Motor 1.4 MPI
722 témat v tomto fóru
-
Dobrý den, vlastním fabii 1.4MPI rok 2001, najeto poctivých 155000. V květnu měněné rozvody + přebrousení hlavy a její přetěsnění. Včera za jízdy motor zdechl. V servise nejdříve diagnostikován vadný snímaček otáček vačkové hřídele, stále nešel nastartoval, startér makal, motor se protáčel, ale neuvedl se do chodu. Následovalo sundání víka ventilů, hlava dolů a prý jsou zadřené 2 vahadla (nebo zdvihátka, nevím, byl jsem rozrušen )! Chtěl bych se zeptat, zda-li je možné, aby při takovém nájezdu a slušném zacházení tj. dokud se motor nezahřál na provozní teplotu, tak vytáčení do max 3500 rpm/m, došlo k jejich zadření. Servisováno pravidelně, olej měněn min. jednou ročně n…
-
- 4 odpovědi
- 7,4tis zobrazení
-
-
-
Ahoj kamarádi, mam fabii 1.4MPi 44kw 2001 150 000 poctivejch a s ní takový problém. Vždy když se motor hodně zahřeje (stání v koloně, velké vedro spojené s dalekou jízdou nebo třebas když jedu dlouho po dálnici a pak sjedu do města takže ze 130 snížim na 50 a na chladič přestane tolik foukat) tak auto uplně přestane táhnout, šlapu na plyn a hrozně douho trvá než to rozjedu na nějakou rozumnou rychlost jako třeba 130. A pokud nezastavím a nenechám to vystydnout trošku, tak začnou strašně kolísat otáčky (jako když vypadne jeden válec) až to chcípne. A pokud chci nastartovat tak to nechytne, neudrží to otáčky. Ale pokud to chcípnu a nechám to vystydnout tak dokud se to zase …
-
- 3 odpovědi
- 3,4tis zobrazení
-
-
Ahojte, chcem sa spýtať na hadičku na obázku, na čo slúži? Mám ju prederavenú je o veľký problém? Ďakujem.
-
- 0 odpovědí
- 2tis zobrazení
-
-
Hezký den všem. Poslední dobou se objevuje zajmavý problém. Přiju k autu, otočím klíčkem - pár sekund si zavrčí čerpadlo - počkám, startuju.. motor točí jako splašený, ale ani ťuk.. jako bych odpojil zapalování - mohl bych točit aj půl hodiny a ani by to neprdlo. Jenže! Vypnu klíček, hned otočím znova, startuju - a chytne okamžitě. A tak to dělá pravidělně, prostě poprvé ani prd, napodruhéí okamžutě, bez nějakého prskání, skákání.. Co by mohlo být za zradu ? Vag chyby nehlásí, teplota ve vagu i na budíkách odpovídá. Imobilizér to taky neni - ten by to nechal nastartovat a hned shodil. Co se týče korekcí, tak při benzínu v pohodě i po resetu jednotky, takže bych snad vylou…
-
- 3 odpovědi
- 1,3tis zobrazení
-
-
Zdravím , nesetkal se někdo se závadou, že nepravidelně plive do výfuku a při jízdě motor poškubává v určitých otáčkách ? VAG nic nehlásí, prošel jsem hodnoty a nic .... když poslouchám motor na místě, nezdá se že by vynechával...akorát to prdlá do toho výfuku (1,4Mpi 44KW 78tisKm) R.
-
- 8 odpovědí
- 8,8tis zobrazení
-
-
Zdravim chtěl jsem se zeptat čím to je že když zařadím tak se auto nehýbe. :-) nedávno jsem byl nuceny couvat do pěkného kopečku po trávě a docela se kouřilo a smrdělo jako by od předních kol :-) myslel jsem že je to gumama ale asi ne když chvilku potom sice jde radit ale auto se chová jako by tam byl neutrál :-)
-
- 14 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
Chlapi, bratrovi zlobí lambdy viz. níže. Řekli byste Lambda KO, problém je v tom, že nechal vyměnit již obě... jinak na volnoběh trochu kolísají otáčky a motor má zdá se vyšší spotřebu, tzn. chová se to jako by lambdy byly opravdu KO, jenže...chyba se objevuje spíše na kratších tratích, na delších a dálnicích se to drží. Zakládám další téma, i když na lambda problémy je jich tu hafo...nicméně nenašel jsem, že by měl někdo dál problémy i po výměně. Napadá mne : - nové lambdy jsou KO (příliš velká náhoda) - problém někde s vedením (nějaký tip prosím) - na druhou stranu OBĚ ? Není to vedení pro každou zvlášť ? Díky. PS : I když …
-
- 2 odpovědi
- 4,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím odborníky. Potřeboval bych poradit pokud by někdo věděl ohledně regulace klepání. Auto nějak hůře táhlo, tak jsem ho napojil na diagnostiku. V paměti závad nebylo nic . Ale v bloku naměřených hodnot jsem přišel na to, že ve skupině 011 mám úhel zážehu v záporných hodnotách. Tedy mimo toleranci. A dále ve skipině 020 mám jen samé nuly. S tím asi souvisí, že ve skupině 028 je test vypnuto. Ale ve skupině 026 se normálně napětí pohybuje v mezích. Dále když jsem šel po snímači klepání, tak jsem nameřil nekonečný odpor. Ale mezi piny 2a3 na konektoru, který vede do řídící jednotky jsem naměřil zkrat- je to vpořádku? Snímač jsem znovu utahl momentem 20Nm,ale nepomohlo …
-
- 3 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Potrebujem radu.pri volnobehu mi akoby vynechaval niektorí valec.Vago som zistil poruchu č.16555 čo znamená:rada valcov1 systém davkovania paliva príliš chudobná zmes.Tak som vyčistil trisky vymazal chybi po dalšom štarte sa zdalo že to pomohlo ale za chvilku to bolo to isté aj z poruchami.môžu to byť sviečky?
-
- 39 odpovědí
- 39,8tis zobrazení
-
-
Ahojte môže mat v zime vplyv to že mi prepušta expanzna nadržka kvapalinu?? Prepušta mi stredom jak je spojena. ďakujem za odpovede:) Motor 1.4 MPi 50KW
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
-
Zdravím páni. Mam taký menší problém. Po prestavbe motora, večšie vrtanie, ostrejšia vačka, mechanicke zdvihatka z felicie mam problém s ventilovou volou. Ak ju nastavím za studena, tak aby sa ventily s určitostou zatvárali, ciže +-povedzme 0,03, tak pri zohriatom motore tato vola vzrastie na hodnotu 0,25mm a viac. Čo je potom počuť ako motor cvachtá. Ak to nastavim za tepla, 0,15 sacie a 0,2mm výfuk, tak mam potom problem s motorom za studena, pretože ventily zostanú otvorene. Tyčky sú ocelove z felicie, kod motora je AQW. Rozmýšlal som nad ich výmenou za hlinikove, ten ma večšiu rozťažnosť. Hlava je po GO. Nové ventily a zafrezovanie sediel. Ak to nejak nevyrieš…
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, mám Fabii 1.4 mpi 44kw v servise a já, ani servisák už si nevíme rady, tak zkusím požádat o radu tady. Dal jsem auto do servisu s tím, že mi natekla voda do oleje (předtím mi motor žral vodu, celkem dost, ale jen jsem ji doleval a neřešil to). V servise se mi vyměnilo těsnění pod hlavou, pak ještě dvě součástky, bohužel nevím jak se jmenujou ani co to je. Jedna je takova "plastová černá věc" - byla prasklá, tak se dala nova. Pak se ještě vyměnila mrazová zátka. Oboje tuším z hlavy motoru. Po výměně těchto částí už to vypadalo, že to bude v pohodě, voda v oleji už není, akorat se dělala taková olejova emulze v nádobě, ta se zkoušela několikrát čistit, ale vždy s…
-
-
- 5 odpovědí
- 7,6tis zobrazení
-
-
Zdar chalani niesom sice origo skodovak, ale momentalne pouzivam Fabcu z mojej rodiny kedze moje auto nieje pojazdne a nieco sa mi na nej nezda. Je to 1.4ka MPIcko 50kW kod motora je AME. Ono to auto malo strasne pomalu odozvu na plyn proste ak sa hram s plynom tak vobec na neho v spodnych otackach nechce reagovat. Vo vysokych otackach uz to ide v pohode. Takze zacal som skumat veci a menil ich aj zopar. Takze ako prve som vymenil vzduchovy a palivovy filter nasledovali sviecky snimac otacok a lambda sonda. Nakoniec este vycistenie skrtiacej klapky + zakladne nastavenie cez VAG. Diagnostika, ale ziadnu chybu nehlasi ... Cekoval som bloky hodnot podla dielenskej pr…
-
- 13 odpovědí
- 15,1tis zobrazení
-
-
Vcera pri manipulaci s autem v garazi, kde auto stalo cca par minut nastartovane, tak se najednou zacal ozyvat zvuk jako vrtacka naprazdno, vychazelo to spise zepredu motoru, tam led je napriklad ventilator. Otacky na volnobeh a vse ostatni vypadalo ok. Motor jsem vypnula. Za chvili znovu nastartovala a zvuk nikde. Jen jsem zajela do garaze, s tim, ze pristi tyden mne asi servis nemine. Nevite cim by to mohlo byt ? Fakt hlasity zvuk venku - napadlo mne neco s ventilatorem treba pri sepnuti na vyssi rychlost. Nedavno menili regulator teploty. Auto stare, ale pravidelne servisovane. Dekuji, mam nervy, co to bude. Diky!
-
- 8 odpovědí
- 2,9tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Dneska sem si 150km od baráku kde trávím vánoce všimnul, že těsnění pod hlavou už to má pravděpodobně za sebou - objevil se našlehaný sajrajt jakna víčku oleje tak na nádobce.. kontroluju to při delších 150km trasách každou chvíli, takže je to relativně čerstvé.. jak dlouho by to obecně mohlo vydržet ? Potřebuju jet 2x na otočku domů tj zhruba 3x 150km.. je to reálné, nebo si raděj zjistit jíné auto a pak dojet jenom jednu trasu ? Mimochodem ví někdo o solidním servisu /ZL Kraj, spíše ke Vsetínu / kde by to sfouknuli ? Že dík
-
- 3 odpovědi
- 8tis zobrazení
-
-
Měl bych dotaz, zda se s tím už někdo setkal. Na Fabii combi (služební) s motorem 1.4 MPI 50kW r.v.2001, najeto 100 tkm, už asi rok při puštěném ventilátoru proniká do kabiny zápach splodin z výfuku. Děje se to při puštěném ventilátoru, jedno jestli fouká studený, či teplý vzduch a zápach je tak intenzivní, že se musí ventilátor po chvíli vypnout. Už jsem vyměnil komplet výfuk od katalyzátoru dozadu, to znamená oba díly výfuku, nic se nezměnilo. Měl jsem to už dvakrát s touto závadou ve škoda servisu, na nic nepřišli. Zbývají čtyři možnosti, těsnění výfukového potrubí, výfukové potrubí, vlnovec a katalyzátor. Jelikož nechci na to jít vylučovací metodou, protože díly a…
-
- 30 odpovědí
- 37tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
zdavim vas rozsvitila se mi oranzova kotrolka symbolem kohoutu a kdyz sem to napojil na OBD 2 tak mi to vyjelo jako zavada PO172 co by to tak mohlo byt. P0172 OBD-II poruchový kód Technický popis Systém příliš bohatá (Bank 1) Co to znamená? V podstatě to znamená, že senzor kyslíku v bance 1 zjištěn bohatý stav (příliš málo kyslíku ve výfukových plynech). Na V6 / V8 / V10 motorů válců 1 je na straně motoru, která má válec # 1.
-
- 0 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
Kluci, chci se zeptat zda máte nějaké zkušenosti s únikem chladící kapaliny a následném přehřátí tohoto typu motoru, co se týče možných oprav apod. Asi to bude u mě všechno v pohodě (doufám), ale včera se mi na dálnici rozblikal "stromeček" - málo vody. Dělá mi to tak 2x za rok a vždycky zajedu vyčistit nádobku k mechanikovi a je na pár měsíců klid, však víte, častá závada u těchto motorů - bliká, že je vody málo, ale vody je tam dost. Jelikož nad tím ale nikdy nemávnu rukou, zastavil jsem na odpočívadle a podíval jsem se pro jistotu. Voda ještě v nádobce byla, byla ale už tma a tak nevím kolik přesně, ale muselo to být ještě v normě, závadu jsem hodil na…
-
- 6 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
-
-
Zdravím páni. Po výmene rozvodovej reťaze pozorujem mierne zníženie spotreby cca o 0,3l/100km. Je to vôbec možné? Niekde tu som čítal, že vyťahaná reťaz neovplyvňuje výkon, ani spotrebu, len je to hlučné. Reťaz som menil po 154 tisíc km. Bola pôvodná. Pre predstavu: dnes ráno pri 15°C absolvovaných 50km (okresky a semafory cez dve okresné mestá) priemerná spotreba 4,3l/100km, priemerná rýchlosť 64km/hod. Šiel som kľudne spoločne s premávkou, stovku som neprekročil.
-
- 4 odpovědi
- 2,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, nemůžu nikde najít číslo držáku viz foto, chtěl bych ho doplnit z nějakého důvodu v mém motoru chybí. Díky za odpověď R
-
- 6 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
Ahoj všem, chtěl bych poradit...počas dovolený jsem stál v koloně a při pojíždění mi začala strašně stoupat teplota vody.....snížil jsem ji jenom tým, že jsem topil naplno(venku bylo 31 stupňů),ale teplota se vrátila do normálu, taky při normálním ježdění se teplota držela v normálu, jenom počas kolony, se teplota šplhala nahoru.A následně ta spotřeba stoupla hodně vysoko asi 8-9l/100km. Chladící kapalina se neztrácí, tak nevím...Děkuji všem za pomoc
-
- 6 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-
-
Dobrý den prosím o radu mám fabii 1,4mpi rok 2002 když se přehřeje nejde nastartovat za jízdy vynechává plyn a vypne motor,pak už nenastartuji než vystydne ručička teploty na 0,pak ujedu cca 1km a znova nevím co stím a kde je chyba.Prvním signálem je vynechání plynu a jak hned nezastavím auto vypne elektriku rosvítí se baterka a pak 2hodiny bez startu.Už nevím co mám dělat v servisu si nevědí rady.
-
- 2 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
-
-
Prajem pekny den, chcel by som zrusit prepojenie vika na sanie na motore AZF. riesil to uz niekto ? aby to vyhovovali aj STK ? rozmyslam nad zavedenim do nejakej nadobky asi cez nejaky filter. hlavne chcem aby skrtiaca klapka nebola stale zaspinena od vyparov, a aby motor nenasaval teply vzduch. ako to mate vyriesene ?
-
- 0 odpovědí
- 2,1tis zobrazení
-
-
Ahojte som tu novy. Chcem sa opytat dnes mi volal kamarat ze ma problem s autom ze po nastartovani mu zacne signalzovat kontrolku oleja a vody,niekedy to zmizne ale po kratkom case to znova naskoci.Oleja aj vody je tam dost a,neviete cim to moze byt?na diagnostike mu vyhodilu tieto chyby. Auto ide v pohode len mu svietia tie dve kontrolky,voda+olej,vsetkeho je dost,a este mu neukazuje stav nadrze ma plnu nadrz ale pritom neukazuje nic,ako keby bola prazdna,mozna je to nahoda ze mu akurat odisiel aj plavak v nadrzi,neviem,ale hlavne by chcel vyriesit ten problem s vodou a olejom. Chce ist autom na buduci tyzden cca 700km tak sa boji,viete mi povedat co to moze byt,keby …
-
- 28 odpovědí
- 17tis zobrazení
-
-
Zdravím, potřeboval bych do bakalářské práce obrázek sestavy setrvačníku, spojky a přítlačného kotouče. Nemáte ho někdo?
-
- 2 odpovědi
- 1,8tis zobrazení
-