CHAMPION 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  9. Roomster Rosso Brunello 1 2

    • 49 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  10. Roomster 1.2 TSI Active 1 2

    • 48 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 138 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  11. Roomi 1.2 TSI 63 kW 1 2 3 4 5

    • 121 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  12. Roomster 1.6V / 77 kw 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  13. Maltův Čenda 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  14. stříbrňák 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
  15. Memphikuv Roomik 1 2 3 4 6

    • 144 odpovědí
    • 7k zobrazení
  16. Roomwage/ můj služebák 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 6.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mechanické a chemické čištění sacích ventilů nikdy nedosáhne takového výsledku jako čištění pomocí skořápek. To ale nic nemění na tom, že se karbon vrátí hned po další výměně oleje – stav, který ukázal uživatel paulcz, bude zpět velmi rychle. Výsledek? Vyhozené peníze. Služební vozy s nájezdem 500 000 km nikdo nikdy nečistil – a přesto jezdí stále relativně dobře. Vyhodit 8 000 Kč jen za dočasně čisté sací ventily je prostě nesmysl. Chápu to v rámci rozsáhlejší opravy, třeba při výměně vstřikovačů, ale samostatné čištění ventilů bez jiné návaznosti je vyloženě zbytečné. A je úplně jedno, jestli jezdíte krátké trasy nebo dlouhé dálky. Karbon se nejvíce usazuje při plně zahřátém motoru, a to zejména v rozsahu mezi 2 000 a 3 000 otáčkami – tedy přesně tam, kde se motor provozuje nejčastěji a nejefektivněji. Takže snaha tomu zabránit je v podstatě marná. Při studeném motoru nemají výfukové plyny dostatečnou teplotu na to aby spaliny přilnuly na materiál v sacích prostorech.
    • @Boleslavák a co FL ? vypadá to na ticho po pěšině 🙂
    • Caute, nebol som tu uz vyse roka, no okolnosti ma donutili prist si po radu. Vyskocila mi kontrolka motora a diagnostika ukazala tieto dva kody P0684 a P20EE. Stretli ste sa s tym prosim, ze o co sa moze jednat?
    • Chystá se limitovaná edice Fabia 130
    • Je to veľká dilema. Ten olej🤣 v servise dali 5w30 tetaz som bol inde meniť olej v prevodovke. A tam povedali ze mam dávať urcite 0w20 a original filter. Tak som o tom čítal.  Vyšlo mi to tak  ze zrejme nemám OPF  takze správne mam dávať 5w30  Ale ked v servise tvrdili ze urcite 0w20 tak teraz mam dilemu.  Kde zistím ci mam ten filter alebo nie . Podľa ročníka 1/2018 zrejme nieje .
×
×
  • Vytvořit nový...