Přejít na obsah

Exteriér

Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.


89 témat v tomto fóru

    • 39 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  1. 5. dveře

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
  2. Skrabance a tuknutia

    • 6 odpovědí
    • 9k zobrazení
  3. Výměna 17 za 16

    • 2 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 50.7k zobrazení
  4. prut antény

    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 16.2k zobrazení
  5. Červená cinnamon??

    • 0 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  6. Plocha pokrtá lakem

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  7. Střešní stan

    • 5 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  8. Barevná střecha

    • 10 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
  9. vnejsi zpetna zrcatka

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. Koroze sváru

    • 13 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  11. Vyhrievane PREDNE SKLO 1 2

    • 29 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  12. Koncovka na vyfuk

    • 8 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
  13. přední kapota

    • 19 odpovědí
    • 6.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, odlučovač oleje byl taky v podezření, měnil se, ale změna se nekonala...   Nicméně, zdá se, že problém vyřešen - po skoro dvou letech trápení, cca dvou měsících bez auta a X pokusech-omylech se motor zase chová tak, jak má. Tj. žádné extrémní vibrace, žádná píšťala v motoru, ani cukání motoru nic. Nakonec se zdá, že to celé zmastil minulý autoservis, který do motoru opakovaně cpal neoriginální náhradní díl sání. Motor si toho asi nějak všimnul a přestal s ním pracovat. Skoro to vypadalo jako nějaký nouzový režim, kdy do zahřátí klapky nefungovaly (ochrana proti poškození?).  Co mě zaráží a na co si nedovedu odpvoědět je, proč s neorigo dílem motor chvíli bez problémů jezdil, pak začal házet chybu a pak se to za studena zcela zbláznilo. Dělá podezření, že jednotka nevyhodnocuje jenom požadovaný a skutečný úhel, ale postupně v čase možná taky nějakou dynamiku klapek tj. rychlost jejich natočení apod. a tím si díly nějak očuchá, ale nevím, je to jen myšlenka.   Nicméně teď po výměně šlape dobře, i za studena. Tak snad se to zas nevrátí, ale pár tisíc km už se s tím ujelo. Zároveň krom výměny se provedlo i očištění sacích kanálů a ventilů, které byly pěkně do černa zalepené karbonem - to je možná i jeden z důvodů, proč to za studena tak cukalo.   Jinak ještě jedna perlička na závěr - poslední dobou byla vidět určitá spotřeba oleje - 1-2 dcl na 1000 km. Trochu jsem se děsil, jestli se zase ucpaly kroužky, anebo už třeba turbo není na odchodu. Nicméně teď podle posledních měření klesla někam pod 1 dcl (0,5-0,7 dcl) na 1000 km. Ale to se ještě uvidí po více km.
    • Ok...ale ja ten zvuk na max v mobile mam,lebo aj prehravanie cez AA aj BT ide rovnako z mobilu priamo z apky TIDAL
    • od dnes nový ceník a asistovaná jízda 2.5+ je zpět ... 
    • @suri.Dík, dám přesně tyhle. Kde nejlépe koupit origo díl? Google vyhazuje spoustu jiných značek (Meyle, Febi, SKF atd.) pod tím číslem, aby mi nepřišlo něco jiného...
    • Diagnostika mi hlásí chybu: 00608 0260 Snímač stavu naložení vozidla Zároveň svítí kontrolka nahuštění pneumatik. Nevíte prosím, co je to za snímač?
×
×
  • Vytvořit nový...