Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
  1. ESP na octavii rv 98

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  2. Brzdy a zadne koleso

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  3. Výměna oleje 4x4

    • 5 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  4. Rovnání tlumče

    • 0 odpovědí
    • 944 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  5. Hluk v rizeni

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  6. Zdvih podvozku

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  7. O1 - Odklon Kol

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  8. Kontrola EDS

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  9. Kdo ví co je tohle?

    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  10. Podvozek

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  11. ESP

    • 12 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 25.9k zobrazení
  12. Rozpera tlmicov

    • 16 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  13. Jake pneu na 6,5" disk

    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 7.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @lucky.jackEšte jedna vec, ak máš mechanické poškodenie servomotora, napr. tá oska čo je vsunutá do klapky a motora, by mala odlomené tie ušká, tak motorček sa ti síce točí, ale klapka by sa nenaklápala a chybu by ti nenahlásilo. Preto istotu mam vtedy až, keď to vyberiem a vidím, že to funguje.
    • U 3 měsíce staré Octavie 4 FL, 1,5TSi 110kW MHEV DSG se mi již dvakrát, zcela náhodně stalo, že přes absenci jakékoliv indikace poruchy auto nenastartovalo ani po mnoha pokusech, nereagovalo na mačkání START tlačítka. Po pár hodinách ale naskočilo naprosto bez problému a dál spokojeně fungovalo. Od servisu jsem dostal informaci, že jde o závadu software, o níž ví a na její aktualizaci již Škoda pracuje, ale zatím se neví, kdy bude vydána. Prý ale zatím určitě pomůže vystoupit, auto zamknout, počkat 15 minut a pak vše bude fungovat. Doufám tedy, že software bude k dispozici v krátké době. Pokud se s podobným problémem setkáte nebo máte jiné informace, dejte prosím vědět.
    • @lucky.jack Bolo to diagnostike v origo škodovke, 2 týždne dozadu. Bez chyby, všetko čisté! Návrh škodovky, donesieš auto, necháš ho tu týždeň, rozoberieme ti celú palubovku a budeme laborovať, kde je chyba. Samozrejme za ich laborovanie budem platiť ja a plus bez auta týždeň.  Kolega prinesie v stredu diagnostiku a pozrieme to ešte raz aj s reálnymi teplotami na čidlách.   Auto som nahlásil na budúci pondelok ( na 3 dni ak treba) s tým, že čo najviac vecí chcem vylúčiť a donesiem im ho v demonte ako je, že som už zhodil spodok palubovky. Stále mi vychádzal ten výmenník tepla, až do dnešného rána, keď zrazu jedna strana horúca.  Ak by to bolo čidlo, či servomotorček, tak si to vymením doma. Ak radiátor ide k nim, nech dajú nový, prepláchnu a urobia aj test tesnosti celého systému. Ale to musím mať istotu, takže mám týždeň a cca 1000km na to, aby som vylúčil komponenty, čo vadné nie sú. Robím proste to isté čo by robili oni v škodovke, keďže diagnostika bez problémov. Akurát čo som pozeral videá dnes, tak aj s poškodeným radiátorom mali niektorý podobné syndrómy, že polka auta kúrila a polka nie. Čo mne logicky príde zvláštne, lebo buď kúri a delí vzduch na obe strany, alebo nekúri. A hlavne potom nedáva zmysel to, že keď uzavriem okruh z vonka, začne tlačiť horúci vzduch miesto vlažného na rovnakej teplote nastavenia. Nebyť tohto javu ráno som presvedčený, že nekúri výmenník tepla. Neviem ale k nemu dať ruku spredu, lebo pred ním je hneď prídavné topné teleso. Viem len tie dve trubky prívod/odvod chytiť. Ale vôbec netuším aký teplý by mal byť odvod napr. pri teplote na maximum. Keby tam viem dať ruku tak mám jasnú odpoveď kedy hreje a kedy nie. Ten elektro ohrev však vyberať zatiaľ nechcem spred neho.   Potrebujem čo najviac info, spraviť si body, že čo môže byť vadné a ísť vylučovacou metódou.
    • Měl jsi to na nějaký diagnostice? Ideálně nějaký pořýdný? Veškery servomotory a snímače,(teploměry) ti nahlásí závadu. Potom můžeš laborovat jestli zlobí klapky nebo máš ucpaný radiátor. Jinak budeš opravdu brzy zralý pro Chocholouška 😄 
    • Váš příběh s autem, samozřejmě, zde z fóra znám. Já soudím podle svých zkušeností (nebo členů rodiny a známých) a ty jsou přes 25 let v jediném AS (jiný nebyl potřeba) ukázkové 🙏. Reklamoval jsem jen zasekávající pás spolujezdce a taky jsem musel dlouze přesvědčovat, než pochopili. Ale pochopili 😀.Autu bude 5 a vše šlape v pohodě. Na vašem autě se patrně "vyřádilo" hodně šotků 😐.
×
×
  • Vytvořit nový...