Já mám od dubna VW Tayron eHybrid, je to stejná technika. Po městě cca. 100km není problém, jen se musíš naučit jezdit s maximální rekuperací a ovládat i brzdění plynem. Mimo město po okreskách se dá najet i přes 110km. Maximum, co se mi v režimu elektro povedlo bylo 126km. Se superbem iv jsem viděl i 144km. Tankovat doporučuji jen N98 a více.
Najvacsi rozdiel spravia silentbloky na ramene, tie zadne.
Potom treba stabilizator z Passatu.
Pruziny/tlmice - tam to je loteria, za mna by som riesil nejaku sadu od KW - ak su prachy, ak nie, tak skusit z Arteona.
Podlozky neviem, nemam skusenost, mozem vyskusat.
Co spravi ale dost velky rozdiel su pneu, chce to 18 alebo 19, nakolko tie su uz 235mm.
Ak by ti pomohlo, viem ti dohladat konkretne cisla dielov.
A posledna rada, podvozkove diely radsej origo.
tak teď už klidně přispěju
mám DCC.
úpravy na podvozku
- kratší tužší pružiny
- silnější stabilizátory
- silnější tyčky stabilizátorů
- nějaká výztuha dole uprostřed (prý lehčí a tužší než originál)
- jiné zadní silentbloky spodních ramen (puky - plné)
- podložky vepředu i vzadu (primárně kvůli předním brzdám)
- jiný SW - Arteon
autem se dá jezdit. zcela změnilo charakteristiku Superba směrem odpovídajícím využití potenciálu motoru.
díky silentblokům se nesjíždí přední pneu zevnitř. na brzdách to drží geometrii tak, jak má. vydrží asi 100tkm. pak jsou ko
díky stabilizátorům a pružinám jsem byl schopen jezdit i na "normal" podvozek, aniž by mě to moc štvalo (předtím jen S). zlepšily se náklony. kosti vydrží tak 30 tkm. jakékoliv. pak to začíná být slyšet.
díky SW se auto změnilo k nepoznání. Je to žehlička bez náklonů a houpání. Řiditelná i během plného brzdění. Rozdíl mezi komfortem a sportem je v tom, jak moc vnímám nerovnosti na cestě. ne v tom, jak moc se to houpe.
tolik zkušenosti k úpravám podvozku
Ve výsledku. Vše se to hodí spíš ku sportovnějšímu stylu jízdy. Kdo má rád komfort a pohodlí a to houpání, nic z toho nedělejte
Dobře, udělal jsem tentokrát výjimku a vytvořil vám pro tuto problematiku nové téma. Ale připomínám, že o rozhodnutí moderátorů se nediskutuje!
Úpravy aut v určitých rozumných mezích a rovinách jsou i mou zálibou, tak ať kvůli mě tato pro někoho zajímavá diskuze zbytečně neumře.
Jen bych teda poprosil, aby se toto téma drželo nového zadání a řešily se tady jen části podvozku a jejich případný vliv na změnu jízdních vlastností.