Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

  1. Falken FK 451

    • 10 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  2. ABS snimac (G45)

    • 15 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  3. Nestabilita

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Nejde oddělat kolo

    • 23 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. HP na Octe Combi

    • 7 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. dorazy silenbloky atd

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  7. Těhlice z RS na TDI 1 2

    • 27 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  8. Zasa brzdy!!

    • 15 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  9. šrouby na kola

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  10. Máte zkušenost???

    • 19 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  11. ET + centr. kol 17" RS

    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  12. Zadní brzdy

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  13. akcelerace

    • 4 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  14. Rezervní kolo

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  15. ALU KOLA

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  16. Silentbloky Powerflex

    • 20 odpovědí
    • 11.7k zobrazení
  17. kotouče 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 7k zobrazení
  18. Vystříkání dutin

    • 17 odpovědí
    • 15.9k zobrazení
  19. zkusenosti s TOPPNEU.CZ

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Predni repracek je v Octavii 2 za budikama. V pravo dole   IMG_1371.mov
    • A máš to v telefonu určitě spuštěný?  f4d35658-569a-4aa6-a4e2-6ce09f5d409d.jfif
    • Ahojte škoda superb 1 2.5 TDi 120kw mám tu taký problém že keď vám vypne smerovku pri vyrovnaní volantu (puknutie) tak mi to teraz puká celú dobu stačí otočiť kľúč do prvej polohy a už to puká smerovky idú normálne. Ďakujem za každú radu 
    • Stejně by mně zajímalo jaký je rozdíl mezi plachtěním v EKO režimu a "plachtěním"  v režimu N u dvouspojkového DSG DQ381 (2024). V různých návodech jsem se dočetl, že 1. v ECO režimu při sundání nohy z plynového pedálu se u motoru vysune ze záběru spojka a motor běží na volnoběh. 2. když jede vozidlo v režimu N ze svahu dolů (tedy na volnoběh), převodovka nemaže. Tím se automatická převodovka může přehřát a poškodit. Proč v ECO režimu je volnoběh povolený, ale při zařazení N není? V obou případech jde  o stejný mechanismus vypnutí spojky? Může to nějaký znalec na DSG vysvětlit?      
    • Dušane takže když se dám strhnout, zapojím velkou baterku, tak se mi může stát, že si odpálím alternátor kvůli jeho přetěžování? Já silnější AKB chci proro, že po startu zapnu výhřev přední + zadní skla + zrcátka a jedu s tím jen 5 km do práce. mmch Yeti 1,4  
×
×
  • Vytvořit nový...