Přejít na obsah

Interiér

sedačky, volanty, přeměny interiérů Octavií atd.


1 365 témat v tomto fóru

  1. potah na loketku

    • 9 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
  2. airbag

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 10,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  3. loketka 1 2 3

    • 67 odpovědí
    • 17,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4,1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  4. Centrál

    • 10 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  5. Náhradní díl loketka

    • 8 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9,7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
  6. zamrzlé okno

    • 6 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  7. Zaseklý pás

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  8. výsuvný kastlík

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. Elektrická okna

    • 6 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  10. Sedačka řidiče

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  11. ofuky topení

    • 11 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Čaute, mne dnes vyskočila podobná hláška na skode octavii 3 facelift 1.6 TDI DSG r.v 12/2017 , 113k km - "Závada: převodovka, Lze pokračovav v jízde" -  auto radí v pohode ani neseká nič a celkom ma to vystrašilo nakoľko viem, že tu su tie suche chybové DSG tak, že či nahodou takto na dialku neviete čo to moze byt príp či ide o nejaku vážnu, drahú opravu alebo o nejakú hlúposť. Po tom čo to zasvietilo som auto zhasol, nastartoval a uz to neukazovalo. Bol som po tom rýchlo na diagnostike a ukazalo to chybu 10 651 voliaca páka. Mechanik sa tomu nevenoval, vo stvrtok to pozrie. Čo viem, mam v aute menenu baterku za nejaký shit, že neni tusim gelova či čo to, tak moze to byt realne aj tym?   
    • Všechno je k ničemu, protože se to na sací ventily stejně nedostane. Jediné, co pomáhá, je jednou za 100 tisíc kilometrů nechat ventily vyčistit pomocí skořápek a sody. Alternativně by pravidelné čištění vodíkem při výměně oleje mohlo také významně omezit usazování karbonu v sání.
    • Promiň, ale raději zajeď do servisu. 
    • Motor sa zohreje normálne na 90 stupnov ,bez problemov ,klima funguje dobre klimatroni tiez ,tak potom asi skusim tu klapku alebo srrvomotor klapky ,nevies kde sa nachadza kde by som to našiel.
×
×
  • Vytvořit nový...