Motor 1.0 TSI
Nová motorizace od roku 2017
57 témat v tomto fóru
-
Měnil jste někdo v 1.0 TSI svíčky ? Nějaké záludnosti ? Tipy, triky, makra ?
-
-
- 5 odpovědí
- 6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, vyměňoval někdo předstihovou spojku u alternátoru, nevím jakou velikost přípravku k tomu zakoupit.
-
- 0 odpovědí
- 1,5tis zobrazení
-
-
-
-
Zdravim vsechny. Asi tak jedno ze ctyrech nastartovani za studena ma jiny prubeh. Prvnich cca 15sec po nastartovani jsou volnobezne otacky cca 1300-1400ot/min a zvuk motoru je takovy jak kdyby sycivy, nehezky. Nasledne po teto dobe motor v podstate ztichne a otacky padnou na cca 1000 az 900ot/min. Nekdo podobne pozorovani?
-
-
- 11 odpovědí
- 12tis zobrazení
-
-
Zdravím a prosím o radu. Škoda Fabia 1.0tsi 81kw dsg. Rok 2017 a najeto 30tis km. Před týdnem se pri jízdě rozblikala kontrolka motoru, auto nemělo tah, při přišlapnuti plynu se trochu zakouřilo z výfuku. Dojezd domu a při dalším nastartování hláška závada start-stop. Objednáno do servisu s tim, že asi kuna. V servise se poškození od kuny neprojevilo a proběhla kontrola svíček. Na diagnostice závada na 2. válci. Proběhla kontrola vstriku a jeho výměna za nový. Pry asi špatný benzín. Na diagnostice stále stejná závada. Kontrola nízkotlakoveho čerpadla v nádrží. Vše ok. Kontrola vačkový hřídele, taky Ok. Návrat ke vstřikum a jejich …
-
- 4 odpovědi
- 4,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
IMG_1591.mov Dobrý den, nesetkal se s tím někdo ? Udělá to při prvním startu když auto déle stojí a vychladne. motor 1.0 tsi 81kw
-
- 3 odpovědi
- 4,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den dnes cestou z práce cca 8 km se držel volnoběh 1000-1100 otáček, chladící kapalina vyjde na 90 stupňů pak klesne 80 stupňů pak de zpatky na 90 stupňů. Pak už se drží normálně. Tím pádem motor žere i víc paliva. Byla teplota -10 stupňů venku. Je to normální mám motor 1.0 Tsi 81 kw děkuji
-
-
- 20 odpovědí
- 15,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, pánové myjete motor vozu nebo to neřešíte ? Jsou tam nějaká rizika při mytí a čemu se vyhnout ? Případně čím a jak to nejlépe umýt ? Díky za rady.
-
-
- 1 odpověď
- 3,3tis zobrazení
-
-
S rostoucími cenami benzínu se nabízí otázka jestli by TSI motory zvládly spalovat E85 místo N95/N100 😀 testovali to inženýři ve škoda auto nebo se s tím nepočítá?
-
-
- 6 odpovědí
- 4tis zobrazení
-
-
Zdravím. Koupil jsem ojetou Fabii 3, 1.0 TSI 81kw a nedaří se mi v návodu ani jinde na internetu najít doporučený interval kontroly rozvodů. Myslím, že by se to mělo pohybovat někde kolem 240.000km, ale rád bych se ujistil, že to tak opravdu je. Netušíte, kde je by to mělo být k dohledání ?
-
-
- 1 odpověď
- 7,5tis zobrazení
-
-
Ahoj, zajímalo by mě jak tento motor zvládá dálnice, vzhledem k otáčkám a spotřebě. Případně nějaký náklad, 4 lidé v autě, či jižní kola na kouly apod. S tím že budu přecházet z 1,2 HTP, kdy v kopcích jsem často závodil s kamionama už ve dvou lidech s dvěma kolama na kouly, aby to nějak jelo 120 a motor řval v šílených otáčkách. Děkuji
-
-
- 2 odpovědi
- 5tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, rád bych se zeptal, jak vypadají měrky oleje po tom, co projde vůz autorizovaným servisem a výměnnou oleje. 0w20 a 30tis km interval. Měněno v Škoda Auto Opat foto měrka za studena. předem děkuji.
-
- 4 odpovědi
- 5,1tis zobrazení
-
-
Půl roku mám Fabii III a vadí mi, jak slabě topí. V tomto zimním období, když ráno jsou teploty lehce pod nulou, teplota vody dosáhne na 90 stupňů po ujetí přibližně 10 km (13 minut), kdy začne trochu topit a po dalších 5 minutách je už znát, že ve voze je trochu příjemněji. Když bylo venku minus deset, tak začala topit až po 20 minutách jízdy. A když už to postupně vyšplhá na těch 90 stupňů, tak stačí trošku volnější jízda a teplota vody padá dolů až o 15 stupňů. Trošku pomohla rada kolegy, takže po nastartování zapínám vnitřní cirkulaci vzduchu. Ráno, před odjezdem do práce nenechávám běžet motor naprázdno, z vícero důvodů (ekologie, spotřeba atd.). Má někdo podobné neg…
-
-
- 49 odpovědí
- 14,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, Mám teď nově fIII r.v. 2018 1.0 tsi 81kw, najeto cca 24tis. km. Všiml jsem si, že i po klidné jízdě, když vypnu motor, tak je slyšet z pod kapoty bublání chladící kapaliny. Motor se ohřeje na provozní teplotu 90° dle PP již po 3 minutách (venku bylo 25,5° podle PP), zhruba 2km jízdy, kotel za studena tomu nedávám. Teplota oleje v rozmezí 80-100°. Co mě ale zaráží oproti minulé fIII s 1.0 tsi 70kw je to, že po vypnutí motoru jde z pod kapoty slyšet vroucí chladící kapalina. Chci se zeptat, je to u této motorizace normální stav, nebo je třeba se něčeho bát? S autem jsem zatím najel cca 1k km, do servisní prohlídky to mám nějakých 60 dní- počkat, nebo …
-
-
- 9 odpovědí
- 11,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Pred pár dňami som postrehol, že od motora ide zvláštny zvuk po tom ako je, resp. bolo spustené vetranie. Motor a jeho zvuk je štandardný, ale v pozadí sa ozýva také cyklické "ch ch ch ch...". Ako keby niečo čochralo, zadrhávalo. Nie je to hlasný zvuk. Snažil som sa vyhotoviť aj video, ale nepodarilo sa mi to zachytiť. Tento zvuk je počuť aj vo vnútri, ale na videu cez mobil to jednoducho nebolo počuť a paradoxne mi mobil do popredia nasnímal okolie (premávku a iné zvuky z ulice). Bol som s tým v servise, chlapík to počul a povedal, že je to zvuk ako keby od remeňa. Viac mi takto na vypočutie a pohľad do priestoru motora nevedel povedať, mám sa objed…
-
- 16 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahoj, mám nově Fabii 2017 81kw TSI. Jde mi o divné chování ručičky teploty chladící kapaliny motoru na budíkách, chápu že venku je teďka zima, ale stejně... Při jízdě je vše v pořádku, ukazatel zůstane uprostřed na 90 stupních bez ohledu na to, jestli jsem nastavil Climatronic na automatický režim na 23 stupňů a používám 3. ze 7 úrovní foukání nebo zda nastavím Climatronic ručně na HI a otevřu na plný výkon 7. stupeň foukání. Ale když motor běží na volnoběh (kolem 950 ot / min když zaparkuji), tak ručička zůstane na 90 C, jen když topení „neždímám“ tzn. mám třeba nastavený automatický režim na Climatronicu na 23 stupních a používám 3. z…
-
-
- 10 odpovědí
- 5,3tis zobrazení
-
-
Dobrý den, pokukuji po novém autě a celkem se mi zamlouvá Fabia s tímto motorem. Využití bude mít jako druhé auto v rodině tj. manželka s ním bude jezdit do práce, cca 15 km (15 km ráno + 15 km odpoledne) po silnici první třídy rychlostí 90 km/h. A pak na různé cukačky po městě. Sem tam nějaký výlet mimo město a na dálnici se spíše auto nedostane. Myslíte, že tento motor je vhodný pro tento druh jízd?
-
-
- 78 odpovědí
- 27,7tis zobrazení
-
-
Zdravím,ví někdo k čemu je hadička která vede do plastového krytu motoru u Fabie 3 combi??? ( viz foto)
-
- 2 odpovědi
- 2,7tis zobrazení
-
-
Dobrý deň chcem sa opýta chcem dávať športové sanie a chcem tam dat aj bov ventil no neviem kde mam napojiť podlakovu hadicu ďakujem za rady
-
-
- 4 odpovědi
- 3,3tis zobrazení
-
-
Zdravím, v lednu 2018 jsme koupili domů předváděčku FIII 1.0TSI 70kw r.v. 2017 s nájezdem cca 10tis. km A teď k problému... aktuálně najeto 17280 km a tuto neděli se rozsvítila kontrolka "zkontrolujte hladinu oleje". Samozřejmě jsem to hned udělal a zjistil že je tam naprosté minimum oleje. Další překvapení přišlo ve škodovce ( k autu je zaplacen i servis na 5let) Pán ve škodovce řekl "olej je spotřební kapalina třeba jako voda do ostřikovačů" takže za 800kč mínus doplněn olej, Mám dva dotazy: 1, je to normální, že po nájezdu 17tis. km zánovní auto sežralo skoro všechen olej ? První výměna je myslím po 30tis. nebo 2 roky. 2, Jak b…
-
-
- 25 odpovědí
- 24,7tis zobrazení
-
-
Ahoj, zajímá mě vaše zkušenost s tímto chováním F3 1.0TSI 81kw. Když ideálně na druhý nebo třetí přev. stupeň přidávám pomalu a plynule plyn až do plna, auto lineárně táhne víc, ale asi odhadem 1cm před koncem auto cukne - zatáhne citelně víc. V pedálu nic necítím, prostě jen auto ke konci citelně víc zatáhne. V tento moment normálně turbo tlačí, bavme se třeba o tom, že k tomu dojde kolem 3tis ot., otáčky na to nemají vliv když beru v potaz pouze průběh za turbodírou. Je to ok? Díky za reakci a vaše zkušenosti.
-
- 2 odpovědi
- 3tis zobrazení
-
-
Zdravím. Aká prevodovka sa viac hodí k tomuto motoru? Alebo inak povedané má niekto skúsenosti aj s automatom v kombinácii s týmto motorom? Ide o to že či automat zbytočne nedrží motor v nízkych otáčkach čo by do budúcna mohol byť problém kedže by tým trpela dvojhmota. Na nejakom diskusnom fore niekto dával príspevok že má tento motor s automatom a že jazdí stále v S režime aby motor držal vyššie otáčky. Má niekto nejaké skúsenosti? Čo sa týka jazdenia tak by to bolo z 90% jazdy po meste.
-
-
- 36 odpovědí
- 14,4tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Čau borci, nevíte co by mohlo dělat mírné kolísání otáček při sešlápnutí plynu? Nedělá to na každý kvalt, co jsem si všiml dělá to při 4ce a při 6ce na jakykoli jízdní režim D/S a i manuální. Je to nepatrný cca mezi 2-3 tis otáčky, otáčkoměr poskakuje. Vlastním Fabia III Monte Carlo 1.0tsi DSG najeto 23000km. Díky za vaše příspěvky.
-
- 0 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim chcem sa spitat ze na aky rychlostny stupem jazdite napr meste dedine ..spotreba vs vplyv na motor ..Ja vecsinou pri rychlosti 50az55 na trojke cca 2000-2100 otacok .Len sledujem videa kde jazdia stym istym motorom 70kw 5kvalt (Skoda ,VW,seat)ze jazdia stale na 4prev.stupen 1500-1600ot. Netrpi stym motor a hlavne dvojhmota ?? Pri takych nizkych otackach i ked na ukor dost nizkej spotreby
-
-
- 15 odpovědí
- 11,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahojte, mám takový malý problém. Jsem na dovolené a na autě se mi rozsvítila kontrolka pro nedostatek oleje, podle měrky to je opravdu za hranicí minima. Nevím ale jaký olej tam nyní je, podle manuálu by tam měl být olej podle normy vw50800, ale kdo ví. Za dva měsíce mě čeká servisní prohlídka. Stane se něco, pokud nyní koupím nějaký olej na doloží a doplním? Nejlépe samozřejmě podle dané normy. Díky za radu.
-
-
- 24 odpovědí
- 8,5tis zobrazení
- 1 sledující
-