Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1 021 témat v tomto fóru

  1. Chip 1.6 75kw BFQ...

    • 19 odpovědí
    • 5,9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4,4k zobrazení
  2. problemi pri štarte

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  3. Škubání 1.6 74kW

    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. zaslepeni EGR

    • 5 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  5. Hadice sani 1.6 75kw

    • 5 odpovědí
    • 4,5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  6. EGR VENTIL

    • 21 odpovědí
    • 12,8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,7k zobrazení
  7. Oprava čidla...

    • 6 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  8. Octavia I- 1,6-55kw

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. cvakani

    • 4 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
  10. porucha

    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení
  11. skoda octavia 1.6 74kw

    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 21k zobrazení
  12. Špatná lambda sonda?

    • 3 odpovědi
    • 8,9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
  13. Cukání - co vyměnit ? 1 2

    • 48 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
  14. servo a otáčky motoru

    • 3 odpovědi
    • 1,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mal niekto podobný problém s pamäťovými sedadlami ?   Keď zapnem zapaľovanie, nastavím si sedadlo aj zrkadlá, stlačím SET a potom podržím jedno z tlačidiel tak sa nič nedeje, žiadne pipnutie nič.   Keď postláčam hocijak tlačidlá tak sa zmenia na polohy ktoré mal nastavené predošlí majitel. A keď NIEKEDY medzi tým ako sa menia stlačim SET a podržím jedno z tlačidiel tak sa to uloží a pípne.   Ide mi už z toho vybuchnúť hlava lebo absolútne neviem čo s tým mam robiť.   Ďakujem za pomoc.
    • Moje digitalni zazitky jsou, ze auta samy volaji hasice, vyhazuji nesmyslne chyby a pipaji v nesmyslnych situacich.
    • @psurn Tím řídící jednotka signalizuje, že jedna z velkých (přední/zadní) žárovek blinkeru má prasklé vlákno.  LED žárovky mají menší odběr, takže odebíraný proud nesedí. Blinkery na každé straně vedou do řídící jednotky jen jedním drátem.  Podle proudu, který drátem teče, řídící jednotka pozná, kolik žárovek je k němu připojených/funkčních.  Když je proud příliš nízký, vyhodnotí se to jako závada.  Když je proud vyšší, vyhodnotí se to jako připojený přívěs a (pokud je nakódované tažné zařízení) bliká jedna kontrolka navíc.  To měření proudu předpokládá klasické 21W žárovky.  5W žárovky v předních blatnících hlídané nejsou.
    • Pokud je dvěřní jednotka bez DTC chyb a ostatní jednotky také. Tak jsou spíše poškozené ale jiné kabely od Airbag jednotky které vedou dozadu. Nemám sice nastudované schéma a nemám ani Airbagy vzadu ale usuzuji že pravděpodobně  sensor  předních dvěří , kontakty zadních pásů a zadního bočního Airbag na straně řidiče budou tedy nejspíš na jednou svazku. Sensor pro dveře spolujezdce a vzadu bude na jiném svazku jinak by tam byly další chyby. Každopádně je podezřelé že píšeš: "že až vyměníš zadní pásy" takže pravděpodobně ses v tom vrtal a víš že jsi přerušil svazek Airbagu tak proč se ptáš 😄  
×
×
  • Vytvořit nový...