Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


93 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 23,9k zobrazení
  1. USB porty

    • 3 odpovědi
    • 6,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 16,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
  2. Ambientní osvětlení

    • 4 odpovědi
    • 4,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  3. Nefunkční klakson

    • 1 odpověď
    • 2,6k zobrazení
  4. KESSY baterie

    • 19 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 16k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
  5. Elektrický kufr

    • 8 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Býval, ale už nějakou dobu (do prosince 23?) je to opravené ne MEGA a ta funguje.
    • Tak tam je myslím link na uložto, ne? Což už uplně fungovat nebude. A právě to byla jediná věc, kterou jsem našel Aaaaa, už vidím, omlouvám se, jsem to zkusil prolistovat trochu dál
    • Tak já nemám facelift (takže bez tlačítek) a tu vzdálenost bych asi spíš řešil zprovozněním čidel na vratech. A ono hlavně myšlenka byla tu gps dát hlavně na otevírání, protože tam už to auto docela dlouho jelo takže by ten signál mohl být lepší + mnohem menší šance, že to něco sejme, když se to otevře kdy nemá (a kdyžtak zase čidla), zavírání ještě zvažuju jak udělat, tam to byl spíš 1. nápad. Navíc, hádám, že ty tlačítka stejně budou přes can, takže pokud nechci rozdělávat půlku auta, abych se dostal do střechy a natáhl z ní kabel, tak si moc nepomůžu. (ale netuším, jen spekulace, nevlastním facelift) pardon, nedočetl jsem myšlenku to nechat ve stropě, jen teda nevím jestli se to tam vejde, ale jo, asi jo, ale tak nic to nemění na faktu, že nemám fl.   Takže předfacelift kessy neumí ani kufr? Jsem ani nevěděl teda. Ale zajímalo by mě teda docela co v tý debug zásuvce je, protože to podle frekvence vypadá spíš na motor, ale podle random schématu, co jsem našel, to jde do nějakýho rozdělovače (z toho co jsem tam vyčetl). Jen teda bohužel nemám dílenskou příručku, takže to tu tak trochu sestavuju z random leaklejch schémat, no.   Ale asi to teda zkusím napojit do toho správnýho canu a uvidíme. Ten motorovej minimálně nevypadal, že je šifrovanej, takže to dost možná nějak půjde vybádat. Ono hlavně ty vrata jsou taky částečně takovej pilotní projekt, protože jsem docela zvažoval, že bych pak ve fázi 2 třeba dodělal něco jako kessy, ale na mobil. Osobně mě totiž strašně štve nošení klíčků, protože už tak mám velkej svazek (a jsem zvyklej jinak všude chodit ideálně jen s mobilem), a navíc myslím, že to dokážu udělat dostatečně zabezpečený, aby to nebyl problém. (narozdíl od klíčů třeba můžu použít právě tu šifrovanou gps z toho mobilu, aby šlo zamezit extendování signálu na 400m a tak, navíc zvažuju tam dát třeba ještě potvrzení přes notifikaci nebo tak něco, případně to dát přes nfc jako mají myslím bavoráky, hlavně to pak ale taky je custom řešení, což je jeden z nejlepších způsobů prevence útoků (pokud tam nejsou díry), protože zloděj aut radši ukradne něco, kde to už umí krást, než tu 3 dny bádat jak to extendnout maximálně o 30 až 50m) Jen by pak už udělátko nebylo read only, což je trošku škoda, no, ale tak snad ok pořád.
    • Infiltrace silnic nekalými živly! Už i tady u nás! Agresivní Slovák srovná české řidiče. To a mnohem víc v nejnovější kompilaci.  
×
×
  • Vytvořit nový...