Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


63 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
  1. Hučení

    • 10 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.5k zobrazení
  2. Klepání

    • 2 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  3. Lambda sondy

    • 0 odpovědí
    • 194 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
  4. Olej teče u poloosy

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 26.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 231 zobrazení
  5. Problém volnoběh

    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Musím se pochlubit, jaký jsem debil. Dělal jsem s ozonizerem s nevytaženým filtrem. Škoda peněz za nový filtr. Ale projevilo se to až napotřetí nebo tak nějak.
    • To  za diskom by som nikdy nicim nenatieral, neni to S120.
    • Toyota má několik důvodů, proč účtovat za Supra A90 Final Edition mnohem více. Nejen, že je to konec řady pro aktuální sporťák, ale kromě jiných hardwarových vychytávek přináší i výrazné posílení výkonu. S výrobou omezenou na 300 kusů pro Evropu a Japonsko by neměl být opomenut ani faktor exkluzivity. Vzhledem ke stále přísnějším emisním předpisům v Evropě už možná nikdy nebude existovat takové auto. Cena je šílená Přesto stojí za téměř 100procentní prémii oproti standardnímu šestiválcovému modelu? Ceny za labutí píseň Supra jsou v Německu, kde si zákazníci musí vybrat 142 800 EUR, tedy cca 3,5 milionu korun. Pro srovnání, […] Článek Finální Toyota Supra je nehorázně drahá se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Teklo to za plastovým kolinkem . Použil jsem nerezové kolínko a redukci viz výše a je bez problémů.  Oprava za pár kaček. Diky moc za inspiraci
    • Dobrý den chlapi. Prosím, vas, jdou přední ložiska nalisovat bez přípravku, nebo je přípravek nutný? Muj švagr je mechanik a normálně mi je chce nalisovat. A to se prej nemá. Děkuji moc za info 
×
×
  • Vytvořit nový...