Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.3

  1. Zahájeno uživatelem kutilmp,

    jde na felicii 1.3 mpi zvýšit volnoběh přez vag.

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem polot,

    Felicia 1,3 mpi s LPG po krátkej jazde alebo po naštartovaní prepnutí na lpg vypnutí motora opätovne naštartuje len po dlhom štartovaní/pri studenom motore/ .Chyba sa prejavuje od leta no teraz je potrebné už neprimerane dlho štartovať aby naskočil motor.V poslednej dobe nedrží voľnobeh na LPG pri studenom motore čo pred tým nebolo ,aj po prepnuti na LPG hneď po naštartovaní voľnobeh bol ok. Ak štartujem bez LPG tak je všetko ok naštartuje viac krát po sebe voľnobeh ok .Neviem či to má niečo spoločné ,ale emisie co na BA LPG sú nevyhovujúce môže za to deravý výfuk?Niekedy naštartuje tak ,že hneď naskočí nad 2000 otáčok a prepne na LPG. EDIT: Nezničí sa dlhým šta…

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Skolnajz,

    Dobrý den, vlastním škodu felicii 1.3 bmm z roku 95 a zkusím vysvětlit svůj problém po lopatě. Jelikož se skoro v tom nevyznám, tak žádam o radu vás, než zajedu s tím do drahého servisu. Problém se má tak. Jednoho krásného dne mi auto začlo dělat problém a to takový, že jsem jel a auto mi zhaslo, jako by došel benzín. Auto jsem opět nastartoval a jel dal a zase to stejný a zase a zase, až sem auto nemohl dobrou půlhodinu nastartovat. Nakonec to chytlo, tak sem tomu dal otáčky. Dojel sem domů a auto už nenastartovalo. Příjdu ráno, auto nastartovalo na volnoběh cca na 25-30 sekund. Až se zahřalo, tak to zhaslo. Pod plynem auto drží, ale na volnoběh při zahřáti z…

  4. Zahájeno uživatelem Joppien,

    Zdravím, mám Feldu 1.3 combi, 50 kW, r.v. 1999. Rozhodl sem se při stavu 220 000 km, při kontrole po 15 000 km (prohlídka auta, výměna oleje, filtrů, apod.) u toho skvělýho držáku ještě vyměnit rozvodový řetěz. Byl stále původní od výroby, byl sem u toho, když sundávali ten rozvodový řetěz, byl vytahanej, visel, nebyl vůbec napnutý. Při prohlídce mi doporučili odkarbonizovat motor, byl úplně zakarbovanej. Tak to odkarbonizovali. Byl sundán spodní kryt a olejová vana. Měnili mi zadní levé ložisko, které už pomalu hučelo a nové přední kotouče a brzdové destičky. Sundali i hlavu, že jsem viděl zakarbovaný ventily motoru, tam to také prý čistili. Měnili mi i všechny sil…

    • 9 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem mark.long,

    zdravim, jiz jsem svuj problem se snazil vyresit na feliciaklubu, ale zatim bez uspechu...jde o to, ze jsem se pustil do cistine skrtici klapky (predtim otacky byli v pohode, ale nekdy se to na volnobeh dusilo pri stani ale samovolne nechciplo)....tedkom jsem po vycisteni klapky nastartoval a otacky litali od 1500-3100 a to i pri seslapnuti spojky, tudiz razeni nebylo plynule...samoszrejme udelal jsem reset RJ pres SIMOS manager od Motordiagu, vse probehlo dle PC v pohode, zadny error, udelal jsem i zakladni nastaveni ve VAGu...nasledne hned po restartu a zakladnim nastaveni byli otacky jakz takz v pohode (na volnobeh 900-1000ot), to vydrzelo jen par km, pak se to zve…

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem CMike,

    Ahojte Mám jeden teplotný problém s našou Feldou. Jedná sa o 1.3 BMM 40kW. Problém je nasledovný : Po pripojení na VAG, naštartovaní, zahrievaní som sledoval teploty na VAG. Hodnoty sú dosť mimo. Napr. Keď ukazuje VAG 63 stupňov tak sa otvára termostat, a keď ukazuje VAG 66 stupňov tak sa zapína ventilátor na chladiči. Teplota je ale v norme. Samozrejme, že to je zle a chudera Felda predpokladám, že dáva aj veľa paliva a tým je spôsobená naša zvýšená spotreba, lebo riadiaca jednotka si myslí, že auto nieje ešte zahriate a dáva bohatšiu zmes. Či? Už prevedené pokusy o opravu: - vymenené čidlo teploty na sacom potrubí (u BMM je toto čidlo pre riadiacu jednotku) -…

    • 11 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem zmitas,

    Zdravím, prosím poraďte jaké těsnění se nachází pod dílem viz. obrázek a jak na to (teče odtamtud olej). Stačí jen klíč, odšroubovat ty 4 matky, sundat, vyčistit, nové těsnění a zase s citem zašroubovat za sucha? Děkuji za rady. Mám felicii 1,3 MPi.

  8. Zahájeno uživatelem Bosco84,

    Nazdar, potreboval by som poradiť. Kúpil som si do práce Škodu Felíciu 1,3 jednobod. s LPG a mám nasledovný problém. Ráno keď naštartujem tak strašne dymí sadze a neide do otáčok. Zvuk je akoby išla na tri válce. Sviečky sú čierne a to majú týždeň. Predtým mi mechanik pri výmene rozvodov vravel, že nastavil ventili a tiež rozdeľovač pretože bol posunutý o jeden zub. Po pár minútach naštartujem znova a ide dobre, len dymí, pri plyne všetko v poriadku. Tiež otáčkomer pri tomto probléme skáče, alebo spadne na nulu. Vymenené bolo: rozvody, olej, palec a vrch rozdeľovača, sviečky, čidlo teploty chladiacej, zadný a stredný diel výfuku. Moja otázka znie, čo má vplyv nato..…

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem jarod,

    Zdravim, mam na felde 1.3MPi taky problem, ze mi na volnobehu kolisaju otacky. Na diagnostike mi to vypisalo chybu 519-snimac tlaku-prerusene vedenie alebo skrat na kostru(plus). Zaujimave na tom je to, ze pokial snimac tlaku vyberiem a dieru na motore po nom, zakryjem a nastartujem tak motor ide bez problemov, akonahle ho vlozim spat hned to zacne blbnut. Neviem ci to je pokazene, pretoze som skusal aj iny snimac a robilo to to iste. Vdaka

    • 6 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem davidbe,

    Čau hoši chci se zeptat dnes jsem domu dostal auto na opravu že je voda v oleji. Tak jsem vše začal rozebírat a zjistil jsem že vystřelila zátka viz foto. myslíte že když zátku dám zpět že znovu nevystřelí nebo je lepší sehnat jinou hlavu díky moc za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem ypsilonx,

    Ahojte borci, mám problém který bych potřeboval pvyřešit mám starenku felicii rok 95 a ted jsem po 350000km dělal GO -> hlava čistá, těsnění nové, spojka (STARLINE), nové řazení, nová pumpa, nové rozvody, měněná převodovka z feldy 98 (150000km). nový olej, nové trubky chladicího systému, nový převodový olej. I přes tyto všechny nové věci mi felicie na volnoběh v oblasti motoru klepe či drnčí, když sešlápnu pedál do vysokých otáček tak se zvýší intenzita drnčení a když pustím pedál tak je to ještě horší jakoby něco bylo na setrváku nebo spojka se podělala, při jízdě mi to v mírných otáčkách mirně drnčí ale při přeřazování je to hrůza nevím jak bych ten zvuk popsal.…

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem roman.rs,

    Prosím o radu nakolko som v koncoch. Moj pick up začal štrajkovať.Najprv vyvrela voda,prezrel som termostat je OK,vymenil som tesnenie pod hlavou nadalej voda vrela dokonca roztrhlo vyrov .nádržku tak som hladal chybu v hlave valcov,odtlakovaná za studena aj za tepla -je OK,rozobral som motor a zistil som ze sa dostáva voda do oleja prekontroloval som osadenie vloziek chybu som nenašiel.Poskladané nové tesnenia ,nový olej...Po zohriatí motora voda znova zovrela tak som vyskúšal vymeniť hlavu z iného motora,bez úspechu.Znova rozobraté, vložky von prekontrolované samozrejme len zrakom nanovo osadené a stále vrieme...čerpadlo OK Mohol by byť prasknutý blok motora?

    • 8 odpovědí
    • 7,7tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Karlos93,

    Zdravim panové opět mám problém s felinou... po tom co jsem s auta vytahl na tachometru 140 km/h mi auto ztratilo vykon a dneska jsem zjistil že se mi tvoří bilá emulze ve vičku oleje. potřebuju vědět co to zpusobilo jestli prasklé těsnění nebo hlava... diky moc PS: napište mi kolik by tak cca vyšla oprava abych věděl jestli to má vubec cenu...

  14. Zahájeno uživatelem Bobek755,

    zdravim klubáci. Koupil jsem na zimu feliciu jak jsem psal nahoře v názvu. Mám problem felda rano vpohodě nastartuje cca jak se zahřeje tak tak chcípá nejde ujede třeba 150m chcípne pak nastartuju a jede třeba 300m nevim co stím díky

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem CaRTeR,

    Zdravíčko, dnes se mi objevil problém s feldou. Když nastartuju a potom se chci rozjet nebo sešlápnu plyn až na podlahu, maximální otáčky jsou 1500 a víc to nejde... Motor jen kolísa, jako by chtěl jjít více ale nepustí ho to. Jako by tam byl omezovač.... Nějaké rady prosím? Svíčky měněny asi před týdnem a od té doby najeto cca 150km a nebyl jediný problém.

  16. Zahájeno uživatelem spojka2011,

    Mám problémy so studeným štartom na 1.3mpi 50kw,ked je teplota vonku nad 10+ C auto startuje bez problemov na prvy sup,ked je teplota nižšia tak pri prvom natoceni auto len toci,ked natocim druhykrat vždy hned chytne..Vymenil som preventivne cislo teploty chladiacej kvapaliny,ale nepomohlo..Cim to môže byť?Ak je motor teply toci bez problemov..

  17. Zahájeno uživatelem drahyx,

    Zdravím seřizoval sem vůle ventilů u mé feldy 1.3 50kw dle příručky 25 sacák 20 výfuk a motor rapidně ztratil výkon netáhne a nechce se mu do otáček Prosím pomozte.

    • 36 odpovědí
    • 25,2tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem spojka20,

    Takže prekupil som si feldu,už moju tretiu takže mam s nimi nejake skusenosti ale s tymto som sa este nestretol..Ma 180 000km,derava zadna cast vyfuku,na vymenu sa chystam.. 1.Prvy problem je že po naštartovani studeneho motora cca 2 minuty prakticky nemozno pridat plyn v nižších otačkach na dvojke-od cca 1500- napriklad na dvojke pri odbocovani z ulice pri plyne na podlahe žiadny efekt..ked sa už rozbehnem do trojky všetko ok,,na jednotke taktiež žiadny problem..ked je motor teply problem sa neprejavuje.. 2.Pri zaradeni do druheho rychlostneho stupna idem cez zuby, nie stale,je to 50/50, je to aj pri podradovani,neviem co to moze sposobovat,skusal som radit pomaly aj …

    • 10 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kulvait,

    Ahoj, mám auto z bazaru už asi 2 roky. Felicia s motorem 1.3 přestavěná na plyn. Několikrát se mi stalo, že se v létě uvolnila některá z hadic chladícího okruhu v okolí expanzní nádobky a vytekla část kapaliny. Nebo se voda ztrácela jinak. Po přitažení hadic začalo auto buď vařit nebo někde téct okruh. Doléval jsem vodu, po cestách jsem jezdil s několika kanistrama. Postupně jsem svépomocí vyměnil chladič a čerpadlo. Protože auto pořád vařilo a voda se ztrácela, zajel jsem do servisu. Řekli, že jsem asi prasknul hlavu, když jsem dolíval studenou vodu do horkého okruhu, ale že se na ní podívají a vymění těsnění a v nejlepším to bude jen to těsnění. Po výměně těsnění mi pá…

    • 2 odpovědi
    • 5,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Karlos93,

    Zdravim škodovaci mám problem s filetou a to ten že dnes jak jsem jel do brna asi 150 kilometru začal motor jakoby zdechavat někdy i po zastavení na křižovatce, a hlavně když jsem se chtěl rozjet tak se motor strašně zadusil někdy zdechl motor uplně a nahodit ho byl těžký problém. tak se chci zeptat co by mohlo mít na to vliv že se dusí a připadně jak poznám že to jede na ty tři válce kromě zvuku motoru. diky moc za opdovědi

    • 40 odpovědí
    • 14,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem leo_pipes,

    caute, mam 1.3 MPI , r.v.97, 50kw jak ted prsi, nebo kdyz je vlhko a auto stoji pres noc, tak rano nastartuju jen na dva valce, kdyz to drzim v otackach, tak to sice skube ale asi to jede na vic nez dva, pak to je pomalu lepsi, cuka to na volnobeh a pri rozjezdu se to jakoby dusi,,, kdyz po peti-deseti minutach se auto zahreje , tak to jede naprosto normalne i volnobeh naprosto klidny.... vubec nevim kde hledat, kam se muze dostavat vlhkost ? nebo jestli tu takove tema je tak by mi pomohl treba i jen link na nej .... dííík

  22. Zahájeno uživatelem lukky,

    Ahoj, cim to muze byt,ze kdyz jedu (auto uz je zahrate), tak otacky strasne pomalu klesaj na volnobeh? Klapku jsem resetoval a cistil... stale stejne. Proste kdyz vytocim motor na nejakou rychlost a pak chci preradit, jeste chvilicku "visi" a pak pomalu padaj na volnobeh?? Co na to ma vliv krom klapky? Diky!

  23. Zdravim,včera jsem vyměnil těsnění pod hlavou na svojí felicii1.3 MPI r.v.2000,po namontování hlavy zpět jsem jí nastartoval motor běžel v pohodě,večer jsem odjížděl pryč a po par stech metrech motor začal škubat nedržel otáčky a nereagoval na sešlápnutí plynu nevíte někdo co by stím mohlo být.Předem Děkuji.

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem vyli,

    Zdravím. Jsem automobilový analfabet a mám problém. V současné době se se svojí feldou nacházím v Anglii a závada spočívá v tom, že když nastartuji motor za studena, tak motor krástě naskočí a běží, po několika stech metrech začne cukat a přestává reagovat na sešlapávání plynu. Když chci motor nahodit po cca 15 sec. opět naskočí, ale motor škube a rozjet se bylo jen možné na nouzové zaparkování stylem vyturovat motor a ujet třicet metrů. Hned jak jsem trochu sundal nohu z plynu, tak zdechnul. Asi to bude mít spojitost s věcí, kterou jsem pozoroval už tři měsíce zpět. Motor při sešlápnutí plynu občas cukal a nechtěl se více rozjet, hlavně když jsem plyn sešlápl v plném ro…

  25. Zahájeno uživatelem rimla,

    Zdravím všechny a prosím o radu. Na Felicii (12/1995, 1.3 50kW) mi začala špatně ukazovat teplota chladící kapaliny. Při normální jízdě je teplota v červeném rozmezí, ale motor nevaří, čidlo ventilátoru spíná po chvílích bez problémů. Po jízdě bez problémů odšroubuju víčko na vyrovnávací nádobce, voda nevaří a pěkně cirkuluje. Proto jsem vyměnil snímač teploty na termostatu(žádná změna), druhý snímač teploty na termostatu(opět žádná změna). Řekl jsem si-asi špatný budík. Dal jsem nový budík(originál Škoda), ale opět žádná změna.Vyměnil jsem pro jistotu čidlo na spínání ventilátoru, dal jsem nový termostat (je to starší favoriťácký typ-ne plastový), vyměnil jsem vodní pu…

    • 29 odpovědí
    • 28,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.