Já když jsem pak po dvorku cupital mezi (za opravdu haldou sprostých slov) snad desaterem vydaných plastů jsem měl myšlenku hodit jich většinu na půdu a nechat jen ty hlavní, co od pohledu selským rozumem mají svůj význam a sledovat, co se bude dít. Auto bylo ale ještě v záruce, tak jsem si to nelajznul. Teď po záruce až to zas budu někdy dělat už budu odvážnější a s vymýváním se zaměřím více na prostor mezi oběma stěnami chladiče. @suri. Dík za tvé zkušenosti 🫡
Je to autoklima, hmm to jsi me moc nepotesil nasel jsem jedno video co bych rekl je asi nejblize toho zvuku
rusky neumim ale myslim ze rika ze to muze byt i malo chladiva
ahoj přátelé, asi se vracím zpět ke škodovce. Pašíka jsem držel fakt dlouho (2016, kupován 2018, nyní 180tis), ale do sedana už se nevejdeme a technologie je taky dál. Sice ještě stále koukám po 530/540 Tourer, ale za cca 1,2 do 50tis najeto v trochu dobré výbavě je to asi nesmysl a tudíž bude pašík.
Kdo jste přecházel z B8 a případně rádi jezdíte ostře, co vás na superbu štve? Já byl dneska projet 142kw a přišlo mi to fakt líné (režim S). Odpich z vinglu na Ještědu prostě není a z kopce nabrzdit zatáčku taky žádná radost. Jezdím xkrát ročně alpy a většinou ledovce a proto mám rád jak výkon, tak brzdy.
Pak mě zajímá ESP. Dá se vypnout tak, abych na sněhu mohl vodit auto v zatáčkách plynem (nyní s přehraným SW to jde a haldex umí více, než jsem si uměl představit).
Díky moc
ahoj, přemýšlím, že pustím svou B8 BiTDI, která je super a posunu se směrem k modernějšímu vozu. Dneska jsem byl projet 142kw a krom toho, že mi to přišlo slabé, tak mi přišly slabé brzdy. Je rozdíl proti TSI BiTDI v brzdách? Případně dával někdo jiné třeba 4 pístky či tak něco, co funguje?