Na třmenech je výfukový sprej z Bauhausu. Těhlice a zadní nápravu jsem natřel štětcem nějakou univerzální černou barvou, co mi zbyla v garáži. Krycí plechy na zadních brzdách jsem měnil na F1, kde jsou ty stejné. Náboj se dal snadno sundat rukou. Akorát se pak musí dát 4 nové šrouby a ta matice ve středu kola.
Takže když mám Fabii III 2016 se speed limiterem a front assistem, stačí vyměnit levou páčku za tempomatovou, zajet do autorizáku na swap kod a měl by normálně fungovat tempomat? Nebo je třeba měnit ještě další věci, jednotky apod?
shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
Jak píše @suri., tak jen upřesním. Těhlice se sehnat dají nové na alegru za cca 10000 za obě což se vzhledem k ceně ložisek a spodních čepů, které byly součástí, dá ještě považovat za akceptovatelné. Ale ramena po bazarech prostě nejsou. A cena za jedno nové je taky okolo 10000. A to je za kus hliníku dost úlet. Výhodou je, že je levé stejné jako pravé, tak se dají sehnat i po jednom bez rozdílu směru. Pokud by to někoho zajímalo, tak hliníkové napravnice se dají sehnat snadno a za rozumné peníze. Ale pozor jsou dva druhy 5q0 a 3q0. Liší se nepatrně tvarem směrem k převodovce. Některé převodovky pak mlátí do nápravnice při nevhodné kombinaci. Pak je ještě problém, že TT má větší průměr čepů na řízení v tehlici, tak nejdou použít kulaky jiné než z TT, ty jsou ale mnohem delší a tak se musí dát i jiné tyčky na řízení. No je toho celkem dost. Já tohle vyřešil kuželovou vložkou.