Přejít na obsah

Exteriér


167 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  1. Otvírání kufru sedan

    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  2. Superb 2 zatékání

    • 9 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 22k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 49.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  3. Přestavba na facelift

    • 24 odpovědí
    • 23.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
  4. Dovírání Twindoor

    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. Příčníky

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. Facelift "zadek"

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
  7. nesklapeji se zrcatka sup2 1 2

    • 48 odpovědí
    • 33k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  8. demontáž přední masky

    • 3 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  9. Superb II predné svetlo 1 2

    • 41 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 33.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Diky,mrknu na to. Jinak co se tyce nemeneni pumpy s rozvodama je pekna blbost.Vzdy kdyz se delaj rozvody,tak se delaj rozvody komplet a ne ze se tam pumpa necha puvodni dalsich 10 let.Vubec nesouvisi s tim,jestli je pumpa na rozvodaku nebo ma svuj remen.Ten remen se tak jako tak casem muze pretrhnout a najednou nechladis,motor se zacne prehrivat a nemusis to vubec poznat.Tim hur Fabie ani nema budik na mereni teploty chladici kapaliny a pokud ma nejakou signalizace pri prekroceni teploty jak je to sice hezky,ale oni taky zalezi,kde to cidlo je.Pokud je nekde na hadici dole,tak je tam bude uplne jina teplota nez v hlave motoru kdyz ti nebezi pumpa to je jedna vec a dalsi vec, pokud tam je tech cidel vic a jedno je v hlave,tak jako tak uz pri nejakym prekroceni teploty si nemusis vsimnout hned,ze je motor prehraty a muzes pak resit havarijni stav a to uz je pozde.Nikdo nepotrebuje resit prehraty motor,tesneni pod hlavou,nadmerne zatizeny komplet cely chladici okruh hadice,chladic,expanzku atd. a co nejhur prasklou samotnou hlavu.Tech par korun navic za pumpu te nezabije a mas jistotu,ze nebudes resit nekolikanasobne drazsi opravu a neskutecny srani s tim a hlavne ten motor uz bude tak jako tak v prdeli.Chlazeni je zaklad a kdyz delat rozvody,tak komplet.
    • Takze bud Shell Helix ultra profesional AV-L 0W30 (bez i s filtrem pevnych castic)   https://svet-oleju.cz/cs/hledani/5/-1/shel-helix-0w30/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w30-5l/shell/19001129/1910?_gl=1*csq4vy*_up*MQ..*_ga*MTk5NjUyNzAwNS4xNzQ2ODI1NzI1*_ga_3TDMTY382L*czE3NDY4MjU3MjUkbzEkZzAkdDE3NDY4MjU3MjUkajAkbDAkaDE4MDkyNTcyOQ..       nebo Shell Helix ultra ECT C2/C3 0W30 (pomaha udrzovat filtr pevnych castic)   https://svet-oleju.cz/cs/hledani/5/-1/shel-helix-0w30/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w30-4l/shell/19001114/1895?_gl=1*7filpr*_up*MQ..*_ga*MTE5MjI5MTE4NC4xNzQ2ODI2MDU3*_ga_3TDMTY382L*czE3NDY4MjYwNTYkbzEkZzAkdDE3NDY4MjYwNTYkajAkbDAkaDg4MDE3Njg4Ng..    
    • Nejlepší bude prostě použít normální olej se specifikací VW 504.00, na kterou je ten motor ostatně i konstruovaný, a nepouštět se do inženýrských experimentů na koleni. Jestli ale máš přebytek volného času a chuť hrát si na olejového alchymistu, doporučuji si nejdřív nastudovat střihovou stabilitu (HTHS viskozitu) olejů 0W-40 a 5W-40 s normou VW 502.00 .Možná tě tyhle geniality přejdou hned po první tabulce technických dat. Ale kdo ví, třeba právě objevuješ nový svatý grál mazání motorů.   Na tvojí poznámku, ano 502.00 lze použít, nicméně výrobce ti jasně říká který olej je ideální proč to tu má každý problém pochopit? 502 5/0W40 jsou staré oleje, které už po 3K km dramaticky mění negativně svoji stabilitu a kvalitu. Dávat to do EA211 je blbost.
    • Dík za info. Věřil jsem informacím přímo od výrobce a ten se o Tebou popisované ochraně nezmiňoval. Říkal doslova: o problému škodovka ví a pracuje na něm.
×
×
  • Vytvořit nový...