Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


347 témat v tomto fóru

    • 146 odpovědí
    • 84.6k zobrazení
  1. Jaký motorový olej? 1 2 3 4 13

    • 313 odpovědí
    • 134.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 246 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 7.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 261 zobrazení
  2. závada EGR ventilu

    • 17 odpovědí
    • 36.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 127 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 745 zobrazení
  3. Kouřivost z výfuku 1 2

    • 33 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 376 odpovědí
    • 291.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 187 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. Vibrácie, dvojhmotak ?

    • 3 odpovědi
    • 347 zobrazení
  5. Termostat na motoru

    • 5 odpovědí
    • 466 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 360 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 326 zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 869 zobrazení
    • 143 odpovědí
    • 60.2k zobrazení
  6. Syčení od motoru

    • 6 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  7. Tečie hlava

    • 1 odpověď
    • 591 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zadej DFHA to je 140KW nafta. Pokud mas i ve velkem TP DFH tak je to jistota  
    • Ahojte, pripajam moju skusenost s touto prevodovkou. Skoda Superb 1.5 TSI, 6° manual, auto kupene nove v 03/2021. Toto auto mam iba na dialnicne dlhe cesty, vylety, dovolenky, v meste uplne minimum, rocny najazd len do 10 tis. km., k autu sa chovam setrne, tak akurát svizne, nepodtacam pod 2 tis otacok... Nebral som DSG, chcel som jednoduchy, bezporuchovy manual. Ako som sa mylil...  Pri najazde nieco cez 20 tis km, v roku 2023 sa ozvali zadieracie pazvuky pri volnobehu a len pri zohriatej prevodovke po jazde, po stlaceni brzdoveho pedala prestali. Spociatku to nebolo take intenzivne, po dalsej stovke km uz silne pazvuky. Pripajam video. Radenie prevodovych stupnov bolov poriadku, len do dvojky islo relativne tazsie.  Ked som sa objednal do servisu, uz vedeli o co ide, vraj uz riesili rovnaku vec na Octavii s rovnakym pohonom (tu moja otazka, preco vyrobca na to nedal zvolavaciu akciu...). Opravili, vsetko funguje ako ma, radenie prevodovych stupnov ide hladko na vsetkych stupnoch. Najazdil som odtedy iba 12 tis. km. Zial pred par dnami som ale zistil únik oleja v miestach pod zotrvacnikom...zrejme prevodovy olej, pripajam foto, ak mate niekto skusenost, pridajte koment. Z klukoveho hriadela to olej zrejme nebude, ked auto ma najazdene 33 tis. km... A zacinam riesit, kym je este auto v zaruke, kedze ten unik oleja bude zrejme len narastat.   pazvuky_prevod.mp4
    • No, ačkoliv se zde v diskuzi píše, že FL by měl být letos v létě, tak já už si taky začínám myslet, že letos prostě nic nebude, protože kdyby tomu tak bylo, tak v téhle době, už by se určitě něco někde vědělo nebo psalo, ale všude je ticho po pěšině 🙂
    • Dotyčný taky od roku 2020 nebyl... 
    • Ahoj mám stejný problém na motoru 2.0 TDI CUNA 135 kW a nedaří se to vyřešit , jak jsi dopadl ty ? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...