Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem PavelOD,

    Ahoj mám octu TDI 66 kW rv 2004 zhruba 1 rok takže nemám velké zkušenosti, ale co mi přijde divný tak okamžitá spotřeba na volnoběh (když stojím) byla po zahřátí 0,6 l/h (to bylo na jaře a v létě) a teď to začalo klesat a už tam mám 0,4 a dokonce začalo problikávat 0,3 l/h. Přitom se mě zdá že to začalo víc žrat. Poslední spotřeba byla 7.5 l (je teda fakt že jezdím krátké trasy po městě). Ale ta okamžitá spotřeba je divná, hlavně že to pořád klesá. A taky se mi zdá že je to lenivější. Na jaře jsem byl za Humlem ten mi proměřoval na váhu vzduchu a naznal že je vpořádku. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti?

    • 4 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Vladimír Kalandra,

    Ahoj, má někdo možnost mi říct jaký je závit na čidlu tlaku oleje? Nemám možnost to poměřit sám. Díky za pomoc

    • 5 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem franz9,

    tece mi olej pod remenici motoru, chtel bych se zeptat na rozmer toho gufera dik

    • 3 odpovědi
    • 1,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Wollf,

    Chtel jsem se zeptat,kamos mi delal altik a sundaval i nap.kladku pomocneho remenu ale jak to daval zpatky tak tam jeden sroub pretocil a ted je to jen na 2 a ten jeden ten jen tak nak strcil ci co? pujde to nejak zpravit? nebo to nevadi?

    • 6 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem egos_cz,

    Ahoj chtěl bych vás poprosit o radu byl jsem na diagnostice a tam my vypsala chybu Snimač polohy vack. hridele (G40) signal snimace přilis maly P0342 Sporadická kde najdu tento spínač abych mogl zkontrolovat kontakty. Příp. foto děkuji moc....

  6. Zahájeno uživatelem mijaha,

    Dobry den prosim o radu da se otestovat turbo pres vag jestli nezadrhava mam 1,9tdi 81kw r.v.2002 dekuji.

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem vaca80,

    zajimalo by me co potrebuji k tomu abych pretesil unik oleje nahore u te silne hadice.nikde jinde mi olej neblije,jen tady a vypada to fakt desive. jedna se o tu ceervenou sipku.doufam ze se autor orazku nebude zlobit ze jsem si ho pujcil pro demostraci-ty zlute sipky jsou o necem jinem.

    • 17 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  8. omlouvám se jestli se totu už řešilo ale nic jsem nenašel dnes jsem objevil díru hned za katem,nechci kvůli trubce kupovat celý kat,zavařením jsi moc nepomůžu jestli bude trubka jak papír hned bude díra vedle dík za radu..

    • 15 odpovědí
    • 11,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem yavet,

    Kolegové poraďte, je možné abych měl na motoru 66kW z roku 1998 turbo s proměnnou nastavení lopatek. A jak se to vlastně pozná jaké to je. Padal mi výkon mechanik ho vyčistil a řek, že je tam proměný, dík Listor

    • 20 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Honza_B6,

    Ahoj... Mám problém se svou OC TDI 66. Jezdí výborně, ale poslední dobou se mi stává, že když jedu po dálnici cca tak 150 a přijde lehké stoupání,auto začíná zpomalovat, klesají otáčky a prostě nejde přidat. Musím vypnout tempomat a pokusím se přidat nohou a bez výsledku. Pak je opět rovina a auto se zas rozjede, ale už není tak svižné. Dojedu do města a pak už to zas normálně tahá. Děla to jen při delší jízdě. (na kratších vzdálenostech a menších rychlostech to nepoznam). Auto sem měl čiplé, alem odpojovalo to turbo,tak mi tam znovu vratili můj soft a bylo to tak 4 měsíce ok. Někdo v Praze, kdo by byl ochotný se na to mrknout? Díky

    • 5 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem ThomasTDi,

    Zdravím, mám problém, po odkalení nejde auto nastartovat, koukal jsem i na gumičky a vše vypadá OK, průhledná hadička co vede s filtru k mororu je vydět vzduch, ale natáhnout naftu nejde, vybil jsem uplně baterku, trvá to tak dlouho normálně? Nebo mám někde prroblem? Dnes opět nabiju a zítra to zkusím znovu. Včem může být ještě problém?

    • 8 odpovědí
    • 13,2tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem fofoja,

    Pri pravom blatníku z chladiča vstupného vzduchu mi kvapká olej, z čoho to môže byť ? žeby turbo čo s tým?

    • 13 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem galaher,

    Může mi někdo říct jaký je rozdil mezi označením ventilu N75 a to 1H0906627A.........a........1J0906627A....nebo je jich ještě víc označení.Pokud ano je možno je zaměnit mezi sebou ?

    • 6 odpovědí
    • 11,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem sprg,

    Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky

  15. Zahájeno uživatelem Ivanek007,

    ahoj, tak po tom co mi tu bylo rozmluveno levne chipnout motor, sem se rozhodl to nejak resit. 1. auto nejede, proste netahne pri 2000 na jednicku to neudela nic, az na dvojku je mirne citit ze tahne, ale nezatlacuje do sedacek jako driv. 2.nema silu. netahne jak v nizkych ani ve vysokych otackach. 3. zere jako tank. Vcera sem natankoval rucixku sem mel na 3/4 nadrze, dnes sem ujel 40km a rucika je presne na pulce mezi 1/2 a 3/4 takze dle meho ta tak 10litru papa. A nejlepsi by bylo kdyby tu byl nekdo s octou z okoli kolina, aby se dalo najit to co je v riti. Nemam penize na to aby nekdo napsal ze je to vaha, ja za ni dal 2000 a pak to vaha nebyla atd.... díky j…

    • 14 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem budweiboy,

    čau, měnil jsem hadici u ERG ventilu a koukám, že mám mastnotu v hadici od sání vzduchu(v té velké jak jde do ERG ventilu), je to normal nebo začlo propouštět turbo? mám tdi 81kw. prosím poraďte, díky

    • 3 odpovědi
    • 4,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem kamilk,

    Zdravím, cvakání v motoru se tady už sice řešilo, ale asi mám jiný typ problému. TDI 1,9, rv 1999. občas při jízdě cvaká odněkud z prostoru před řidičem. Nezávisí to na otáčkách motoru. Nedělá to při každé jízdě a nekdy to začne i během ní. Po vypnutí motoru se cvakání ozývá tak ještě cca 3-4 sekundy a pak to přestane. Bez cvakání má motor tichý chod, s ním je to jak v traktoru (no to přeháním). Kamil.

    • 5 odpovědí
    • 4,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem kukines,

    Zdravím všechny, asi pred 14 dny mi zacal kapat olej u kola u spolujezdce a hned na to mi auto prestalo tahnout. Mam znameho v v autorizovanem servise a ten musel vymenit chladic oleje ktery byl prodreny. Auto mi stale netahne a turbo mi spina jen minimalne. Na vag bez chyb. vymenil jsem vahu vzduchu a porad nic jen jsou odchylky v plnicim tlaku. Vag neukazuje zadne chyby ale auto jede jakoby v nouzaku obcas zatahne. Mam 1.9 Tdi 66 Kw rok 2003. Najeto mam asi 170000 a pravidelny servis. Tohle je ale orisek. Dekuji za rady

    • 7 odpovědí
    • 2,7tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem xaker,

    Caute, ked startujem prvykrat - teda ked je motor studeny, auto nejde nastartovat na prvy raz, slabo toci, vymenil som bateriu, zhavice, ale efekt ziaden. Ak aj nabehne na prvykrat kopa modrasteho dymu, na druhy krat je to lepsie, ale z vyfuku vyjde taktiez kopa dymu - modrasty dym. V com to moze byt? Mate s tym niekto nejaku skusenost?

    • 15 odpovědí
    • 17,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem rudo.j,

    Nazdar . Mam 1,9 TDi. Minule som išiel po dialnici z Prešova do Košíc, takže bol teply. Zastavil som na pumpe, vypol motor, no už som ho nenatočil. Tak ma kolega surovo zoztiahol cez "dvojku". Potom naskočil. Palubovka nič nesignalizovala. Raz sa my to stalo tak som to mal v servise, tam povedali, že je vadný kľúč od auta, dal som im druhý a po roku (zase v zime) sa to zopakovalo. V ten deň, som potom jazdil a štartoval som asi 10x a naskočil. Dík za odpoveď.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem trafika,

    Mám octávii 1.9TDI Combi rv.99 81kw.Ale poslední dobou se mi zdá líná už mě turbo při 2000otáčkách netlačí do sedadel.mam najeto 260 000Km váhu vzduchu jsem měnil bez efektu už jsem tu psal,že uvažuji o pročistění turba.Ale nerad bych to dělal pokud může být problém v něčem jiném.Co jste při podobných problémech dělali vy?dík za rady

    • 4 odpovědi
    • 3tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem majo8229,

    Vie mi niekto súrne poradiť ohľadom octávia I 1,9TDi kod motora ALH. Mám problém a to : idem po dialnici a motor z ničoho nič úplne skapal /ešte že som mal vyradenú rýchlosť/. Pokúšal som sa motor viac krát naštartovať ale nič. Kontrolky pri štartovaní všetky OK aj normálne motor točilo ale nenaštartovalo.Násladne odťah do Škoda servisu.Na druhý deň ráno chytilo v pohode. Aj 5x za sebou+ kontr.jazda. všetko OK.Diagnostika na počítači nič okrem toho že im vyhodilo nejakú chybu ohľadom čidla teploty chl.kvapaliny.Pre istotu výmena tohto čidla.Fajn spokojný idem na aute domov keď zrazu po 5-10tich km dialnicou zaradená 5-ťka rýchlosť 130 motor úplne stráca ťah dusí ho a …

    • 1 odpověď
    • 4,4tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Radek S.,

    Při vyřazení rychlosti a po zastavení u vozu octavia 1.9 tdi 81kw začnou otáčky motoru kolísat cca 7sekund poté se chod motoru ustálí.Při odpojení spojkového pedálu se závada neprojevuje ale poté je pochopitelně nef. tempomat diag. motoru ok. prosím o radu už jsem zoufalí zkusil jsem všehno kromě vstřik. čerpadla děkuji moc

    • 2 odpovědi
    • 4,3tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Thor Steinar,

    Zdravím odborníci,potřeboval bych rozebrat turbo 81kw a nejde mi to.Chtěl bych ho vyčistit a jediny co jsem odšrouboval je ta baňka s membránou,dál nic.Našel jsem foto rozebírání turba,ale tam není poznat jestli se musí nejdřív demontovat osička s vrtulkou a hlavne jak páč jsem to zkoušel a nehlo se to,zabíral jsem fakt dost.Potom nevim jak lehce má jít pohnout s tou membránou,když na to zatlačím tak to fouká ,ale dát si tu baňku do ruky a jen tak palcem na to máčknout teda nejde.Turbína přestala fungovat a myslím,že potřebuje jen vyčistit.Dík za rady.

    • 8 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem skoda user,

    Ahoj, chci se zeptat na váš názor. Mám Octavii 1.9 TDI 66kW. Měl jsem v servisu auto na výměnu vodní pumpy a bohužel jsem laik, který autům zase nějak moc nerozumí a nemám známého automechanika, takže vždycky ze servisu vyjíždím s pocitem, že mi tam vyměnili i nějaký dobrý díl. Jde mi o to, že jak jsem odjel ze servisu, tak mi podle mého subjektivního názoru víc píská turbo. Myslíte, že je tak jednoduché vyměnit turbo a že by to někomu stálo za to? Zase abych si nějak všechny části motoru označoval před tím, než to dám do servisu, na to moc nemám chuť. To už by asi byla paranoia ne? Jaké jsou vaše zkušenosti a názory? PS: pumpu jsem měnil, protože mi dříve jiný man…

    • 7 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.