Motor 1.2 HTP - Stránka 23 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


667 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  1. Zradilo ma auto.

    • 8 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
  2. 1,2HTP

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  3. 1,2HTP

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  4. motor nejede

    • 14 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Probleeem s olejom

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  6. 100oktanů vs. 1.2 1 2

    • 44 odpovědí
    • 17.3k zobrazení
  7. typ vstrek.ventilu

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  8. Asi vadná lambda?

    • 16 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  9. 1,2HTP 6V za 1,4 16V 74kW

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Rozdíl motorú AZQ a BME

    • 18 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  11. 12 Htp 47 kw

    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  12. Špatný chod

    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • V skratke, Martab good point s tym ocistenim aj ked pohladovo sa zda ciste, ale vyskusam este raz precistit jarovou vodou a urobim test mozno aj tou vapkou ako pisasl lenovoman aj ked taky prud a tlak vody tam pocas jazdy nieje a neviem ci by to vobec preslo ako reklamacia ale aj bezne ked som to mal v umyvarke tak to nepretekalo . Fakt tam moze byt iba znizena prilnavost tych tesneni o seba alebo o kasnu z dovodu nejakeho filmu - spiny hlavne teraz ked je pel aj co.  Vozit tam ja nemam koho a zrovna vtedy ked prsi co poviem niekomu ze hej kamarat nejdes do roboty ale ides somnou do officu lebo ma prave prsat a budes striehnut na tesnenie  tak mas cely den vybookovany Ak test bude negativny, ale bude to tiect pri jazde tak kaslem na to  neni moja pracovna napln nad tym premyslat zas nejak extra , mozno sa niekto ozve kto mal podobny problem a uz ho vyriesil Dakujem pekne
    • Start stop mě až tak netrápí, většinu jízd do práce mám v režimu, kdy doma se rozjedu a zastavím až u práce. To inteligentní dobíjení mi vadí více. Ale v paneláku máme těžší život. Leda bych vždy baterku musel vyndat a nabít doma, což je opruz.  edit: jo a nic z Číny se mi nechce do auta v záruce cpát, tedy ne nic podstatného samozřejmě. 
    • Když si to tedy shrneme, tak výměna ve stylu "jistota je kulomet" by byla takto: 1) Originální svíčky. 2) Dodržet orientaci elektrody (označit si polohu při demontáži), protože je to vlastně zdarma a jeden nikdy neví. 3) Mít stahovák na cívky. Stahovat na teplém motoru, pak počkat až vychladne a teprve pracovat se svíčkami. 4) Utahovat bez diskuze na moment a snažit se trefit i tu polohu. 5) Při montáži namazat cívky silikonem (Vážně si někdo koupí 20 gramů "škodovácké" silikonové pasty za 1200Kč ? )   Souhlas ?  
    • U mě (MR2020) musí být na budíkách zobrazeno info o telefonu jinak to přijmout/ukončit myslím nejde...
×
×
  • Vytvořit nový...