Přejít na obsah

Exteriér


223 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
  1. CELOPOLEP - FOLIE

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  2. Zpetne zrcatko piny

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  3. Denní sviceni Octavia 3

    • 3 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  4. OIII Facelift retrofit na OIII Facelift RS

    • 7 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  5. Loupající se lak

    • 5 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Na třmenech je výfukový sprej z Bauhausu.  Těhlice a zadní nápravu jsem natřel štětcem nějakou univerzální černou barvou, co mi zbyla v garáži.  Krycí plechy na zadních brzdách jsem měnil na F1, kde jsou ty stejné.  Náboj se dal snadno sundat rukou.  Akorát se pak musí dát 4 nové šrouby a ta matice ve středu kola.
    • tak já mám zase opačné zkušenosti. Hlásí bouračky , kolony.... A pak navrhne jinou trasu,
    • Takže když mám Fabii III 2016 se speed limiterem a front assistem, stačí vyměnit levou páčku za tempomatovou, zajet do autorizáku na swap kod a měl by normálně fungovat tempomat? Nebo je třeba měnit ještě další věci, jednotky apod?
    • shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
    • Jak píše @suri., tak jen upřesním. Těhlice se sehnat dají nové na alegru za cca 10000 za obě což se vzhledem k ceně ložisek a spodních čepů, které byly součástí, dá ještě považovat za akceptovatelné. Ale ramena po bazarech prostě nejsou. A cena za jedno nové je taky okolo 10000. A to je za kus hliníku dost úlet. Výhodou je, že je levé stejné jako pravé, tak se dají sehnat i po jednom bez rozdílu směru. Pokud by to někoho zajímalo, tak hliníkové napravnice se dají sehnat snadno a za rozumné peníze. Ale pozor jsou dva druhy 5q0 a 3q0. Liší se nepatrně tvarem směrem k převodovce. Některé převodovky pak mlátí do nápravnice při nevhodné kombinaci. Pak je ještě problém, že TT má větší průměr čepů na řízení v tehlici, tak nejdou použít kulaky jiné než z TT, ty jsou ale mnohem delší a tak se musí dát i jiné tyčky na řízení. No je toho celkem dost. Já tohle vyřešil kuželovou vložkou.
×
×
  • Vytvořit nový...