Přejít na obsah

Ukradeno - odcizeno

Databáze ukradených vozidel


269 témat v tomto fóru

  1. Pravidla

    • 4 odpovědi
    • 23.4k zobrazení
    • 116 odpovědí
    • 122.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6k zobrazení
  2. Superb 2

    • 2 odpovědi
    • 8.8k zobrazení
  3. O1RS

    • 0 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 35.1k zobrazení
    • 66 odpovědí
    • 45.9k zobrazení
  4. 110R

    • 0 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  5. Krádeže Octavií

    • 11 odpovědí
    • 15.3k zobrazení
  6. Máme se bát?? :-)

    • 4 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8k zobrazení
  7. Bílá Škoda 120?

    • 0 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  8. ukradenýColumbus

    • 15 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  9. OII v rumunsku

    • 4 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
  10. modrá Škoda Fabia 1.9 TDI, 74 kW, r.v. 2003

    • 3 odpovědi
    • 14k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 13k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
    • Zdravím, prosím o radu, pokud to někdo už řešil. Škoda Fabia 2 rv.2009 1.2htp 44kw   Auto jsem měl na dílně z důvodu opravy kabelu k čidlu opotřebení brzd..již v ten den svítilo abs kvůli PP ložisku (normálně jsme vyčetli přes diagnostiku) Při opravě kabelu jsem měl odpojenou baterku, po opravě jsem vše zapojil ale hned po zapnutí klíčku začala blikat ručka a přestal fungovat rychloměr + v zatáčkách blbne digitální ukazatel paliva (z půlky padne na rezervu atd). Potom co se tohle stalo jsme auto napíchli a nejde se spojit s ABS, pojistky v autě a v motoru OK, napájení do jednotky jde, ale ptám se po čem ještě jít..před tím než se zajelo na dílnu a odpojila se ta baterka tak vše normálně fungovalo. Budu moc rád za případné nápady a rady, případně doplním potřebné informace co bude třeba dál. Děkuji
    • Nevim jak je to u Octavie 1 ale mozna to bude stejna nebo podobna zavada - vyrezle. Mne se u O2 stalo totez mrkni tady:  
    • Chtěl bych se trochu pochlubit, můj předchozí Kodiaq (zůstal v rámci rodiny)2.0 TDI 140kW, 1/2019 nyní dosáhl mety 360 tkm, jediné co se na něm řešilo byl vadný silentblok převodovky, jinak pouze běžné věci brzdy, 2x rozvody, ...DSG DQ500 je také celá původní, vyměněny přední světla kvůli výrobní vadě, jinak vůbec nic, takže s tou spolehlivostí to asi není tak špatný. Jsou to tedy vesměs dálniční km. Zatím motor ani nežere olej.
×
×
  • Vytvořit nový...