Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/14 ve všech sekcích
-
Tý jó. Z Clinta bude velký diesel šéf. To má z tý chipovaný kofoly. Nejdřív to leje do sebe a teď to chce lít do SUPa. ;-)5 bodů
-
Sedany jsou pro starý páprdy. Zatímco myslivec je pro mladý dynamický osobnosti.3 body
-
Maximálně můžeš chytit od kokty moribundus čiposus. Tak šupajdi do postele a potit se.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Tak on ted půjde prej do Yetiho. Už ho má objednanýho a bude čekat 5 měsíců, no resp., v červnu by to prodal. Jako ten první Sup od něj byl motoricky dobrej, jenom ty plasty tam nebyly ještě dotažené a všelijak to povrzávalo a praskalo. Těch 125KW je na supa akorát, myslím, že pojede solidně. jediné, co tam měnil bylo čidlo od DPF. No byl bych na srazu trochu jako bílá vrána, ale když už tam máme i Rapida, tak ono je to fuk, škoda jako škoda2 body
-
Zrovínka teď mi nabídl kamarád svého Supa II, garážovaného sice 2009, ale najeto poctivých 23tis km. Protože o tom autu vím vše, opravdu s ním prakticky nejezdil a už jsem od něj bral svého předchozího Supa 1 s podobnými km najeto, je to skutečně netklé auto. Žádná oděrka, ani škrábanec, myto jen na dvorku ručně. Nějaká světlejší modrá metla mám dojem, moc jich nejezdí. Je to tedy sedan, což by mi nevadilo. Výbava jen Ambition, ale nějaké fičurinky z fabriky tam má navíc, jako xeny, park pilot, dotykovej LCD atp. Motorizace TDI 125KW, manuál. Tak jsem nalomenej kurva . O víkendu to půjdu prolítnout. Samozřejmě, pokud bych to vzal, na srazech se nic nemění, byl bych dál šéfem2 body
-
2 body
-
Měl jsem Š120 GLS i Favorita, motor i řetěz bez jediného problému, z mého pohledu velká provozní spolehlivost a blbuvzdornost.2 body
-
KubinoPv: tohle co tu píšeš je sice možné ale nevěřím tomu že by tohle mohlo potkat každou stodvacku,to jsou možná tak všeobecné závady u těchto aut ale realita byla taková že z toho tvého seznamu se majitelé setkali s některou jen občas,taky jsme měli doma sice jen stopětku ale ta jezdila od nova až do konce bez vážnějších problémů a nepamatuji si že by na ní někdo musel něco z toho co tady píšeš někdy řešit a stejné je to s TSI,taky se sem tam někomu něco posere ,někdo má prostě smůlu a sere se mu více,znám i lidi co si za to můžou dokonce sami svým vztahem k věcem a tím jak s nimi zacházejí,těm se posere a zničí všechno na co sáhnou a je jedno jestli je to auto,foťák,mobil,noťas nebo boty,bohužel jsou i tací ale nevěřím tomu že v dnešní době kdy jezdí po celé evropě doslova statisíce aut s těmito motory se všem serou rozvody,turba a já nevím o čem se tu všem píše,stejné je to i s jinýma výrobkama....2 body
-
Měl jsem 120 tři, ale za mě bezporuchový stroj... Poslední 120 jsem měl sice jen 25 let, takže za tak krátkou dobu se mi tyto problémy nemohly projevit... A vlastně neznám nikoho, kdo by měl tebou vyjmenované problémy. A že těch aut v mém okolí jezdilo!!!2 body
-
Ekkar, auto s TSI motorom síce nemáš, ale vyjadruješ sa k tomu motoru ako keby si vlastnil celú flotilu áut s týmto motorom. Jednoducho nechápem, že prečo máš potrebu s k tejto motorizácii stále niečo písať a väčšinou kydať na ňu hnoj. Uvedom si, že samotní nespokojní majitelia neohovárajú ten motor toľko ako ty, a potom to tu vyzerá tak, ako keby si mal nejakú potrebu kompenzovať týmto niečo, alebo ospravedlniť si kúpu inej motorizácie. Celkom to nechápem, ale už to začína byť otravné. A určite nie som sám kto si to myslí.2 body
-
Nakoľko Ekkara je všade plno, bude mať na poklese trhovej ceny môjho retiazkového TSI (03/2011) pomerne významný podiel. Zase kecá o niečom, o čom nemá ani tušenia, na čo si osobne nesiahol, a teda samozrejme ani nezmeral...... Len dáva do súvisu správy agentúry JPP v tom najhoršom možnom kontexte. Hoci mám vymenenú reťaz, nevnímam to tak tragicky ako Ekkar. Občas ju síce začujem na cca 2-3s po štarte, ale to isté som počul aj pri štarte susedovho A-čkového Mercedesa. Po pravde ani s tou prvou retiazkou to nebolo niako tragické, menili ju preventívne, nakoľko som bol aj vďaka neopodstatneným kecom na tomto fóre dosť neodbytný a škodovka to schválila.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Takže to by už stačilo! Další off topic se bude mazat a příslušně ohodnocovat v rámci pravidel fora.1 bod
-
Je to trochu složitější - pro normální Fabiu jsou dostupné v paketu Elegance Plus a rozkaz zněl jasně - zjednodušit ceník. Oficiálním důvodem je malý zájem o některé prvky, ale ořezání přišlo úplnou náhodou chvilku před nástupem Rapidu.1 bod
-
1 bod
-
Clinte jestli preskocis do Superba. tak si ale hledej jiny kamose Ta barva co si sem daval je tzv Stone (v technicaku je to seda metaliza a na svetle se lame lehce s modrou) a tu jsem mel na Oktavce. Je perfektni, spina neni moc videt, nalesteny je to auto luxusni, problem je v lakovani, ze malokdo trefi odstin a bohuzel na slunicku vyrazne zesvetla. Kdyz byla okta mlada, tak byla relativne tmava, po 10ti letech uz zesvetlala jako na tech fotkach u Superba. Videl jsem O1 Tour v tyhle barve a luxus. Otazka je, zda-li uz vyresili to sisovani. Koty ma O2 v tyhle barve a kdybych ja pockal 2 roky, tak jsem tehda mohl mit taky O2 misto O1.1 bod
-
Vždyť je to trapné omezovat průtoky paliva, otáčky atd. Když už vymýšlejí takové kraviny, tak mají tedy stanovit jen maximální množství paliva na startu a pak by to bylo jen na jezdci, jestli je schopen s tím dojet do cíle.1 bod
-
Je to CR, hlavně jsem rád, že je to manuál.... Je to starší než moje oktávka naopak, ale najeto jen 23tis, jinak to stálo v garáži. A ta barva, moc jich nevidím, taková zvláštní modrá, ani tmavá, ani světlá....V té době, co on to nové kupoval snad za 750tis, tak mě prodával svého jedničkového supa, ten měl najeto také kolem 25tis1 bod
-
Ale tak těch 125 kW nebude úplná lemra. A kokta ti to kdyžtak načipuje. A je to určitě CR. PD se 125 kW v Supu snad není, jen v OII RS.1 bod
-
1 bod
-
Kokto, mě se některé sedany také líbí, to jsem nikdy netajil, ale speciálně SII sedan je hnus korejskej. To mi nikdo nevyvrátí. Třeba taková A6 je jiný kafe, nebo Maserati Ghibli.1 bod
-
Nemusis se bat, mam v amundsenovi SDXC 128GB a nikdy zadny problem nebyl.1 bod
-
Souhlas. Mám kamáráda, kterej byl zastáncem sedanů. Než jel jednou na dovču. Poté, co myslivci zvedli páté dveře, sedli a papali a on musel potupně moknout a každé otevření kufru znamenalo dávku vody do zavazadel. :-)1 bod
-
1 bod
-
BlueRS, příště než založíš nové téma, napřed prohledej příslušnou sekci, zda tam již stejné, nebo podobné není založeno. Témata jsem sloučil.1 bod
-
Já jezdil z favoritem s karbecem (93) a za celou dobu nebyl jediný problém. Vyměněny jednou svíčky. Nikdy jsem neměnil ani chladící kapalinu. Na karbec se za celou tu dobu než jsem to dal do šrotu nešáhlo. Jednou se štelovaly ventily. Strašně poruchové to bylo...... Jo a řetěz byl taky jenom jeden - ten co tam dali při výrobě.1 bod
-
Nejen VAS umí vytvořit adaptační sadu podle PR čísel, ale tady jde o to, aby v případě problémů se vše řešilo na místě, tj. jak píše Hravec jen pomocí VCDS, které umí kompletně zálohovat staré adaptace. A pak není problém si znovu vytvořit nový soubor s adaptacemi a jen obyčejným porovnáním zjistit kde člověk udělal, i případně jen překliknutím, nevědomky chybu. Neberte to vůbec špatně. Určitě toto zdržuje, ale zase je to jistota.1 bod
-
K té škodovácké OHV. Zrovna, do doby až Favorita/Felicie echt spolehlivostí ten soubor komponentů neoplýval. U litinových hlav rupaly můstky mezi ventily, samotné rozvody dost hlučné díky vymezování vůle seřizováním, utápěly se vložky, samotné hlavy praskaly, vyjíždělo těsnění pod hlavou po trošku ostřejší jízdě, spotřeba oleje nejen díky velké montážní vůli na pístní skupině, vymlácená ojniční ložiska, nekalené čepy kliky, netěsná vodní čerpadla neustále vyžadující údržbu, věčně problémy s karburátory- zanášení kanálů, visící 2.stupeň, akcelerační pumpičky, jejich membrány často praskaly. Shrnu to asi tak. V podstatě se z pod kapoty 120cy nevytáhly kolikrát ruce. A v té době nebylo moc na výběr. Motory v autech řady 742 se do instalace Alu hlav u 135tek(v podstatě motor Favorit) lišily jen objemem motoru a drobnostmi k jinému kompresnímu poměru. Jinak trpěly na stejné neduhy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Bicisto - ty ale asi nemáš automatické rozsvěcování? Logika toho je taková, že ve tmě ti nesvítí budíky = nesvítíš předepsaným venkovním osvětlením (tlumená světla), protože svítíš jen denním svícením. Má tě to tedy trknout, abys rozsvítil tlumená světla. Takto se to tady někde už probíralo.1 bod
-
Tak včera jsem dokódoval Bicistovi k jeho spokojenosti: -Corner -protočení ručiček -sklopení zrcátka při zpátečce -množství paliva k dotankování na maxidotu -zobrazení rychlosti ventilátoru klimatizace v poloze auto -odstranění AM pásma na Boleru1 bod
-
Šišatý volant s dírkováním je podle fotek i ve zplynované Octavii. Tak to možná bude součástí "Dynamic" nebo jiného paketu od nového MR.1 bod