Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI


345 témat v tomto fóru

    • 146 odpovědí
    • 83.9k zobrazení
  1. Jaký motorový olej? 1 2 3 4 13

    • 313 odpovědí
    • 132.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 386 zobrazení
  2. Kouřivost z výfuku 1 2

    • 33 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 376 odpovědí
    • 286.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 970 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 115 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  3. Vibrácie, dvojhmotak ?

    • 3 odpovědi
    • 276 zobrazení
  4. Termostat na motoru

    • 5 odpovědí
    • 424 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 304 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 280 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 715 zobrazení
    • 143 odpovědí
    • 59.1k zobrazení
  5. Syčení od motoru

    • 6 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  6. Tečie hlava

    • 1 odpověď
    • 509 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 722 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To platí u standardní výbavy s přední a zadní, nebo i u systému 360? Měl jsem zkušenost, že u 360 dávaly to nejlepší, aby to nekurvilo celkový obraz. 
    • Ještě jsme v procesu sledování přirozené regenerace během jízdy. Máme DPF monitor v mobilu a sleduje se stav. Z obrázků vyplývá, že jsem se v úvodním příspěvku spletl. Evidentně nedochází k regeneraci každých 50 km jak jsem uváděl, protože pokud je ta horní linka s procenty ukazatelem, kdy se bude regenerovat, tak při 68 % k regeneraci je najeto 203 km a to při relativně krátkých trasách. Dám sem info, jaké budou hodnoty, až se ta regenerace přirozeně spustí. Každopádně díky všem za příspěvky!  
    • kvalita benzinu, stav vstrekovacov ?  
    • Ahoj škodováci, velmi přemýšlím nad koupí ojetého Superb III combi. Mimo klasiky typu 2.0 TDI 110kW mám v hledáčku i 1.4 TSI pheV, protože budu asi jezdit i docela hodně kratší vzdálenosti po městě apod. Každý druhý víkend ale očekávám, že to provětrám někde 50+ km.   Dají se sehnat Superb III combi, rv. 2020, najeto 80 - 100k km za ceny kolem 550 000 Kč. Prosím Vás o radu a zkušenosti, jak by se mohly orientačně pohybovat náklady na servis další roky? Jestli se to průměrně vleze do 20 - 30 000 Kč? Nákladovost na budoucí 3 roky totiž porovnávám s nákladem na operatovní leasing (jedná se o nový Golf Variant People - ano, je to auto o level níž).   Zároveň bych se Vás chtěl zeptat, jestli si myslíte, že by se takový Sup III po těch třech letech a dalších cca 50 000 km dal prodat kolem 400 000 Kč?   (pročetl jsem celé toto vlákno včetně vložených Vaculíkovských článků - díky za ně - a přijde mi, že minimálně do těch servisních nákladů by se snad dalo vlézt...). Díky!
    • Číslo dilu by kdyžtak mělo být 03G 906 051 A. Čím novější čidlo, tím vyšší pismeno na konci. Tak ze A určitě nekupovat. To tam mate mozna z výroby. 
×
×
  • Vytvořit nový...