Přejít na obsah

Motor 2.0 MPI


30 témat v tomto fóru

  1. Výměna rozvoďáku u 2.0 MPi 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 27,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 32,4k zobrazení
    • 65 odpovědí
    • 31,1k zobrazení
  2. 2,0-nema vykon 1 2

    • 43 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9,6k zobrazení
  3. Fabia 2.0 MPI spotřeba

    • 2 odpovědi
    • 8k zobrazení
  4. Chlazeni Fabia 2.0 85kW

    • 5 odpovědí
    • 7,2k zobrazení
  5. 2.0 a lepsi benzin

    • 15 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6,2k zobrazení
  6. Spotreba oleje

    • 13 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
  7. 2.0 mpi - svody

    • 1 odpověď
    • 4,4k zobrazení
  8. Startér pro 2,0 MPI

    • 1 odpověď
    • 4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  9. 2.0 AZL problém

    • 0 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3,1k zobrazení
  10. Vlnovec

    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,9k zobrazení
  11. Startér-díly

    • 0 odpovědí
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ved predsa ak si majitel vozidla, v autorizaku ti povedia kedy a s cim bolo auto v servise. Cez skoda app vidis len kedy (pri akych km a datum) bola v servise, ked si stiahnes ten certifikat. Mne takto povedali vsetko co sa kedy dialo, dokonca aj prezutie kolies tam bolo od predch majitela. Ja som bol v IMPA (Panonska, BA)
    • Cize nemam sancu sa dostat k historii ukonov ktore mi urobili na mojom aute za ktore som im zaplatil? Nastastie mam faktury a svoju evidenciu, inak by som ani nevedel kedy mam ist napriklad na vymenu oleja v DSG alebo haldexe, lebo na displeji ti ukaze maximalne servisnu prehliadku a vymenu motoroveho oleja. Aj ked toto by mali vykonat podla servisnych prehliadok, stale nechapem preco nemam pravo vediet servisnu historiu. 
    • Když zákazník promluví, aneb proč  to s elektromobily nejde podle plánu. To je název článku, aneb komentáře ekonoma Miroslava Zámečníka, bývalého člena NERVu, i když asi zas tak nového se zde moc nedozvíme.....   https://www.hrot24.cz/clanek/komentar-kdyz-zakaznik-promluvi-aneb-proc-to-s-elektromobily-nejde-podle-planu?   PS:  Taky jste zaznamenali včerejší zprávu ČTK, že USA zvýšily clo na dovážené čínské elektromobily z 25% na  100%?  O něco podobného se pokouší i EU, ale těžko dnes srovnávat situaci a podmínky  USA a EU.  Američané  tímto chtějí určitě více podporovat  výrobu a prodeje domácích elektromobilů  ( a pravděpodobně  nejen elektromobilů) a omezit dovoz elektromobilů z Číny a taky berme v potaz  i to, že USA na rozdíl od EU nemají zatím žádný, i když tak jako v EU nepřímý zákaz prodeje spalovacích aut a nadále v pohodě jedou produkci  a i prodeje velkých spalovacích motorů. Těch dalších rozdílů v kondici, cenách a možnostech průmyslu USA a EU je v současné době vícero, takže nějaké urychlené následování tohoto kroku v rámci EU si myslím, že není tak lehce realizovatelné  a mělo by pro Evropu pravděpodobně daleko větší negativní následky než budou mít Američané.....   https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-usa-zvysuji-cla-na-dovoz-cinskeho-zbozi-u-elektromobilu-rovnou-na-100-procent-40471624
    • Blízko zrovna ne, Č. Budějovice.
    • Pod 2tis ot./min. se autu fakt nechce. Jakmile to skočí na 2100 tak to zatahne a jede bomby jak blázen. Já byl zvyklý třeba rozjet kopec a jel jsem normálně na 5. Teď tam musím dát trojku a pak čtyřku která to úplně nedává.
×
×
  • Vytvořit nový...