Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.
  1. Zahájeno uživatelem kokta7,

    motorpower,dieselpower,tdifun,mvolesko..... tdifun dělá jenom nafty.

  2. Zahájeno uživatelem Tomas_TDi,

    Pánové, měl bych si v práci vybrat pro OIII mezi 1,2 TSI 77kW a 1,6 TDI 66 kW. Co doporučujete? Zatím mám OII 1,9TDI 77 kW a jsem celkem spokojený. Jiný motory mi nehrozí (prej drahý...) a výbava taky nebude nic moc (Active plus) :-(

  3. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Před založením nového Tématu se přesvědčte, zda-li se Váš problém neřeší v již dříve založeném tématu (viz Pravidla fora). Pokud ano, pokračujte tam! V opačném případě bude zbytečně nově založené téma uzamčeno a posléze odstraněno! Pokud se Váš problém zatím nikde neřeší, zakládejte nová Témata podle níže uvedených instrukcí: - Poruchy, závady a problémy týkající se přímo motoru, řešte v sekcích příslušných motorizací (např. 1.2 TSI, 1.6 TDI CR)! - Poruchy, závady a problémy týkající se převodovky, spojky, a pod., a dále obecně o motorech a co nejde zařadit pod jednotlivé motorizace, řešte v obecné části sekce Motor!

    • 0 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem VS1,

    Dobrý večer. Mám Octaviu 4, kúpená 06/2025 najazdené 3500 km. Pri zosliapnuti spolkového pedálu počuť hluk -cvaknutie , tupý zvuk. Následne pri jazde pomalej počuť hluk od prevodovky, pri vysliapnuti spojkového pedála suchot prestane a po pustení znovu začne. Javí sa mi to ako keby trel kov o kov. Taktiež pri zábere pri jazde cez nerovnosť počuť pri zosliapnuti spojkového pedála kovový hluk od motora. Stretli ste sa s takýmto problémom. V servise mi povedali že je to bežné a že je to pracovanie materiálu čo je podľa mňa blbosť.

    • 0 odpovědí
    • 142 zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Mishkin,

    Zdravím, vím že toto forum je jen pro Škodovky, ale toto se týká spíše DSG, tak jsem si dovolil dát dotaz i sem. Pokud to nějak porušuje pravidla, tak to klidně smažte. Zdravím, jsem majitelem Seat Leon FR 1.4 s DSG a přijde mi, že odezva na plyn je u režimu "S" (na který jezdím z 95%, "D" za mě zbytečně motor podtáčí) při rozjezdu strašně pomalá - přitom dle toho co jsem pročetl na internetu, tak na S-ko by měl být plyn citlivější. Situace A - mám zařazeno "D" a chci se rozjet z nuly z volnoběžných otáček (křižovatka atd.) - dám pocitově 10-15% plynu - auto prakticky okamžitě reaguje zvýšením otáček a úměrně tomu se auto okamžitě rozjíždí…

  6. Nazdar vsetci, dufam ze niekto pomoze. OIII, DSG. Stalo sa mi ze auto na sekundu dve vypise chybu Vozidlo do servisu: vozidlo opuste jen v poloze P .. Dakujem za pomoc

  7. Zdravím všechny, Mám Octavii 3 1,4 tsi Když sešlápnu spojkový pedál až na podlahu a přidám plyn cítím v ní takové vibrace nebo jakoby kdyby o to něco štrejchalo. Shoduje se to s otáčkami motoru. Ještě k tomu motor běží potichu a když na neutrál přidám plyn tak je ten zvuk tichý, ale když normálně jedu a mám zařazeno tak prostě je tam ještě jiný zvuk. Zní to v uvozovkách jako kdyby ten motor byl silnější a ten zvuk není nepřirozený ani nějak nepříjemný. Jen prostě poznám že je jiný než na neutrál když vytočím motor. spojka jinak zabírá víc už nahoře ale jinak funguje vše normálně děkuji za názory

  8. Zahájeno uživatelem Papousek321,

    Dobrý den, Chtěl bych se zeptat ohledně převodovky Dsg. Mám octavia 3 2.0 tsi 140kw s 7 stupnovou převodovkou dsg dq381. Nyní se mi stala následující věc. Měl jsem zařazen automat v poloze D a zastavil jsem u semaforu na 5min. Po celou dobu jsem držel brzu. Pak když byla zelená, tak jsem se chtěl rozjet a auto se nerozjelo. Musel jsem přesunout automat do polohy P a pak do polohy D a už to šlo. V čem je problém?

    • 2 odpovědi
    • 1tis zobrazení
  9. Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli nemá někdo zkušet s závadou na 3 stupni automatické převodovky? Jednou za čas když sednu do auta a otočím klíčkem do první polohy vyskočí hláška "Závada převodovky". Poté musím několikrát vypnout a zapnout zapalování aby se to znovu chytlo. Auto sice jede ale 3 stupen to nezařadí. Mechanik měnil už některé části mechatroniky ale stále to blbne. Předem děkuji za odpověď.

  10. Zahájeno uživatelem Denton,

    Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk. Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na d…

    • 0 odpovědí
    • 362 zobrazení
  11. Zdravím, byl jsem z toho překvapen, ale nikde jsem nenašel tohle téma, tak snad neduplikuju. V dubnu 2024 jsem koupil OIII combi 1.5 tsi DSG r.v. 2019 (najeto 78500 km) a krátce na to jsem nechal měnit olej v převodovce a mechatronice (APP - Automatické převodovky Praha s.r.o.). Po výměně oleje mi byla sdělena informace, že diagnostika ukazuje následující stav spojek: K1 - 4,4 mm, K2 - 2 mm. Když jsem se zeptal, co to znamená, tak že prý to ještě zvládne 5-10 tis. km, ale pak to bude chtít vyměnit, že to třeba bude škubat při řazení na dvojku. Nechme stranou, že DQ 200 má svoje nevýhody a není ideální, ale chtěl jsem benzín a nepodařilo se mi u ženy prosadit m…

  12. Zahájeno uživatelem Josef O,

    Dobrý den. Mám dotaz ohledně spojky na 2.0 CR 110kw. Asi před rokem mně začal padat pedál spojky. Stačilo párkrát sešlápnou a vrátit a spojka vypínala normálně.Jenže se to stále víc stupňovalo a už jsem musel našlapávat i za jízdy.Tak jsem rozebral spojkový válec a uvnitř našel trochu černé hmoty krémové konzistence. Všechno jsem vyčistil,poskládal zpátky,odvzdušnil a spojka normálně rok šlapala. Teď mně to začalo dělat znovu. Tentokráte ve spojkovém válci žádná nečistota nebyla,takže jenom rozborka zborka ,odvzdušnění ale pořád mně to blbne. Máte někdo zkušenost čím by to mohlo být?Děkuji za jakékoliv podněty.

  13. Zahájeno uživatelem johnk,

    Mám najeto téměř 300 tisic km a chystám se na výměnu setrvačníku. Koukám po eshopech a v nabídkách se objevují setrváky LUK, Valeo a Sachs. Mám možná hloupý dotaz. Mohu si vybrat jaký chci, nebo je potřeba použít konkrétního výrobce? Díky za odpovědi

  14. Zahájeno uživatelem Oldřich Čižmař,

    • 5 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  15. Ahoj všem. Mám Octavii 3 TDI 2.0 DSG 2015. Když zastavím a sešlápnu brzdu, tak se auto začne škubat. Dříve to bylo občas a teď je to téměř každé 2-3 zastavení. Je to dost nepříjemné až někdy musím dát N nebo P. Jinak to cuká jako když vám někdo houpe s autem. Poprvé, když se mi to stalo, tak jsem se lekl, že do mě zezadu někdo šťouchnul. Co to je? Díky za tipy.

      • Líbí se mi
    • 6 odpovědí
    • 3,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Nicolas47,

    Ahojte, Pred pár dňami som večer sadol do auta, pri naštartovaní nebol žiaden problém, pohol som sa úplne v poriadku. Po pár metroch mi trochu cuklo s autom ale pokračovalo dalej v jazde. Prešiel som možno 200 metrov a pri pridávaní plynu v dvojke som stratil výkon a vzápätí mi vyskočilo že prevodovka je v núdzovom režime, môžete pokračovať v jazde. DSG prestala radiť nepárne stupne, v manuálnom nastavení to neslo taktiež. Skusil som auto odstaviť, vypnúť motor a po chvíli ho zapnúť, ale už pri štarte mi vyskočilo že prevodovka je v núdzovom režime a auto sa rozbiehalo na druhom stupni. Pozreli sme diagnostiku, chybový kód 10697 - P072C. Po zmazaní chyby na…

  17. Zahájeno uživatelem Ttomii125,

    ahojte idem si pre radu Octavia 3 fl, 1.6 tdi 85 kw manuál, 194 tkm. Začal sa mi objavovať problém so spojkovym pedálom, auto ide úplne normálne spojka ide ako má iba občas po zošliapnutí spojkovyého pedálu pedál ostane dole a nevráti sa. S použitím miernej sily sa nohou dá vrátiť späť. Nechal som vymeniť hlavný spojkovy valec aj s kvapalinou. Spojka po výmene išla citelnejšie lepšie ale problém sa opakoval avšak nie už tak často. Prosím riešili ste niekto niečo podobné? Môže byť problém aj v samotnom pedáli? Sú tam 3 pružiny.

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 18,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem godrigon,

    Ahoj, koupil jsem si Octavii 3 RS tdi 135 kw. Vše bylo v pohodě prvních 3000 km. Následně jsem si začal všímat, že pociťuji při řazení cukání (začalo jít cítit podřazování). Auto má najeto 208 tis. Km. Celou dobu servisováno v autorizáku. Olej v DSG měněn co 60 tis. km. Aktuální projevy závady (nevím o co jde, jestli pomůže proplach nebo jsou spojky v háji - nechám si poradit). za studena auto řadí hlavně 2. stupeň strašně surově na kruháči, když dojíždím tak mi to tam hodí dvojku, přidám jakoby trošku plynu a jakoby tam ta 2. nebyla a až poté se zařadí s cuknutím když na 2. zatáčím při nízkých otáčkách slyším takové chrastění …

  19. Zahájeno uživatelem pava,

    Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. 1.4 TSI 103 kW 2014 PEQ, najeto 67 tkm. Výměnu jsem prováděl preventivně, protože řazení ve srovnání s O II, kterou jsem měl předtím nebylo tak nějak ono. Měl jsem podezření, že oleje v převodu může být málo. Postupoval jsem podle dílenské příručky. Olej jsem vypustil výpustným šroubem (velký imbus, klíč mám doma, ještě z doby, kdy jsem měl jedničkovou Fabii) a vysunutím čepu řadící vidličky (torx T40), olej jsem nalil přes vymontovaný spínač zpátečky (klíč 22), pomocí hadičky o průměru 10 mm a trychtýře. Olej jsem použil originál G 052527A2, který je strašně drahý 1 500,. za litr a, který podle p.Sixty jako jediný je možno použí…

  20. Zahájeno uživatelem Delphin,

    Zdravím, u naší OIII 2.0 TDI 110 kW, r.v. 2016 se zhruba 140 tis. km se spojka blíží konci života. Autorizovaný servis nastřelil výmenu na zhruba 40 tis. Kč. On tedy dal odhad na 60 tis. Kč, včetně výměny tlumičů. To mi na výměnu spojky u manuální převodovky a obyčejných tlumičů, ne DCC, přijde docela dost. Platil někdo z vás v poslední době podobnou výměnu? Kolik je v současné době přiměřená cena?

  21. Zahájeno uživatelem evzene,

    Auto má najeto 48tk. Začala klouzat spojka kolem 3tis/ot při akceleraci jen krátkodobé cca 1sek proklouzne.nasledne výměna. Je tam nová spojka setrvačník jednohmota zůstala původní. Problém přetrvává. Neřešil někdo něco podobného?

    • 2 odpovědi
    • 973 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem jmk316,

    Zdravím. Octavia r.v. 2018 (facelift). Před pár měsíci se mi při nastartovaném motoru začal z motorového prostoru ozývat divný zvuk - něco jako pískání nebo cvrkot. Postupně jsem zjistil, že zvuk zmizí vždy, když sešlápnu spojku. Jakmile spojku vyšlápnu, zvuk se vrátí. Nezáleží přitom na zařazeném rychlostním stupni. Zvuk je slyšet, i když stojím na místě a mám zařazený neutrál. Měl někdo z fóra v minulosti podobný problém?

  23. Zahájeno uživatelem sparkiy,

    Zdravím, rad by som sa spýtal ci niekto postrehol na svojej O3 zle radenie druhého rýchlostného stupňa, a to tak ze ak sa normálne rozbehnem na prvom rýchlostnom stupni ten vytočím do tých 2500 alebo 2700 ot. a po zošlapnutí spojkového pedála až úplne na podlahu preraďujem do druhého stupňa, tak stále to ide mierne cez zuby. Raz som dokonca zaradil dvojku totálne cez zuby ako keby tam neboli ani synchrony. Ak podraďujem z 3 do 2 tak už to je v pohode,alebo ak pri spomínanom preradovani do 2-jky (z 1 do 2)si dam načas a pri vyradení 1-tky chvíľku počkám asi 3 sek tak ta 2-jka už vojde bez narezenia zubov.. Octavka ma najzdenych teraz 10500km robi to od zaciatku kupy. Mysl…

  24. Zahájeno uživatelem josefvlach23@gmail.com,

    Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.

  25. Zahájeno uživatelem Sandra Šinová,

    Dobrý večer prajem. Včera po servise auta (len vymena oleja a filtrov) mi vyskočila závada prevodovky. Radí iba nepárne čísla 1 3 5 7 a spiatočku taktiež nie. Octavia III 1.6 77kw 2014 DSG so suchým spojom Raz mi toto isté spravilo pri výmene baterky kedy radilo iba 1 a po vypnutí a zhasnutí motora chyba zmizla a všetko bolo ok . Tento krát to nezmizlo. Povedali mi že tieto boli vadné a bude to dačo s mechatronikou. Avšak mám ho už po záruke. Viete mi prosím vás povedať koľko stojí takáto oprava? A či Škoda uzná chybu od výroby aj po záruke? Predom ďakujem za odpoveď

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.