Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

    • 32 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
  1. Falken FK 451

    • 10 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  2. ABS snimac (G45)

    • 15 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  3. Nestabilita

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Nejde oddělat kolo

    • 23 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. HP na Octe Combi

    • 7 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. dorazy silenbloky atd

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. Těhlice z RS na TDI 1 2

    • 27 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
  8. Zasa brzdy!!

    • 15 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. šrouby na kola

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  10. Máte zkušenost???

    • 19 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  11. ET + centr. kol 17" RS

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  12. Zadní brzdy

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  13. akcelerace

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  14. Rezervní kolo

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  15. ALU KOLA

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  16. Silentbloky Powerflex

    • 20 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
  17. kotouče 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
  18. Vystříkání dutin

    • 17 odpovědí
    • 16k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To že nie je povinný neznamená, že ho niektoré autorizované servisy nemajú. Môžu si ho kúpiť.
    • Aditivované E10 BA95 existují - např. OMV 95 MaxMotion.
    • Takže po roce se rozhoupali jo?   To je rychlost.   Paráda
    • Marketing je mechanizmus predaja. S tým nikto nič nenarobí. Ja som sa len zamyslel, že ak by mal VIF aj negatívne vlastnosti, prečo je o tom tak ticho. Aditivácia u E10 BA95 neexistuje. A biolieh je čo prináša so sebou aj sadze, hlavne na vstrekoch. E0 alebo E5 či E10 BA98 je ralita dnešných dní. Obchodné názvy sa oháňajú 100vkami len to tak sviští. BA98 je podľa meraní takme 100 oktánový benzín (99,6-99,9), ale pokiaľ nemáš riadiacu jednotku ktorá využije plný potenciál energie paliva, jedniná výhoda je, že neobsahuje biolieh ale inú zložku, ktorá má bio pôvod, ale vytvára omnoho menej sadzí. A to je dobrá výhoda. Stojí ale za to? Tak počítajme. Rozdiel v cene medzi 95 a 100, nech som veľkorysí, je cca 0,1€. Pri 50l paliva je to 5€ na nádrž. Ak VIF stojí 9€, tak na 50l paliva ťa výjde VIF na 0,9€. 5€ vs. 1€. Matematika nepustí. S VIFom ušetríš tak, že máš cca každú 20 nádrž grátis. Ak ti nevadí dávkovanie aditíva pred každým tankovaním, tak je tu odpoveď. Ak ale tie 4-5€ neriešiš, tak si za komfort musíš jednoducho priplatiť. Ja viem sú to za vlasy pritiahnuté počty ale plus mínus to nejako takto vychádza. Ak ale prémiové palivo zdražie viac a uskočí od 95ky, tak asi bude viac tých čo oželejú komfort tankovania. Trochu som neporozumel slovu "pančovanie" lebo ja to mám tak, že je to riedenie a keď sa dá do paliva aditívum, slovo pančovanie by som použil, len ak som odporca aditíva. 
    • Ok díky, tak to pak začnu sledovat až se mi bude blížit konec platnosti.
×
×
  • Vytvořit nový...