Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se ŠKODA 105, 120, 135 a 136 atd...


39 témat v tomto fóru

  1. Rapid 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 27,7k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 11,7k zobrazení
  2. Škoda 120 1.6i

    • 22 odpovědí
    • 10,1k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
  3. Škoda 135 GLI

    • 14 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
  4. staré VIN

    • 13 odpovědí
    • 20k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
  5. škoda 105 pick up

    • 10 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
  6. do šrotu nebo prodat??

    • 10 odpovědí
    • 18,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 17,7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
  7. skoda125

    • 5 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  8. Rapid 130 nebo 136

    • 5 odpovědí
    • 14,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 12,4k zobrazení
  9. Škoda Estelle V8

    • 4 odpovědi
    • 11,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 13k zobrazení
  10. Škoda 130 GL

    • 3 odpovědi
    • 13,8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 10,9k zobrazení
  11. Modely 110R a 130 RS

    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  12. Š-120GL v *pdf

    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení
  13. Škoda Garde

    • 2 odpovědi
    • 16,6k zobrazení
  14. Toto poznáte?

    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  15. Kufor skoda 120

    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 9,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...