Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


732 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
  1. Tesnenie vyfukove zvody

    • 1 odpověď
    • 910 zobrazení
  2. ŘJ nevidí lambda sondu

    • 8 odpovědí
    • 6,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,2k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 37,4k zobrazení
  3. El. schéma lambda sondy

    • 5 odpovědí
    • 15,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 800 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 931 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  4. Cukání motoru 1.4 MPI 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 29,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  5. Výměna hlavy

    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  6. Výpustný šroub oleje 1 2

    • 34 odpovědí
    • 27,7k zobrazení
  7. Nie je to drahe?

    • 6 odpovědí
    • 14k zobrazení
  8. Plastový kryt motoru 1.4 1 2

    • 31 odpovědí
    • 17,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 881 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  9. Těsnění pod hlavou 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 980 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
    • oki -  je to kvoli vyssiemu obsahu siry Bratislavský závod spolu s ďalšími v rámci celej skupiny MOL sú totiž prispôsobené na ťažkú ruskú ropu. https://www.aktuality.sk/clanok/IaVUQHe/nemci-do-konca-roka-skoncia-s-ruskou-ropou-co-brani-slovensku-aby-urobilo-rovnaky-krok/ https://www.cas.sk/clanok/2821871/slovnaft-ma-problemy-kvalita-alternativnej-ropy-sposobila-znizenie-jej-spracovania/  
    • Uplynul rok (a něco), vracíme operák a v pondělí konečně přebíráme nového KAMIQa, opět na kolech 18" dokonce podvozkem s volitelnou tuhostí tlumičů, který je prý tvrdší, než standardní podvozek sám o sobě, navíc původní KAMIQ byl 1,0 TSI 81 kW DSG, nový bude 1,5 TSI 110 kW DSG, takže i nárust hmotnosti, jsem zvědav, každopádně jsem na auto opět pořídil celoroční kola Continental AllSeason Contact, původní GOOD YEAR EAGLE F1 asymmetric 3, rozměru 215/45 R18 89V, budu opět prodávat.
    • Columbus byl  za příplatek rok 11/2016 mám L&K a původní systém tam byl Amundsen nechal jsem to předělat na Columbus celosklo MIB 2.5
    • To jsem nikde v infotainmentu nenašel. Každopádně s tím původním mi jdou 4x směrovky, vypnutý start stop, a další blbůstky, ale s druhým klíčem to nefunguje.
×
×
  • Vytvořit nový...