Přejít na obsah

Motor 1.4 16V / 1.6 16V


168 témat v tomto fóru

  1. Otacky motoru 1.4 16V

    • 23 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  2. kontrolka emisii

    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
  3. Aku znacku LPG pre 1,4 BXW

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  4. 1.4 16V nižší výkon

    • 9 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  5. 1,4 16V vs 1,6 16V 1 2 3 4 6

    • 126 odpovědí
    • 47.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  6. CIMBU a 1.4 16V 63 kW

    • 18 odpovědí
    • 9.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!  
    • kvalita benzinu, stav vstrekovacov ?  
    • Ahoj škodováci, velmi přemýšlím nad koupí ojetého Superb III combi. Mimo klasiky typu 2.0 TDI 110kW mám v hledáčku i 1.4 TSI pheV, protože budu asi jezdit i docela hodně kratší vzdálenosti po městě apod. Každý druhý víkend ale očekávám, že to provětrám někde 50+ km.   Dají se sehnat Superb III combi, rv. 2020, najeto 80 - 100k km za ceny kolem 550 000 Kč. Prosím Vás o radu a zkušenosti, jak by se mohly orientačně pohybovat náklady na servis další roky? Jestli se to průměrně vleze do 20 - 30 000 Kč? Nákladovost na budoucí 3 roky totiž porovnávám s nákladem na operatovní leasing (jedná se o nový Golf Variant People - ano, je to auto o level níž).   Zároveň bych se Vás chtěl zeptat, jestli si myslíte, že by se takový Sup III po těch třech letech a dalších cca 50 000 km dal prodat kolem 400 000 Kč?   (pročetl jsem celé toto vlákno včetně vložených Vaculíkovských článků - díky za ně - a přijde mi, že minimálně do těch servisních nákladů by se snad dalo vlézt...). Díky!
    • Číslo dilu by kdyžtak mělo být 03G 906 051 A. Čím novější čidlo, tím vyšší pismeno na konci. Tak ze A určitě nekupovat. To tam mate mozna z výroby. 
    • Jasne, diky. V tom pripade co mohu udelat abych pacc aktivoval, jde nakodovat? Pripadne rozpoznavani dopravnich znacek je samostatna funkce nebo je jeho primou soucasti?   
×
×
  • Vytvořit nový...