Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


667 témat v tomto fóru

  1. Výfuk

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  2. motor 1,2/47 kw

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
  3. Ake su vhodne otacky?

    • 10 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  4. specifikacia olejov

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  5. trhanie auta za jazdy

    • 4 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
  6. 1.2 40 kW

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  7. 1.2 HTP Junior

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 21.3k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 27.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 15k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To musí letět. Když sem si sedl do 2.0TSI 206kW z 2.5TDI 120kW, tak jsem myslel, že řídím nějaký supersport :-D
    • Zdravím,  2 otazky z trochu ineho "súdka" ohladne motora, ktory ma nabehane 11 000km: 1. Mal niekto pocit/problém ze bol motor lenivy?  2. Je mozne aby bol motor s týmito km uz zakarbonovany?    Zvazujem kupu predvadzacky, ale pri "pokeci" s predajcom som sa dozdevel, ze autom jazdil on, byva 11km od práce, raz s nim bol v Belgicku, raz v Chorvátsku, coz mi kilometrovo cca vychadza, ze väčšinu svojho zivota jazdilo 11km tam a spat.    Pri samotnej jazde sa mi motor zdal nevyrazny (v D aj v S), resp.cakal som od neho ovela viac v porovnani s mojim súčasným 2.0TDI 140kw...    Je mozne ze sa jeho prejav este zmeni ak zacne jazdit "standartne" t.j.dialnice resp.nie je len krátke trasy? 
    • 1.2 TSI už bude mít něco najeto. Upřímně, na tvém místě bych se do ničeho radikálního nepouštěl – stejně se nejspíš netrefíš. Může jít o kombinaci několika drobnějších závad způsobených stářím vozu. Třeba těsnění na vstřikovačích, samotné vstřiky, palivové čerpadlo, karbonové usazeniny na sacích ventilech, případně lambda sondy. Nechal bych závadu nejprve víc rozvinout. Jinak budeš akorát vyhazovat peníze a ztrácet čas. U starších aut je často lepší se s drobnými problémy smířit. Auto už prostě není nové a ne všechno má smysl hned řešit. Ani kdybys dělal kompletní revitalizaci motoru tak už nemusíš dosáhnout stavu nového motoru které vyjelo z fabriky.
    • pokud mám správné informace, tak rekuperace nejde sw vypnout zcela !!!!! jde jen mírně potlačit a to je vše, pokud někdo tvrdí, že ji mám zcela vypnutou tak to není možné.
×
×
  • Vytvořit nový...