Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 20 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  1. Prasklá kost

    • 20 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  2. Silentbloky Powerflex

    • 20 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
  3. Poškozené ALU

    • 20 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  4. Prumer pr.brzdoveho kotouce

    • 19 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  5. pneu na octavii 17"

    • 19 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  6. problem s brzdami

    • 19 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
  7. koupě použitých alu

    • 19 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  8. disk

    • 19 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  9. Homokynetický klolub

    • 19 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  10. Klepání pod kufrem

    • 19 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  11. Máte zkušenost???

    • 19 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  12. Auto nebrzdí

    • 19 odpovědí
    • 18.7k zobrazení
  13. OCTAVIA I 4x4 66kW

    • 19 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
  14. Jaka kola?

    • 19 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  15. probrzdena kola

    • 19 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  16. stabilizátory atd.

    • 18 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  17. rychlostní index pneu

    • 18 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  18. ŠROUBY McGard

    • 18 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  19. Bouchnoutí

    • 18 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  20. Barum Polaris 2

    • 18 odpovědí
    • 4k zobrazení
  21. Novinka od Ronalu

    • 18 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Kontrola a očištění kontaktů v nádržce by mělo stačit
    • V první řadě ať už se v tom nikdo nehrabe a dostaň to do normálního autoservisu a pro příště, každý koupený auto z bazaru by mělo minimálně projít výměnou rozvodů a všech kapalin, protože těch 145 000 km tam může být klidně natočeno dvakrát.
    • ŠKODA Karoq 4×4 ŠKODA Karoq 4×4 dává na výběr ze dvou výkonných motorů ‑ benzinového 2,0 TSI (140 kW/190 k) a naftového 2,0 TDI (110 kW/150 k). Benzinový motor se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG je dostupný výhradně pro Karoq Sportline.  Všestrannost pro každodenní objevování Prostorný a přizpůsobivý Karoq 4×4 je připraven na vše, co život přináší. Tento model kombinuje každodenní komfort se sebevědomým projevem na každém povrchu, ať už jede po dálnici nebo vyjíždí do přírody, což z něj činí ideálního společníka pro aktivní životní styl. Jeho systém pohonu všech kol také zajišťuje vynikající kontakt s vozovkou a stabilitu, a to na různých typech povrchů a […] Článek Kompaktní a všestranný vůz do přírody ŠKODA Karoq 4×4 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Zdravím všechny, mám menší problém. Při ranní cestě do práce, se mi rozblikala kontrolka chladící kapaliny. Ovšem motor se za jízdy nepřehříval a při rychlostní kontrole na parkovišti jsem nezaregistroval ani nějaký úbytek chladící kapaliny (ovšem při zahřátém motoru byla nádobka prázdná, zpět do nádobky se dostala podtlakem, když jsem otevíral víko nádobky). Můj dotaz zní, po čem bych měl primárně jít a kontrolovat ? Chyba v chladícím oběhu, by asi být neměla. Teplotu mi normálně ukazuje, takže čidlo teploty, to taky nebude. Jedině mě napadá samotné čidlo hladiny chladící kapaliny v nádobce. Taky jsem z předchozí jízdy nechal naplno puštěný ventilátor na teplý vzduch, ale to pochybuji, že by s tím mělo něco společného.
    • Ano, i kdyz saharu odpojim, pojistku to vzdy vypali.
×
×
  • Vytvořit nový...