Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. tahnutí do prava

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  2. Generalka podvozku

    • 10 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  3. Silentblok

    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  4. hlucna predna naprava

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  5. Posilovac rizeni u RS

    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. ANKETA - LETNI PNEU

    • 24 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  7. Nokian WR G2 95T

    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  8. Haldex a co umí? 1 2

    • 42 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
  9. Spatne brzdy (viz Foto) 1 2

    • 26 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  10. Poškozená pneu

    • 22 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  11. Táhnutí do prava

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  12. ma to cenu

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  13. Ráfky ze Seatu

    • 10 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  14. čidlo ABS

    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
  15. Loziska

    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  16. Sněhové řetězy na OI

    • 18 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  17. Klapání zadních kol

    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  18. TLUMIČE

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  19. Makka brzda

    • 14 odpovědí
    • 8k zobrazení
  20. Resil ste nekdo cepy

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 6.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám cca 500km, mix mesto/diaľnica. Pocitovo je to dobrý motor, zrýchlenie fajn, prevodovka nepodtáča, skôr niekedy až príliš podraďuje. Spotreba mám priemerku 10,5l čo je dosť veľa, po diaľnici to ide za 9l pri miernom prekročení povolenej rýchlosti.
    • Použil jsem vodiče typu LifY jsou krásně flexibilní, jen už nevim průřez jestli to bylo 0,34 nebo 0.5. Nebo můžeš použít SIF ty použili výrobci těch vzpěr jako napájecí. Uvidíš je tam jsou to ty dva tlustý. Je vidět rozdíl. Těch slabých je tam asi 5 ale nejsem si teď jistej. Odpojený bych to asi neryskoval. Jelikož to komunikuje se zámkem tak by se ti to asi nezamklo.
    • @Petr984 a jake prosim kabely jsi jpouzil, jestli si pamatujes?  Kolik je tam zil?  Mozna na to mrknu s mistnim automechanikem radsi, nechci si to zacvaknout a uz neotevrit nebo cokoliv 😀   Nebo mozna na ty kabelu mrknu, muzu konektory odpojit a pripadne dal pouzivat?
    • Ahoj. Kdyby jsi to chtěl na normální vzpěry tak by si musel myslím vyměnit i zámek kufru. A určitě jiný kódování. Jinak ty kabely nevedou daleko. Stačí sundat tapec v místě vzpěr a tam jsou štekry. Kdyby si chtěl vzpěry vyndat tak štekry rozpojit , zajistit víko kufr nějakou tyčí ( je fakt těžký) , vycvaknou závlačky a vyndat vzpěry. Ty drátky jsou poškozené v ohybu průchodky. Už jsem to měnil známímu. Je problém v tom že ty slabý drátky jsou ze špatnýho typu kabelu. Kdyby se tam hned od začátku dávali flexi drátky tak ty vzpěry vydrží až do smrti. Já jsem je tam měnil za flexi a je klid.
    • Comu nerozumies? Je to jednoduche ako facka. Musis vybrat obe vzpery skontrolovat ci su na nich kable v poriadku aj niesu tak ich spajkuj ak to nepojde ani potom tak musis kupit nove vzpery. Ak nemas na origo kup si druhovyrobu za vyrazne menej penazi. Menej vydrzia ale na cas mas pokoj. Na diagnostike ti presne vypise s ktorou stranou (teda vzperou) mas problem.  Lahsie nepojdu  a robit prestavbu je zamna bizar, ak nemas na banan vrat opicu. #cajk
×
×
  • Vytvořit nový...