Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


667 témat v tomto fóru

  1. MAM TO VZIT

    • 22 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  2. Virtual tuning OII

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  3. Test OII RS TDi

    • 3 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  4. Znáte?

    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. Novy facelift?

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Lipsko 1 2

    • 47 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  7. VYMENA OII

    • 10 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  8. chyteny zlodeji 1 2

    • 26 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. facelift?

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  10. Výběr auta

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. N1 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  12. kočárek

    • 13 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  13. RS by Milotec

    • 12 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  14. pojistný šroub

    • 8 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  15. Octavia L&K

    • 4 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  16. Chrom.kroužek

    • 8 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  17. nášivky

    • 9 odpovědí
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...