Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1029 témat v tomto fóru

    • 9 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  1. ŠKUBNUTÍ MOTORU

    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 17k zobrazení
  2. Zapecena lambda..

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.9k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 35.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6k zobrazení
  3. octavia I 1.6 55kw

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  4. 1,6 74 kw rok 1997

    • 21 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  5. Jak se zbavit emulze

    • 3 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  6. Černý olej

    • 5 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  7. Chcípá 1,6 74 kw

    • 3 odpovědi
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Poté, co mi to už x krát chcíplo studený motor na první křižovatce jsem to deaktivoval v Carscanneru pomocí metody napětí. Teď to motor nechcípá, ale všiml jsem si, že v situacích, kdy by to motor chcíplo se mi na palubovce rozsvítí kontrolka SS, jako kdyby normálně fungoval. Měl bych dotaz, jestli při této metodě deaktivace stále funguje rekuperace atd. nebo to pere do baterky stále max. jako při odpojení kablíku. Metodou teploty mi to deaktivovat nešlo, asi proto, že mám manuální klimu
    • A jakou verzi stahujete? Stahoval jsem z odkazu na briskoda foru verzi z podzimu minulého roku a bez problému. Z update portálu ŠA už několik let nestahuju- pomalé a poslední dobou je tam vždy starší verze než vydá koncern dle KT 25 a 45.
    • Koncern VW AG není opravdu v dobré kondici. Objevují se mnohé indicie o kterých se i zde na fóru dočteme, každopádně i tak elektromobilita je jakási mantra a nedotknutelná modla koncernu, o které se nesmí ani myšlenkou zapochybovat. O tom se docela nedávno přesvědčil i šéf SEATU, který veřejně pochyboval, i když tak nějak nepřímo, no a i to málo stačilo, aby si   "dobrovolně" podal žádost o ukončení šéfovské pozice.  Před nějakým časem jsem zde psal, že dnes už ani "všemocné" odbory ve ŠA Mladá Boleslav si na elektromobilitu netroufnou, ovšem celkem překvapivě si troufli veřejně brojit proti koncernu jako takovému, nakonec si to přečtěte, je to ze Škodováckého odboráře č. 7/2025.        
    • Tak jsem zjistil, že pokud poslouchám hudbu přes YT music, tak navigační pokyny normálně fungují, ztlumí se hudba a zazní celý pokyn. Pokud mám puštěné rádio, tak se ani neztlumí a navigační pokyn zazní částečně normálně a částečně potichu. Vůbec nevím, čím by to mohlo být. Předpokládám, že stejně to bude fungovat u jakékoliv hudby z mobilu (spotify, vlc...)
    • Nejjednodušší a nejlevnější řešení to určitě je, ale že nejlepší, bych asi netvrdil. Ano, Start Stop se tím vypne a inteligentní dobíjení potlačí. Battery Control Module (J367) je slave jednotka Gateway (J533) a komunikují spolu přes LIN. Odpojením se komunikace přeruší a zůstane nesmazatelná chyba.   Kromě Start Stopu, nezávislého topení a regulace alternátoru to taky sleduje stav nabití a teplotu baterky nebo aktuální zátěž. Kompletně neregulované "hloupé" dobíjení některým baterkám taky nedělá úplně dobře. Zrovna EFB baterky nemají rády neustálé přebíjení. Tím nechci tvrdit, že inteligentní dobíjení je dobrá věc, protože to životnosti baterky taky určitě neprospívá. Ani jedno není v tomto případě ideální. Vím o případech, kdy auta s takhle odpojeným konektorem najezdily desítky tisíc kilometrů bez jakýchkoliv následků. Pořád je to ale riziko. Problém může nastat klidně i u F3, když bude baterka před smrtí, ale auto to nebude mít při odpojeném konektoru z čeho vyčíst. Selhání ABS/ESP už je asi extrém, ale samozřejmě, že výrobce oficiálně neprohlásí, že je to bez následků a klidně ten konektor můžou všichni odpojit. U ročníku 2016 se obě věci dají v vypnout diagnostikou bez zásahu do elektroinstalace a omezování funkcí dalších systémů. Mým záměrem není tvrdit, že je tento postup špatný a neměl by se provádět. Spíš jsem chtěl podat informace, co to může obnášet. Odpojovat bez patřičných znalostí konektor, u kterého nevím, co všechno tím můžu ovlivnit, mi nepřijde jako nejšťastnější řešení.
×
×
  • Vytvořit nový...