Přejít na obsah

Elektrika


425 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
  1. IMOBILIZER

    • 11 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 16k zobrazení
  2. Kontrolka dobíjení

    • 20 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
  3. Chyby VAG

    • 7 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 14.8k zobrazení
  4. Tripling original

    • 14 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  5. Nefunkcny tempomat

    • 22 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
  6. Lednička v Superbu

    • 16 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
  7. Osvětlení v zrcátku 1 2

    • 30 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  8. Zavada svetla

    • 22 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  9. podsvícení maxidot

    • 24 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 10.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tak mám olej vyměněný. Vyteklo ho cca 1,8 l + nějaký ztráty jak to bryndalo, stav oleje viz fotka. Zpět jsem nalil 2,3 l. K tomu hornímu čepu je trochu horší přístup, zavazí tam silentblok motoru. Jinak p. Sixta říkal, že by stačilo olej vyměnit až při 120 000 km.
    • nejvic je to poznat, kdyz prijdu do auta spoceny z venku, jak je na zada az zima. nechavam na automatiku, ze sam muze zapnout chlazeni na 2. stupen
    • Měl bych ještě jednu otázku, která se týká výměny filtru haldexu.  Když jsem to rozhodil nebyla tam ta pružinka v tom filtru, nevím zda je u yetiho či ne... Na O2 jsem ji měl..? Ví někdo..?  Díky. S
    • Za mna tiez ventilácia super. Na max mam az studený chrbát. 
    • Před nedávnem jsem tady psal, že letošní, celkem vzrůstající prodeje elektromobilů jsou tak trochu manipulativní hry čísel. Některými   bylo naznačeno, že je to přebráno z propagandistického  kanálu, no a že by tedy pro tohle   převzetí to  nebyla pravda, ale jen  účelová demagogie? Dobře, Váš názor, já mám jiný názor. Ale co tedy řeknete na oficiální článek, zveřejněný asociací německých prodejců aut (KZF), která se mimo jiné odvolává i na data získaná pro změnu německým svazem automobilového průmyslu (ZDK)? To je taky propaganda, nebo demagogie?   KZF k věci říká: „Obchodní realita mnoha prodejců automobilů a autoservisů je podstatně napjatější, než naznačují oficiální prodejní statistiky. Rostoucí počet nových registrací elektrických aut zakrývá realitu v maloobchodním sektoru. Co se zdá být statisticky úspěšné, je často výsledkem samoregistrace výrobců a prodejců, fleetových obchodů nebo taktických opatření - nikoli skutečné poptávky zákazníků v maloobchodním sektoru.”   Z dat získaných ZDK vyplývá, že během prvního letošního pololetí automobilky a jejich dealeři v Německu registrovali hned 65 401 elektromobilů na sebe. To je dvakrát vyšší číslo, než jak tomu bylo v v roce 2023. A podle asociace na pilu skutečně tlačí automobilky, u nichž se počet samoregistrací za poslední dva roky zečtyřnásobil. Něco takového jen koresponduje s přerozdělovacími mechanismy EU, které na určité procento prodaných elektrických aut potichu tlačí už dnes. Nedostát mu znamená platit pokuty, takže automobilkám přijde lepší vytvářet fiktivní prodeje. Ovšem v Německu dle dat neklesají jen prodeje elektromobilů v maloobchodním sektoru, ale stagnuji i tzv. fleetové prodeje elektromobilů. No, ale data jejich registrací tedy vesele stoupají a tak se nám čile prezentuje, jak mají lidé a firmy čím dále, tím větší zájem o elektromobilitu.   Zde je odkaz na onen článek  na oficiálním webu KZF, překladač pomůže...   https://www.kfzgewerbe.de/kfz-gewerbe-warnt-eigenzulassungen-taeuschen-ueber-e-auto-flaute-hinweg    
×
×
  • Vytvořit nový...