Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...


632 témat v tomto fóru

  1. Columbus na RNS-510

    • 8 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  2. CD měnič

    • 8 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 16k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  3. Výmena antény

    • 7 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  4. Nexus v. Amundsen

    • 7 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  5. FM Transmitter

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
  6. BT-AUDIO u Swingu

    • 7 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  7. Velka prosba

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zkusil jsem takto doma pro srovnání sahnout na gumy Scaly (Nexen z výroby), kde se už 2x dělala geometrie a stejně se na předku více sjíždí vnější strana běhounu (v plném rejdu se zde kolo dost vyklání do strany ven a výrazně zastoupený městský režim provozu auta to může způsobovat) a toto vnější strana je mírně pilovitá, zadní je vpodst. hladká.    Gumy stařické Fabie (15 let staré Barumy) úplně v pohodě, hladké všude v obou směrech. Zítra ještě zkontroluji gumy na O2 FL (taky Dunlopy od výroby a taky léta hodně hučí).   U všech aut vč. Rapida se vždy při montáži zimních/ letních kol prohazuje předek a zadek s ponecháním L/P stran.
    • Je někde prodřený drát a bude kostřit. 
    • Ahoj všem, potřebuji radu. Jsem v Chorvatsku a začala se mi u Octavie 3 1.6 tdi neustále přepalovat pojistka c.7 v motorové pojistkovém skříní. Někdy to jede, někdy při jízdě do kopce padá do nouzového režimu a přestává jet. Před dovolenou jsem to měl v servisu, na nic nepřišli, jen vyměnili tu pojistku a všechna čerpadla na tom okruhu zkontrolovali, že jsou funkční. Mám vyrazit na cestu domů se zásobou pojistek, nebo tu řešit servis? Díky za radu.
    • Trabik601 ďakujem za odpoveď,  áno, je to CRMB EURO 6, doteraz mi to nikdy nerobilo, minulý týždeň mi to začalo robiť, trhne to sporadicky, akoby som stúpol prudko na brzdu.
    • A když si to necháte udělat v autorizovaném servisu, tak si pak po nich zkontrolujte ten tunel napravo    Je tam bajonet - černé plastové kolo. Dost často to neutáhnou a dříve nebo později vám to vyskočí, chyba EPC, výkon dolů a divné syčení z motorového prostoru
×
×
  • Vytvořit nový...