Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TSI

  1. Zahájeno uživatelem vfi,

    Zajímalo by mě jestli jste někdo řešil přídavný olejový odlučovač, takzvaný Oil Catch Can/Tank. Nemám v plánu dělat na 1.4 nějaký výkonový tuning. Ale tenhle odlučovač mi připadá jako dobrá investice, která snižuje množství bordelu v sání. Nevíte jestli existuje nějaký kit konkrétně pro tento motor? Uvítám i vaše názory. PCV ventil bych chtěl zachovat a mezi něj a sání právě umístit OCT.

    • 6 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Davers,

    Zdravím všechny řešil někdo problém s cvakáním motoru po celou doby zahřívání u 1,4 TSI 110KW?Po zahřátí jen trošku znatelné,ale za studena hodně nepříjemné.Vypozoroval jsem, že to jde nejspíš z vysokotlakového čerpadla.Při přidávání plynu se cvakání zvětšuje, při ubrání úplně zmizí.

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem tyrms01,

    Ahoj, zdravím kolegy plynaře, ale i všechny ostatní! Taky jsem si udělal radost a od listopadu mám v garáži G-tec. Dnes ráno se mi ale přihodila nemilá věc. Tentokrát přes noc auto parkovalo venku. Ráno zhruba -2°C a namrzlá okna. Nastartoval jsem, spustil ofuk okna na max. a šel škrábat. Start na plyn bez problémů, ale po zhruba 2 min. nastal nepravidelný chod motoru až to zcela zdechlo. Poté byl okolo auta i uvnitř silně cítit plyn. Auto nechtělo znovu nastartovat. Povedlo se asi na 3. pokus. Po nastartování jsem se rovnou rozjel a další provoz bez problémů. Máte někdo podobnou zkušenost?

  4. Zahájeno uživatelem THomasino22,

    Dobrý den, na O3 1.4 tsi 110 kw zaznamenávám vibraci / rezonance v pásmu 1600 - 1650 ot/min. Vznikají pouze při brždění motorem, na všechny rychlostní stupně při těchto otáčkách. Nesetkal se s tím už někdo? Vozidlo má nejeto pouze 30 000 km. Mohla by to dělat spojka nebo absence dvouhmoty u těchto motorů? Při jakých kilometrech jste měnili u tohoto motoru spojkovou sadu? Bylo by možné setrvačník vyměnit za dvouhmotu? Děkuji.

    • 0 odpovědí
    • 1,4tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Hud,

    Hoj.. potřebuji radu...mam problém.. rozsvícení kontrolky motoru..na diagnostice první chyba p2196,tak sem vyměnil lamda sondu a chyba zmizela a po cca 500km znovu chyba,ale nyní p2271...tak sem vymenil druhou lambdu a tato chyba se mi stale objevuje aniz by se rozvitila kontrolka motoru ,treba cca po 10startech a po cca 700km se rozsvítí i kontrolka motoru.nesetkal jste se s tim nekdo? na YouTube sem videl pri teto chybe,vymena vstřiku,maf senzor, Lamda, bo díra ve výfuku (tu vylučuji)

      • Díky
    • 9 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem pskodarapid,

    Ahoj, omlouvám se, ale nechci zakládat nové téma. Mám problém se svou OIII najeto 22000km dnes se mi za jízdy rozsvítila kontrolka EPC a auto ztratilo výkon, jelo jakoby v nouzovém režimu a jakmile jsem zastavil vůz, start-stop systém nevypl motor a na palubním počítači byla hláška závada start-stop systému. Nemáte někdo zkušenost? Moc díky Petr

  7. Zahájeno uživatelem Olsen97,

    Zdravím, nevíte prosím někdo co by mohlo způsobovat tyhle pazvuky? IMG_6631.mov IMG_6629.mov

  8. Zahájeno uživatelem Martinoktavia,

    Zdravím Vás, obracím se na Vás s prosbou identifikace el. komponenty (viz foto) do které vedou jak dráty tak plastová vlnitá hadička. Potřebuji to zjistit z toho důvodu, že mě zmíněná hadička praskla a potřebuji ji vyměnit za novou. Avšak nevím pod jakým názvem hledat. Díky moc.

    • 8 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Lucasse,

    Postupem casu mi zaclo cim dal vic znit takovy divny zvuk pri seslapnutym plynu. Jakmile ho pustim, zni jeste tak sekundu a pak prestane. Nejvic to jde slyset na 1, 2 a 3 rychlostni stupen. Co by to mohlo byt?

    • 8 odpovědí
    • 7,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem mavako,

    Ahoj, při zrychlování mi občas na chvíli poklesnou otáčky (1.4TSI 110kW). Někdy je pokles výraznější, někdy menší. Na videu je to spíše ten menší propad - Pokles otáček při zrychlování 1,4TSI 110kW Dělalo mi to už dříve, ale přestalo to. Nyní to pozoruji znova, tak mě zajímá, zda je to běžná vlastnost motoru nebo kde hledat příčinu? Pokud by pomohl záznam nějakých hodnot z diagnostiky, tak mohu dodat, ale nenapadá co smysluplného zaznamenat.

  11. Zahájeno uživatelem ros19,

    Zdravím všechny, nenašel jsem zde podobný problém, tak se ptám. Neřešil někdo problém klepání a cvakání vysokotlakého čerpadla na motoru 1.4tsi. Ozývá se nejvíce při studeném motoru, ale je slyšet i po zahřátí motoru, když se přidá plyn tak je to znatelně slyšet. Jelikož má auto najeto poze 12tiskm , docela mě to vytáčí. Auto je vzáruce a v servise jsem dostal po 14 dnech odpověď z centrály, že se jedná o běžný projev čerpadla, že je to dosedáním nějakého zpětného ventilu a že hluk se již dále po 10tiskm nemění a že nemají nic měnit.To si jako dělaj srandu ? Chci to přesto zkusit vyreklamovat. Na předváděčce, než jsem auto kupoval, jse…

      • Líbí se mi
    • 6 odpovědí
    • 16,2tis zobrazení
  12. Ahoj, před měsícem jsem kupoval Škodu Octavii III, 1.4 TSI s automatickou DSG převodovkou, ročník výroby 2017. Po nastartování vždy vypínám START/STOP systém, ale jakmile zastavím, tak mi i přesto klesnou otáčky na 800 a motor se “uspí” (nechcípne). Když pustím brzdu (bez plynu), tak trvá cca 3-4 vteřiny, než se motor probudí, vyskočí otáčky a auto se začne rozjíždět. Nepříjemné je to v křižovatkách, kde v důsledku uspání při přidání plynu auto častěji cukne. Jedná se o běžnou vlastnost auta a je to o zvyku nebo to vypadá na závadu? Přeci jen při vypnutej START/STOP systému bych chtěl nechat motor běžet. Předem děkuji.

    • 3 odpovědi
    • 2,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem SandyZ,

    Po nastartování studeného motoru se ozývá z motoru poměrně výrazné klepání, které po zahřátí zmizí.

  14. Zahájeno uživatelem Spajkp,

    Ahoj, koupil jsem O3 po FL 1.4 TSI vyrobeno 2018, najeto 40.000 km, při diagnostice jsem zjistil výpadky hlavně na prvním a třetím válci. V autorizovaném servisu Brno Autonova mi bylo řečeno, že žádnou závadu diagnostika nehlásí a že s tím nemůžou nic dělat, print screeny jsem jim doložil. Tak jsem nechal vyměnit svíčky a dělá to pořád. Omlouvám se za otočené fotky. Benzín 98 a 100. Nevím jestli to je normální, nebo se časem něco projeví. Předemnou první výměna oleje po 28.000 km, což by mohla být karbonizace... Dělá to při volnoběhu, při zvýšení otáček to nedělá, motor poslechově jede plynule a při jízdě nejsou problémy.

    • 3 odpovědi
    • 6,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Macouch,

    Ahoj, již delší dobu poslouchám zvláštní pazvuk vycházející z motorového prostoru, přesněji ze strany pravého kola. Tento zvláštní zvuk je slyšitelný za studena, při zahřátém motoru, při otevřené i zavřené kapotě, z interiéru, sešlápnutá, vyšlápnutá spojka Vydávaný zvuk by se dal popsat jako tla tla tla tla. Přikládám videozáznam, snad asi nejlépe je to slyšet od času 0:14 dále. Samozřejmě tento pazvuk je částečně přehlušen ostatním "ševelením", ale je slyšitelný a kdo chce, tak si ho najde. Může prosím někdo zkušený poradit, co by to mohlo být ?? Spojka, převodovka, setrvačník ?? Nevim. https://www.youtube.com/watch?v=RoTzp…

  16. Zahájeno uživatelem misa.jazz,

    Zdravím vás. Při postupném zahřívání bych očekával (i ze zkušeností z jiných aut), že ručička teploty půjde rovnoměrně nahoru, ale jak jsem vysledoval, ručička vždy "poskočí" o dílek a tam zůstane, následně o další kousek a tak až na požadovanou teplotu. Je to tak v pořádku? Jaké máte zkušenosti? Díky!

      • Pozitivní
    • 3 odpovědi
    • 3,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem mavako,

    Ahoj, dnes mi během jízdy párkát (10x?) zablikala kontrolka motoru a poté zhasla. Nic zvláštního jsem na chování auta nepozoroval. Po napíchnutí na diagnostiku mi vyskákaly následující chyby. Co by to mohlo způsobovat? Poradí prosím někdo, na co se zaměřit? Octavia III, 1.4 TSI 110 kW, najeto 51000 km. Address 01: Engine (J623-CZDA) Labels:. 04E-907-309-V1.clb Part No SW: 04E 906 027 HD HW: 04E 907 309 BH Component: R4 1.4l TFS H25 2603 Revision: R7H25--- Coding: 01190032243401081000 Shop #: WSC 73430 031 00063 ASAM Dataset: EV_ECM14TFS01104E906027HD 001006 ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HD…

  18. Zahájeno uživatelem Martin153153,

    Řeším nabídku OIII 1.4 TSI 110 KW kde uvádí šestistupňovou automatickou převodovku a tvrdí mi že je to správně, ale já myslím že automat se dělal pouze sedmistupňový, prosím o radu jak to fakt je. děkuji za odpovědi

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Patrik990,

    Zdravím všechny, ve Škodovce mi bylo řečeno, že u těchto motorů je chlazení turba vodou a že po zhasnutí motoru, elekt. čerpadlo dochlazuje vodou turbo. A chci se zeptat, jestli dochlazujete turbo na volnoběh (po zátěži), nebo to není potřeba kvůli tomu vodnímu chlazení? Děkuji.

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 5,8tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Patrik Jaroš,

    Zdravím všechny, prosím o radu. Dnes jsem měnil vzduchový filtr u 1.4 tsi 110 kW. Po výměně jsem si všiml, že PCV ventil je pootočený a vyskočený z drážky ve které byl původně zajištěný plastovým zobáčkem na ventilu. Chtěl jsem ho tedy vrátit zpět do drážky, ale ulomil jsem ten plastový zobáček na PCV ventilu. Chci se zeptat, musím dát nový ventil, nebo můžu jezdit dál. Děkuji

  21. Ahoj, pročetl jsem tu spousta vláken a ani v jednom jsem zkratka nenašel odpověď... Někdo tvrdí, ze je to vlastnost TSI, někdo zase něco jiného...Pořídili jsme OIII 1.4 tsi 103 kw, 40tis najeto a cca týden po koupi byla krásné ticha a žádný problém s tím nebyl. Jednou po kratší jízdě jsem ale sedl zpět do auta, nastartoval a motor (asi ?) začal znít fakt divně - hned od nízkých otáček má dunivy zvuk a ten zvuk pak prehlusi akorát vysoké otáčky... Také jsem zjistil, ze motor podivne hvizda, když napr. na dvojku brzdim motorem. Veškeré tyto věci děla auto pouze, když je zahřáté. Rano (cca 7 stupňů) když nastartuji tak cca 60 km naprosto bez problému a úplně tichounke, pak t…

    • 17 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem ddd092,

    Zdravím, před pár týdny jsem koupil Octavii III s motorem 1.4 TSI vyrobenou v první půlce roku 2017. Auto má najeto nějakých 54 tis km. Včera jsem s autem zastavil, vypnul motor a po cca 20 minutách sezení v autě jsem ho chtěl nastartovat. Naskočila mi na PP hláška slabá baterie a při startování jenom cvakal startér a ani to neškytlo - Ale přední světla začala blikat a elektricky sklopná zrcátka se sklápěla a vyklápěla + kontrolky blikaly jak vánoční stromeček. Potom ještě naskočila hláška “ chyba funkce sos volání - servis”. Tak jsem to nechal hodinu stát pak jsem to bez problému nastartoval. Nestalo se to už někomu? Mohl to být nějaký zkrat? Auto teď startuje normálně …

    • 3 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Gerulaitis,

    Ahoj, chystám se na servisní prohlídku po 2 letech (30 000 km) a chtěl bych při té příležitosti vyměnit i filtry. V jednom servisu mi tvrdí, že Škoda Octavia, 1,4 TSI, 110 kW, 06/2018 nemá palivový filtr. Mohl by mi prosím tuto informaci někdo potvrdit či vyvrátit? Nechci odpovědi od spekulantů, kteří si myslí, či se domnívají. Chci jasnou odpověď od někoho, kdo ví, tzn. zda ano či ne :) Předem díky. Pokud je zde odpověď již někde na fóru, tak se omlouvám, nenašel jsem ji.

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Jojo91,

    Zdravim. Mam uz dlouhodoby problem a to takovy, ze pri nastartovani to jde nejvic slyset, ze kdyz pridavam plyn i na volnobehu tak jde slyset jakoby nekde unik vzduchu, je to az takova ozvena vzduchu nekde v trubce... Zaclo to delat co jsem reklamoval spojku + kolisani otacek a neco nastavovali v skrtici klapce, nebo s vahou vzduchu, ted uz nevim presne ... Ale vim ze od vyroby to nedelalo ... Nejvic ten unik vzduch jde slyset, kdyz je takove vlhke pocasi, anebo prsi...je to slyset i kdyz je teplo ale projevuje se to o trosku mene ... Je to slyset i pri prudsi akceleraci ... V servisu oponovali, ze je to normalni ze to dela turbo ze si odfoukne, ale to se mi nez…

  25. Zahájeno uživatelem Pavel.B,

    Čus mám 3 Oktávku z motorem 1.4 tsi 103kw mam najeto přes 190tis zatím auto funguje dobře bez problémů ale mám trochu obavu o to až to bude mít větší nájezd co až to bude mít 250 nebo víc, není tu někdo kdo má na tom motoru tak vysokej nájezd ? z autem jsem celkově spokojenej akorát ten nájezd do budocna mi dělá trochu starost jestli to má cenu pokračovat nebo radši prodat a koupit s menším nájezdem jinak o auto se starám dobře taknuju jen vervu k tomu leju aditiva a každých 15 výměna oleje plus filtrů a i co se týče jízdy tak se tak nějak snažim jezdit v klidu zbytečně to nepodtáčet atd.... za každou reálnou zkušenost nebo obdornou znalost předem dík.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.