Přejít na obsah

Elektrika


579 témat v tomto fóru

    • 11 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 34.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 19.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  1. bi-xenony - výbojka

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 974 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  2. Carista a sup II 1 2

    • 30 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
  3. Cestina na maxidotu

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.5k zobrazení
  4. Chyba 01279

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. Chyba 4629

    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát. 
    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
×
×
  • Vytvořit nový...