Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  1. Převodovka 01-TDI-EGR

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
  2. spojka

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  3. tuhý spojkový pedál

    • 5 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
  4. kopani spojky

    • 13 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  5. Převodovka

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  6. "Zatuhla" zpatecka

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  7. zadrnceni pri stani

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  8. Převodovka

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  9. Dvouhmota spojka

    • 5 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 19.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  10. převodovka

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  11. Spojková sada 1.6 MPI

    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  12. Typy motorů Octavia I 1 2

    • 28 odpovědí
    • 21.1k zobrazení
  13. prokluzuje spojka

    • 4 odpovědi
    • 5.4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 5.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
    • Karel z HK> co srovnáváš? Taky mám doma ještě 20L PP90 do staré techniky, kde ho měním dle uvážení, protože ten olej stojí pár korun, ale výměna hučící převodovky s 85.000km už vyšla na desítky korun. Oprava nebyla rentabilní a sehnal jsem druhou ještě s menším nájezdem a investice do origo oleje mě už nevytrhla. Jinak v F1 Junior olej do 225.000 km taky nikdo neměnil, převodovka je tichá a to za ním tahám z lesa i těžké vleky se dřevem.
×
×
  • Vytvořit nový...