Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/14 ve všech sekcích

  1. Tak trochu teorie: http://www.autoznalosti.cz/index.php/motor/31-vykon-a-kroutici-moment.html http://www.tipcars.com/magazin-momenty-a-vykony-mate-v-tom-jasno-3458.html
    3 body
  2. Zdravím,auto vzhledově vypadá dobře,ale nedoporučuji brát,jelikož vím že auto je stočená z cca 380 000km a pán je letec - sedne,nenechá zahřát a letí. Během cca 17 000km bylo 3x měněno turbo..2x se dával repas a 1x nové a i tak to blbne. Převodovka - vůle při řazení 2 rychlostního stupně,nefungoval zadní výhřev a ani senzory. Auto má SPZ Libereckého kraje a je na prodej u Prahy? divné trošku...měl jsem auto v opravě kde stál tenhle supík a koukal jsem též na něj..
    2 body
  3. Mě by spíš zajímalo, proč bych si to měl opravovat doma sám, když pokud je to auto, ve kterém je to špatně navedeno, zaizolováno a pod.. je na to servisní akce a opraví to servis zdarma .. Kdyby se to v servise platilo, neřeknu ani slovo, ale takto..?
    2 body
  4. Tak o tom tedy příště ani nepiš Pitrsmane. Poudačky báby Futeř nemá smysl řešit ve specializovanám vlákně. To jo hodno tak sekce Hospoda. Na běžných servisních akcích není nic tajného, ba dokonce se vyznačují i v servisní knížce (některé určitě).
    2 body
  5. Nevim Clint s tema dieslama posledni dobou se nejak rozvasnil. Je peknej ale to je tak vse. Vzadu pro kolna mista malo a nad hlavou tomu nebude jinak. Predrazenej kram. Leda by to meli poradnej motor jak pise kokta. Kdyz mercedes tak to musi mit motor.
    1 bod
  6. Heh, tak jsem konečně slyšel to bzučení (jinak se to snad ani nedá popsat).
    1 bod
  7. popis pre rýchle riešenie,ale závada sa môže objaviť časom zasa: -zhodiť koleso... -zhodiť bubon (tu môže nastať prvý problém) ...treba cez otvor pre šrób povoliť samostav (návod na fóre aj s foto určite je) ...stáva sa,že aj bez toho povolenia samostavu bubon dáš dolu úplne v pohode -zhodiť tie klínky čo držia každú čelusť v strede -čelusť odtiahnuť (koľko to valček dovolí) od toho zadného plechu a strieknuť na tie miesta (príloha v príspevku č.8) napr.striekacej vazelíny riešenie TIP-TOP: -zhodiť koleso -zhodiť bubon -zhodiť ložisko -zhodiť komplet brzdové čeluste -všetko poriadne očistiť -dané miesta namazať trebárs medenou vazelínou -všetko naspäť zložiť (poriadne )
    1 bod
  8. Jenže to je právě to, že když máš 2 věci, tak je přece porovnáváš ne? Navíc mě jde o finální srovnání stejných aut a to už přece musí být jasně dáno, co je v čem lepší a v čem zaostává, ty rozdíly jsou, jen se o nich moc nemluví. Přece musí být jednoznačně dáno pro koho se hodí diesel a pro koho benzín, kdyby to bylo úplně jedno, tak budou automobilky vyrábět jen jeden typ - ten levnější... Resp.říct, že benzínové auto se hodí pro lidi, kteří tráví v autě většinu času sami, nebo max. jezdí ve dvou bez dalšího nákladu, nebo mladí lidé, kteří se potřebují vybouřit a honit za životem a také nenakládají auto a jezdí sami nebo ve dvou, auto jezdí za těchto předpokladů svižně a jezdí rychleji než diesel. Diesel se hodí pro lidi, kteří mají vysoký roční nájezd a tudíž díky nižší spotřebě jde hlavně o úsporu peněz za provoz. Taktéž se hodí pro rodiny, kdy je auto výrazně zatěžováno osobami a bagáží, jelikož má větší kroutící momenty oproti benzínům, zatížení není takřka poznat a tudíž je auto při zatížení ve srovnání s benzínem svižnější, ale nedosahuje takových rychlostí, jako benzínová auta. Nějaké takovéhle testy by měly psát a ne omílat dokola jen výbavy a posezy za volantem, odhlučnění, velikost kufru apod, to přece můžu zjistit po jedné jízdě s testovacím autem, ale tyhle poznatky se nikde neprobírají. Jak si má potom člověk vybrat to co potřebuje, když užitečné srovnání vlastně vůbec není...
    1 bod
  9. Ja taky mimochodem ty Dunlopy mimo te boule vyhodil hlavne proto, ze huceli. Vzorek byl na krajich sjety do pily a to hucelo. Dunlop uz nikdy vice.
    1 bod
  10. Ahoj, taky jsem se trápil, ale nakonec jsem se podíval do knihy jak na to, je zapotřebí klínky, já jsem to vyřešil ustřižení plechu. Je jich tam 8x. Viz foto: Trochu jsem si přitom poškrábal lamely. Rozměry jsou pouze odhadem. Postup: naplocho zasunout pod západku a pak klínek otočit o 90°
    1 bod
  11. Ano, ty samé co máš Ty. To hučení jsem už vnímal minulý rok, ale buď jsem si na to zvykl a tolik mi to nevadilo, nebo to udělaly teď ty čtyři měsíce co byly v garáži. Každopádně teď je to opravdu katastrofa a třeba ve 120 km/h neslyším vůbec motor, ale jen kola.
    1 bod
  12. Presne tohle se mi moc libi u te I30, tam je navic funkce comming home o tu mi ale zas tolik nejde. Potrebuji osvetleni budiku a rad bych aby se mi nevybila baterka, kdyz i prez tu zvukovou signalizaci zapomenu zhasnout svetla. Radsi aby to bylo nastavene tak, ze po zamknuti auta svetla zhasnou, nez s nejakym senzorem tmy. Nasel jsem i nejake rele na comming home pro Oktavii/Superb, mohlo by pasovat, nevim ale jestli to nefunguje tak, ze i pri vypnutych svetlech se po zamknuti auta na chvili rozsviti potkavacky. Ja bych hlavne potreboval aby se potkavacky rozsvecovaly a zhasinaly s motorem. Muze nekdo poradit jak na to ?
    1 bod
  13. motosmane spravne a jak by rekl Ozi kdo brzdi prohrava. By me zajimalo co vyjdou ty hovadsky gumy na to camaro.
    1 bod
  14. Pro ty, co koukají až na poslední stranu, tak přidávám aktualizaci ať není několik stran zpět Čuzik 2 os. + pes - chatka č.1 Doktorone 2 os. + dítě - chatka č.2 pá - ne Ghostbuster 2 os. - chatka č.3 pá - ne Airman64 1 os. - chatka č.4 čt-ne Mr.Chodny 1 os. - chatka č.4 (čt)pá-ne Drizzy 1 os. - chatka č.4 Tarantulas 2 os. chatka č.5 pá-ne Vick 2 os. chatka č.6 čt-ne czechmichael 1 os. chatka č.7 pá-ne Moravecmilan21 1 os. chatka č.8 Nemo.x 1 os. chatka č.8 so-ne KubinoS 2 os. chatka č.9 Michael91 2 os. + pes chatka č.10 pá - ne Ladislavpraha 2 os. + pes chatka č. 11 pá - ne wladi 4 os. chatka č.12 so-ne 2x Superb Majkl sup 23 2 os. + pes chatka č.13 pá - ne Torreto 2 os. chatka č.14 so - ne Badd 2os + pes chatka č.15 pá - ne AceVentura 2.os chatka č.16 pá - ne Bajuszka 2 os. + pes - stan (st)čt-ne brc.majkl 2 os. stan Sup1 1 os. sup Passport ??? Psal Vick Ďurih ??? TomTF ??? Je to teda krásných 23 vozů Škoda Superb I 39 osob + 1 dítě + 6 psů A taky přidám příspěvek od Víti, jak psal do kempu: tak tady máte nějaké odpovědi od majitelů kempu.Do hotelu sice nejedem,ale na trávě se asi sedět nechce nikomu že jo.A jelikož vždy nějaké sezení bylo tak směřoval můj dotaz na autokemp a zde je odpověď: Dobrý den, odpovím vám na vaše dotazy. 1) Kuchyňka v areálu není. 2) Židličky, stoly a lavičky možno zapůjčit. 3) Cena se slevou a poplatkem obci 150,-Kč ( povlečení, elektrika, sprchy v ceně ). 4) restaurace otvírá v 8 hod. zavírací dobu si na místě lze domluvit. 5) přístřešek bohužel není, ale je možno při nepřízni počasí sedět na terase před restaurací. Tak teď už máme docela dost odpovědí a představ a končí jakékoli dohady a domněnky Bája
    1 bod
  15. ale jo holky tam bejvaj pěkný, ale jinak je to tam jen samá škodofka :D
    1 bod
  16. Tak když to je takové tajemství, tak jsi tu snad o tom neměl raději ani psát.......
    1 bod
  17. Tak pánové, dal jsem si tu práci a spočítal, kolik zde bylo D-čkovým silentblokem postižených zde na fóru, Petrrr to odhad docela přesně, sekl se jen o 10%: 33 kousků To je teda poměrně dost, i když jsou to vlastně jen ti, co si o tom píšou na takřka vědecké bázi. Kolik je asi laiků a mlčící většiny? Ke dni 18.3.2013 mají H-čko namontováno 3 lidi: MiKy*, tony.m a vlakars. Já, vpv a ematas mají přislíbenu opravu a ŠA, resp. servis, se jim sám ozval (ale víceméně až po urgencích a dopisování si.....). Co zbývajících 27 lidí? Napište, jak jste dopadli, resp. neleňte a domáhejte se práv zákazníka na kvalitní a funkční výrobek. Po D-čku se totiž v ETCE slehla zem a ŠA dělá mrtvýho brouka s tím, že v RAPIDu bylo vlastně od počátku výroby H-čko. Takže si myslím, že máte všichni právo na výměnu v rámci záruky a bez okolků. Teď snad už nebudou servisy tápat a dělat obstrukce, když je doufejme H-čko v dostatečném množství skladem a takřka po skoro půl roce se ví, že to není jen zákazníkův výmysl, ale KONSTRUKČNÍ VADA. Ale řeknu vám, byl to boj, že jo?
    1 bod
  18. To není o lingvistice ale prostě bez té čárky jsem to na první přečtení bez zamyšlení pochopil úplně stejně jako Lukason
    1 bod
  19. Já jak vidím ty dřevěné dekory, tak dostávám exém : )
    1 bod
  20. Nejen VAS umí vytvořit adaptační sadu podle PR čísel, ale tady jde o to, aby v případě problémů se vše řešilo na místě, tj. jak píše Hravec jen pomocí VCDS, které umí kompletně zálohovat staré adaptace. A pak není problém si znovu vytvořit nový soubor s adaptacemi a jen obyčejným porovnáním zjistit kde člověk udělal, i případně jen překliknutím, nevědomky chybu. Neberte to vůbec špatně. Určitě toto zdržuje, ale zase je to jistota.
    1 bod
  21. Já osobně vím, že překliknout se může úplně každý a mít možnost cesty zpět je vždy důležité.
    1 bod
  22. 18 nebo 17 je s pohledu gumy jedno,protože když počítáš 225/45 /17 a nebo 225/45 /18 tak je pneu stejně vysoká.Co se týká ramen tak tam taky asi nebude nijak extra problém.Kola nejsou nijak těžší takže náprava se nebude extrémně zatěžovat a v neposlední řadě jezdím na těch kolech přes 3 roky a stále je to cajk.Toliko mé poznatky
    1 bod
  23. Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs
    1 bod
  24. Azi... co? EDIT: Aaaaaaha, wiki poradila - azid se používá v airbagu Mám k tomu vzorec: azid → → (přeloženo: azid → bum → moc au)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...