Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. (OI) simerink

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  2. Spojka-Hydraulika?

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  3. Převodovka 1.6 74kw R.v.98

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  4. razeni

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  5. ( O1 RS )

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  6. prevodovka?

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  7. První díl výfuku

    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
  8. Řazení

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  9. otáčky + prevodovka

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  10. prevodovka RS

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  11. Převodovka 01-TDI-EGR

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  12. Převodovka 1.6 55kW

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
  13. 1,8 20v Převodovka

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
×
×
  • Vytvořit nový...