Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 MPI

  1. Zahájeno uživatelem ivannavi,

    Ahojte, zacal blikat INSP, predpokladam ze je to vyzva na kontrolu po 30tis. km... co mam vsetko skotrolovat (vymenit) aby som to mohol vynulovat? mam najazdenych 124tis km. Olej meneny nedavno. Rozvody menene okolo 90tis, sviecky myslim tiez. Ak nemam problemy a nic nevyhodi z VAG-u mozem to vynulovat a jazdit dalej? O1 1,6 55kW 1998 Dakujem

    • 8 odpovědí
    • 26,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem SilverGT,

    Čau chlapy mam octu 98 1.6 74kw a koupil sem přidavny budiky z něhoš jeden z nich je na tlak oleje a připojuje se na olejove čidlo jenže jaksi taksi nevim kde to čidlo je a jak vubec vypada tak vás prosim o radu připadně i foto.. predem dekuji...

    • 5 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem pato10,

    Nazdar lidi mam problem z mojou octa.1.6 74kw,a potreboval by som poradit ak sa niekto z vas stretol z takim problemom,mam problemy zo startovanim ked je motor studeny naskoci nabrnk,ked je zohriaty na prevadzkovu teplotu tiez naskoci nabrnk,ale ak je medzi tym nechce nastartovat,dlho toci a musim pridavat plyn,a staci ked na kapotu svieti slnko tiez nechce nastartovat a stalo sa mi ze som raz odparkoval na 10min,po asi 30minutovej jazde a nechcelo mki nastartovat az na 5ty krat chytilo a ked som s nim isiel tak nemalo tah ,ako keby ma niekto drzal alebo ako keby som tahal 3oj tonovu vlecku,potom som dva tyzdne nejazdil lebo som bol odcestovany a ked som sa vratil tak …

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Dandiel,

    Tak jsem se odhodlal pisnout,aby mi nejaci odbornici poradili,co na tomhle motoru poladit,vyměnit, doupravit atd pro nejaké to zvýšení výkonu. Mě co zatím napadlo tak nějaké sání lepší, ale někde jsem cetl ze to neni dobry pro motor,pry to delalo bordel a pak odešli nejake součastky na motoru atd. Další všc mě napadl nejaky ten výfuk. Nevím co se dá všechno udělat s motorem. Jsem spise na ten exterier a interier ale urcite bych chtel i neco s motorem udělat. Poradite? Myslim i v nějakých rozumných cenových relacích. Treba by me zajimal nejaky ten K&N Filtry a saní atd. Díky moc všem. P.S: jinak je to z 10/99, 74KW.

    • 16 odpovědí
    • 8,8tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem 02rk,

    tak ked sme to vysroubovali,tak nam ostal zavit na srubke

    • 6 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Madcore,

    Zdravím Vás všechny. Potřebuji vyměnit chladič vody na O1 1997 1,6 74 kW. Jedná se mi jestli doporučíte nějakého výrobce, za origo se mi opravdu nechce dávat cca 6000 Kč, ale zase nechci nějaký šrot. A další věc - chci později dodělávat klimu (v autě není vůbec) - liší se tedy chladič vody u aut bez klimy a s klimou? Děkuji za odpovědi P.s. Témata jsem prohledával, ale zkušenosti s výrobcema jsem nenašel a utěsňovat přípravky to nepůjde. Díky

    • 6 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Laky30,

    Poradí mi niekto ako zistím či bol vymenený rozvodový remeň nakoľko predávajúci tvrdil že ho menil pred cca 20000 ale radšej by som sa presvedčil a tiež nemá niekto návod ako na výmenu? Dík O1 1.6 74 kw r.v. 1998

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem Laky30,

    poradím mi niekto kedy asi treba meniť drážkový klinový remeň na O1 1,6 74 kw mám ho na drážkach priečne popraskaný z druhej strany je OK. Dík

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem kops,

    Pánové mám jeden problém, který mne velmi znervozňuje : Mám 1,6 55kW a vše funguje jak má dokud je nádrž alespoň z části zaplněná. Jak mám rezervu, tak u studeného motoru dlouho točím než motor nastartuje - jako by padal benzín. A po rozjezdu když mu nedám trochu více plynu, má auto tendenci se kuckat jako Š-120, která má špatně seřízený předstih. Ale jak píšu. toto je u nádrže na rezervě. Naplním nádrž a opět studený motor chytá ihned bez sešlápnutí plynového pedálu a na první otočení a jede bez potíží....Co to může být ? Svíčky ? Ale proč to ovlivnění nádrže na rezervě ?

    • 49 odpovědí
    • 10,3tis zobrazení
  10. Přátelé mam 3900 otáček při 130 na pětku- gumy 195/65/15 jeto 1.6 74 kw.....vaše budou asi stejné stále se stim nemohu smířit asi ji kvůli tomu prodám nějak jsem si při koupi tohoto nevšiml a na delší cesty mi toto vadí...nejdou snížit např na Wagu?- asi pošetilý nápad jinak dík za Vaše názory...

    • 7 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem tomina,

    Nedavno jsem pritelkyni na 1,6 55kW cistil skrtici klapku, protoze ji to porad chcipalo, mimochodem po vycisteni a zakladnim nastaveni motor drzi 800ot presne :-) Ani sem necekal ze u tak staryho motoru to bude volnobeh drzet tak krasne. Ale vsim sem si ze ma popraskanou hadici, tenhle motor neznam, ale rek bych ze to bude neco jako zpetne sani. Navic ta hadice nesedi uplne dobre jak by asi mela i kdyz to taky nevim jiste. Prikladam dve fotky hadice. Rekl by mi nekdo jesi to tak muze byt, popripade na co muze mit vliv takhle ponicena hadice?

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem z00m,

    Ahojte, bol by mi niekto ochotný odfotiť motorový priestor na svojej OI 1.6 74kW bez krytov motora? Potreboval by som vidieť, čo je tam všetko zvrchu namontované. Prehľadal som 4 knihy a asi dva dni googlujem, ale nenašiel som nič použiteľné. Niečo mi tam chýba, vidím dve prázdne konzoly a od vzduchového filtra okrem hrubej hadice do sania vedie aj nikam nepripojená tenká harmoniková hadica a zaboha neviem čo tam má byť. Prišiel som na to náhodou, keďže človek sa pod kryty normálne nedíva. Auto som kupoval ojazdené a jazdí úplne normálne, nevyzerá že by tam bola nejaká elektronika v lufte, takže zjavne to bude len nejaká mechanika (ďalší filter?, alebo nejaká podtlaková…

    • 5 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem a.pajma,

    Neustále vynechává motor při klidný jízdě(volnoběh drží), když tomu naložím je to lepší. Kabely, svíčky, filtr vše vyměněno, lambda OK. Když vyčistím šktrtící klapku, dá to na chvíli pokoj(asi 14 dní), pak je vše při starém. Už si nevím rady, pročetl jsem toto forum, co jsem mohl vyzkoušel, ale nic. Vyplatí se koupit nová šktrtící klapka?

    • 55 odpovědí
    • 15,1tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem tomina,

    Sice jsem o mem problemu psal v jinem tematu, ale nadpis moc nesedi takze zakladam nove.. Kamoska ke me prijela svoji octavkou r.v. 1996 1,6 55kW. Pri volnobehu ji padaji otacky (teply i studeny motor) a cas od casu auto pri prerazeni chcipne po seslapnuti spojky. Kdyz otacim volantem u stojiciho auta tak otacky taky padaji temer k nule, ale nechcipne. Napichnul jsem auto na VAG a ukazalo mi to tuhle chybu: Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 A Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2162 Kódodvání softwaru: Kód opravny: 1 Nalezeny chyby: 00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky Nic vic. Muze tohle kolisani zpusobovat vadna lambda? P…

    • 8 odpovědí
    • 8tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem ls8,

    Ahoj, mám necelý týden novou Octavii Tour s motorem 1.6 75kW, na volnoběh je z motoru slyšet zřetelný zvuk klepání. Četl jsem mnoho příspěvků na toto téma, zejména http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21475 - mohlo by se jednat o elektromagnetický ventil odvětrání nádrže, nebo je to běžné u zcela nového auta? Mám najeto cca 200km, první tankování byla plná nádrž Shell V-Power. V pondělí asi zajedu nebo alespoň zavolám do servisu, nechci ale zase vypadat jako plašan který v servisu prudí s každou blbostí. Díky za každou radu

    • 8 odpovědí
    • 14,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem milix,

    Začala se mi na Octě ztrácet chladící kapalina a zjistil jsem, že pod přírubou jak je čidlo teploty je mokro. Po marném vyměmění gumového O kroužku za cca 11,- (škodovka 100,-) jsem to rozdělal a podmazal silikonem ale pořád to rosilo. Nakonec jsem zjistil, že je prasklá plastová příruba. Viz foto nové. Chci se zeptat, jak sundat spony. Ve škodovce mají takový forichtung na lanku ale jak na to doma? Prosim o radu.

    • 8 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem blondakxxx,

    Ahoj, obracím se tímto na ty z vás, kdo máte čipou OI, 1,6i-75kW. Moje je MR 2003 a chtěl bych jí svěřit Sportmotoru. Jde mi o to, jestli 7kW/10Nm nějak poznám při předjíždění nebo řazení v kopcích apod. Prosím o hodnocení těch kdo takovou úpravou prošel. Auto měnit nechci tak prosím nepište kup si 1,8T, TDI nebo RS !! Díííík

    • 26 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem stihacka,

    Co všechno by obnášela tato přestavba? Samozřejmě základ motoru bych nechal, jen bych na to dostrojil co by bylo třeba. Podmínka je také aby to bylo z AEH na BFQ a další že nechci předělávat na 3G komfort.

    • 6 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem stefam,

    Uvažujem o kúpe staršej octávie -rv.98-00,chcel by som vás poprosiť o radu nad voľbou motora,ktorí z uvedených motorov je spoľahliveší,prípadne úspornejší. jazdím pomerne málo,asi 15 tis.km ročne,najviac krátke vzdialenosti v meste/1-3soby bez batožín/,v lete sem tam jazda po dialnici s naloženým autom,nevyhladávam rýchlu jazdu,jazdím radšej bezpečne.chcel by som vedieť ktorý z motorov by som mal vyskúšať./je mi jasné,že najjviac záleží na predchádzajúcom majiteľovi atd./ vopred dakujem za akékoľvek info

    • 99 odpovědí
    • 13,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem karel55,

    Poradí někdo? Mám oct. 1,6 74 Kw AEH a mám problém s otáčkama po mírném zahřátí se pořád drží kolem 2000 ot. Základní nastavení bylo provedeno několik krát, po nastavení se otáčky sníží do prvního vytočení motoru pak se zase zvednou. Naskočí hlášení že základní nastvení nebylo provedeno!!!! Nepomohla ani výměna škrticí klapky , váhy vzduchu , lambda sondy !!!

    • 32 odpovědí
    • 16,6tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem driver,

    Našel sem tu na foru něco o svíčkách na tenhle motor,ale ne se zkušeností s LPG.Co máte za svíčky na 1.6 AKL s LPG?Prosím poraďte.

    • 3 odpovědi
    • 4,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Jirka Eisman,

    čau mam takovy problem ruplo mi sberne vyfukove potrubi na skoda octavie 1,6benzin 55kw rok 98 mam problem ho sehnat na vrakarne novy stoji 5800.-i vic neoriginal 4,500.- nesel by tam z jineho auta treba felicie 1,6 nebo golf 4 nevite nekdo co stim dik Jirsa icetea87@seznam.cz

    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Libek,

    Mám takovýto problém, sem tam se stane, že nemůžu nastartovat. Startér točí, ale motor nenaskočí. Když to nechám třeba 1/2h a znovu to zkusím, tak to naskočí a běží jako nic. Za nějaký čas se to opakuje. Vždy je už motor lehce ohřátý. Na Vagu to ukazuje "Palubní napětí svorka 30, přerušeno." Měl jsem to už ve 3 servisech a nikde na nic nepřišli. Snad by nemělo jít napětí do PC. Všechno přeměřili, ale na nic nepřišli. Nesetkal se s tím někdo?

    • 8 odpovědí
    • 9,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem blades,

    Caute Uz som tu znova. Octavia 1,6 55kW. Zase padaju otacky na mojom auticku. Nedavno to robilo (cca. 2.mesiace dozadu) a uz je to tu zas. Vtedy som vymenil lambda sondu a bol klud, no mechanik hovoril, ze coskoro odide aj klapka. Prejavuje sa to nasledovne - po nastartovani za studena alebo aj za tepla si motor drzi cc.500 otacok. Ked sa pohnem tvari sa normalne, ziadne zmeny v chode motora. Potom sa to upravi a drzi sa v normalnych otackach. Niekedy hlavne rano po starte vybehnu na cca. 2000 otacok a drzia sa tak kym sa kus nezahreje motor a az potom zacinaju klesat. Nedavno drzali na 2500 otacok na 40 km, az po vypnuti motora a nastartovani po nejakych 15 minutach sa …

    • 6 odpovědí
    • 4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem stihacka,

    Je nějaký rozdíl v těchto motorech krom emisní normy???

    • 19 odpovědí
    • 12,4tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.