Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


359 témat v tomto fóru

    • 33 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
  1. webasto - vodní okruh

    • 6 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
  2. Spojka 2.0 TDI

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
  3. Vibrace 1,9 Tdi 4x4

    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4,9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 12,2k zobrazení
  4. DSG - parkování

    • 7 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
  5. Spojka nebo setrvák??!!

    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
  6. OII Propadává spojka

    • 7 odpovědí
    • 2,6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • OMV 100+ by mal byt uplne bez biomasy, nemam to potvrdene, na email mi neodpisali. Orlen obsahuje vela ETBE, co je vraj zle (ano, etanol je vraj este horsi)   VIF vraj vytvara povlak na katalyzatore https://audiklub.cz/forum/tema/407334-sq7-2021-z-havex-auto/od-30  
    • s tymi 502 olejmi to vraj vobec nie je take zle, ale plati to iba pre motory bez GPF   https://www.oleje.cz/forum/2-0-tsi-206-kw-olej-vw-504-00-507-00-t6506-75.html > všechny 504/507 jsou oleje C3 -> pro filtry pevných částic. Jsou low saps - snížený obsah popelovin, fosforu a síry. Jenže právě to v tom oleji pak chybí pro správnou ochranu motoru. > LL oleje 504/507 vydrží možná motor déle mazat, chránit ho ale ne. Netvrdím že by 504/507 byly špatné - chraň bůh. Jsou dobré - asi mají o něco lepší třeba oxidační stabilitu, mají lepší střihovou stabilitu aby vydržely v jakžtakž stavu LL interval, jsou ekologičtější - jenže mají nižší TBN. Ale pokud by se ten olej (vy)měnil do 10 tkm dá se určitě použít taky - jen jsou pro motor bez GPF zbytečné a určitá aditiva tam prostě chybí. >není pro motor (bez filtru pevných částic) moc lepších olejů než třeba Mobil1 FS 0w40, Yacco VX 1000 LL či Shell Helix Ultra 5w40 nebo Eurol Super Lite 5w30  
    • V porovnani s verziou 147kW je motor subjektivne lenivejsi ( rozdiel je len 0,2 sekundy), v rezime S stale trva kym sa pozbiera a zaberie (pri prebiehani je urcite lepsi manualny rezim). Pri zrychlovani nad 120-130kmh uz tah nie je az tak citelny/vybusny. Cize dynamika sa mi zda subjektivne horsia ako v 147kW, na druhej strane je spotreba nizsia v mixe som sa zmestil do 7l a to chodim dynamicky.
    • Vie niekto poradiť lebo info sa rozchádza ? mám OIII 6/2019 Amundsen , je tam reálne vymeniť len displej z columbusu ? je tam iný konektor medzi MIB čo má inak výstupky a nejde vymeniť , niektorí tvrdia že to stačí orezať a dať tam a musí to ísť , iný tvrdia že jedine spolu s MIB columbus ? vie niekto povedať ako to je? funkcie columbusu mi nechýbajú , stačil by vyslovene ten displej  prípadne čo všetko to obnáša a kto to robí ? 
×
×
  • Vytvořit nový...