Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


664 témat v tomto fóru

    • 53 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  1. Výfuk – vlnovec

    • 7 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  2. Nadmieru hlučný motor

    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  3. dusi se motor

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11k zobrazení
  4. Zlé teplé štarty

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  5. Prevodovka JUS

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  6. Nejde motor BME

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  7. Nenaskoci motor

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  8. Trhanie pri jazdení

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  9. Chcípání motoru při volnoběhu

    • 7 odpovědí
    • 10k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Chyba v diagnostice po odpojení bude. Přerušenou komunikaci mezi dvěma jedntokami to pozná. Jen je potřeba hledat v Gateway a ne ŘJ motoru. U baterek EFB/AGM se s tím inteligentním dobíjením počítá a měly by to vydržet. Jak už jsem ale psal, netvrdím tím, že inteligetní dobíjení je dobrá věc. Jsou tu taky případy, kdy auta jezdí se zapnutým inteligetním dobíjením a baterku mají 7-8 let starou a bez problémů. Znám takové i osobně. Mně v Rapidu umřela po roce a půl, ale jiným vydržela 4x tolik. Žádný systematický důkaz, že ten konektor bez výjimky rychle zničí baterku, není. Velký rozdíl je v tom, že starší auta tento systém vůbec nemají a tak s ním další jednotky nepočítají. Odpojení konektoru je něco jiného, než když tam z výroby není. Moderní auta ty informace z J367 používají i pro jiné systémy a funkce, proto se mi odpojování (i když to možná plní svůj účel) nelíbí a osobně ho nedoporučuju. Pokud auto jezdí extrémně krátké trasy, radši bych tu baterku jednou za čas nabil. Je to zřejmě jedno z těch témat, kde každý bude mít svou pravdu. Myslím, že rok 2019 už se v dnešní době s menšími problémy diagnostikou řešit dá. Před odpojováním konektoru bych radši volil to zmiňované paměťové relé. A jelikož je toto téma primárně o deaktivaci Start Stopu, další diskuzi o dobíjecím napětí bych tady ukončil. Pokud to někomu za ten risk stojí, ať konektor klidně odpojí.
    • Osobne si myslim, ze vseobecne pro pb aku je nejlepsi, kdyz se pohybuje okolo tech 14,4 V, +/- teplotni kompenzace, za chodu motoru. Pokud je muj nazor spatny, rad se necham ochytrit. Jen bych prosil argumenty, ktere maji odbornou oporu, argument jedna pani povidala se mi moc nelibi. Dik
    • Caute, dal som prezuvat gumy, a naznacili mi, ze disky ze su uz nic moc, ze by to chcelo nove. Tak som pozeral po novych diskoch aj tu, a videl som, ze Marek-P89 ma tam nove disky ale tie vyvazovacie zavazia tam ma tiez.. Som si myslel, ze ked ich tam mam zo 10, tak ze to je uz moc, ze max byva jedno dve..  Disky mam kadejako osuchane od obrubnikov, uz som take kupil, ale auto ide krasne, nic nevibruje, stopu drzi pri akejkolvek rychlosti.  Tak som z toho zmateny, ze ci to mam nejak riesit a dat disky opravit a pouzivat ich napr. so zimnymi gumami, popripade vobec, alebo mam naozaj kupit nove disky? Da sa nejak zistit, ze ci su disky vyslovene zle? Ako, chodim v kuse na chatu po otrasnej ceste s milion dierami, ale to snad by nemalo mat vplyv, nechodim tadial viac nez 20km/h. Popripade ci dat disky opravit, videl som, ze aj take firmy su tu vsade..   
    • Po ujeti 150 km (prevazne plynuly provoz) zadna chyba RJ sahary. Nicmene stejne bych chtel zkontrolovat funkcnost sahary.  Da se nejak nucene spustit (treba pres VCDS)?
    • Hezký den, vyjeli jsme na delší cestu, auto nám předtím v autorizovaném servisu přezuli a dělali jarní údržbu (výměna pylového filtru, olej, dodělání druhého klíčku).. auto naplno topí, přestože máme vypnuto. Je to k nesnesení, navíc cestujeme se dvěma malými dětmi. Je sobota, takže servis bez šance. Nějaký tip, jak postupovat?   Za jakoukoli reakci díky 
×
×
  • Vytvořit nový...