Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

  1. Virtual tuning OII

    • 8 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. Test OII RS TDi

    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  3. Znáte?

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  4. Novy facelift?

    • 9 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Lipsko 1 2

    • 47 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  6. VYMENA OII

    • 10 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  7. chyteny zlodeji 1 2

    • 26 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. facelift?

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  9. Výběr auta

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  10. N1 1 2 3 4

    • 86 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  11. kočárek

    • 13 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
  12. RS by Milotec

    • 12 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
  13. pojistný šroub

    • 8 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  14. Octavia L&K

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  15. Chrom.kroužek

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  16. nášivky

    • 9 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  17. Octavia II 1.9 TDi Elegance 1 2 3 4 5

    • 124 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
  18. Záruka

    • 3 odpovědi
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To že nie je povinný neznamená, že ho niektoré autorizované servisy nemajú. Môžu si ho kúpiť.
    • Aditivované E10 BA95 existují - např. OMV 95 MaxMotion.
    • Takže po roce se rozhoupali jo?   To je rychlost.   Paráda
    • Marketing je mechanizmus predaja. S tým nikto nič nenarobí. Ja som sa len zamyslel, že ak by mal VIF aj negatívne vlastnosti, prečo je o tom tak ticho. Aditivácia u E10 BA95 neexistuje. A biolieh je čo prináša so sebou aj sadze, hlavne na vstrekoch. E0 alebo E5 či E10 BA98 je ralita dnešných dní. Obchodné názvy sa oháňajú 100vkami len to tak sviští. BA98 je podľa meraní takme 100 oktánový benzín (99,6-99,9), ale pokiaľ nemáš riadiacu jednotku ktorá využije plný potenciál energie paliva, jedniná výhoda je, že neobsahuje biolieh ale inú zložku, ktorá má bio pôvod, ale vytvára omnoho menej sadzí. A to je dobrá výhoda. Stojí ale za to? Tak počítajme. Rozdiel v cene medzi 95 a 100, nech som veľkorysí, je cca 0,1€. Pri 50l paliva je to 5€ na nádrž. Ak VIF stojí 9€, tak na 50l paliva ťa výjde VIF na 0,9€. 5€ vs. 1€. Matematika nepustí. S VIFom ušetríš tak, že máš cca každú 20 nádrž grátis. Ak ti nevadí dávkovanie aditíva pred každým tankovaním, tak je tu odpoveď. Ak ale tie 4-5€ neriešiš, tak si za komfort musíš jednoducho priplatiť. Ja viem sú to za vlasy pritiahnuté počty ale plus mínus to nejako takto vychádza. Ak ale prémiové palivo zdražie viac a uskočí od 95ky, tak asi bude viac tých čo oželejú komfort tankovania. Trochu som neporozumel slovu "pančovanie" lebo ja to mám tak, že je to riedenie a keď sa dá do paliva aditívum, slovo pančovanie by som použil, len ak som odporca aditíva. 
    • Ok díky, tak to pak začnu sledovat až se mi bude blížit konec platnosti.
×
×
  • Vytvořit nový...