Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/23/14 ve všech sekcích
-
Ano je to tak, v NH Caru mi řekli že někteří zákazníci už čekají 4 měsíce a ještě nemají ani datum předpokládané výroby. Proto jsem vybral ze skladových RS, které byly ihned k dodání a zítra pro něj jedu vyřízeno za týden.2 body
-
Dnes som bol na Simulátore prevrátenia. Celkom fajn skúsenosť aj ked to nieje 100% reálne, ale byť dole hlavou v aute nieje nič príjemné Takto:2 body
-
Rád bych se tady s Vámi podělil o takovou mojí úpravu auta, který by zároveň mohla i někomu pomoci př stejné výměnně. Chtěl jsem na autě předělat znaky na nové, ale pořád to vázlo na tom, že ve volantu zůstane znak starý, aˇž jsem na internetu objevil obchod, kde se krytky airbagu prodávají. Krytku jsem objednal a jakmile došla, mohlo se začít s výměnou. Nářadí, které jsem použil bylo následující: zrcátko, plochý šroubovák, klíč č. 16 a ruce . Já při demontáži airbagu neodpojoval autobaterii, pouze vytáhnul klíč ze zapalování, ale když baterii odpojíte, budete mít vetší jistotu, že vám nečekaně nebouchne.. Teď k samotnému návodu (vše je na fotkách pod textem) 1) Pootočit volant od 90°, tak aby bylo možné povolit zámky, které drží airbag na věnci volantu 2) Vzal jsem zrcátko a položil tak, abych viděl na zámky a mohl jsem je povolit 3) Povolit zámky - pomocí plochého šroubováku. Je potřeba airbag mírně odtahovat od volantu, protože když to neděláte, tak vám vše zase zaskočí zpět. 4) Otočit volant o 180°, aby bylo možné povolit i zámek na druhé straně, postup stejně. (Je k otočení volantu potřeba klíč, protože se zamkne.. 5) Povytáhnout airbag a opatrně odpojit kabel od volantu. Jde to velice jednoduše, jenom popotáhnete k sobě. 6) Airbag si přeneste někam, kde máte na práci místo (já to dělal v kufru auta) 7) Po odpojujte černé kabely z airbagu (krajní jdou vytáhnout šroubovákem, ta ten uprostřed použijte třeba kleště, jde ztuha. 8) Klíčem č. 16 povolte všechny 4 matice, které drží vrchní plech (pod plechem jsou 4 pružiny, které ho odtlačují) 9) Sundejte plech, pozor na kabel (nejspíš jde od airbagu odpojit, ale já jej neodpojoval), pod ním je ještě jeden, taky jej sundejte. 10) Poslední plechovou část už drží plastové západky krytu airbagu, postupně je všechny od-cvakněte a plech sejměte. 11) Nyní již můžete vytáhnout airbag z krytu, jde to dosti ztuha, je tam natěsno 12) Přendejte jej do nového krytu, musíte jej držet po obvodu, má tendenci se rozbalovat. 13) Zase vše složte v opačném pořadí Při přidělávání na volant je potřeba airbag pořádně zatlačit, ať zapadnou zámky (případně zkontrolujte pomocí zrcátka). Návod prosím nikam dále nešiřte, jen v rámci tohoto fóra dík.1 bod
-
1 bod
-
chce to víc číst a hledat ZDE máš umístění šroubů na RS - montáž orig z výroby ...1 bod
-
1 bod
-
juraj, ty jsi hrozný plašič. Na to videu je normální typický zvuk motoru 1.2 TSI. Ještě bych doplnil Kubina v tom smyslu, že to cvakání, kromě vysokotlakého palivového čerpadla, dělají i vstřikovače benzínu (je to typické pro přímý vstřik benzínu). Viz toto video:1 bod
-
1 bod
-
Nesmysl, evidentně nevis o čem mluvis, couvaci kameru mám, a nikdy se v zimě žádnou soli nezaflakala. Je to velmi užitečné zařízení, zejména u Oktavky.1 bod
-
Galvi-to je můj volant? Snad bych ještě přidal: zmařit-ohnout nějaký starý plochý šroubovák na vycvaknutí těch pacek z perek co je drží. A malé zrcátko se také dobře osvědčilo, hned bylo vidět kam zatrčit to domavyrobené páčidýlko za ty perka. alesak17 - ty páčky pro PP ti prodá každý kdo dodělával tempomat za pár kaček, občas se objeví i na zdejším bazaru. Myslím, že je má doma "každý druhý" fórista1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To asi neznamená,že je konečná.Prodejce sw třeba jen nevyzná,tak vybral, pro něj, nejjednodušší rozhřešení.1 bod
-
Doufám, že to bude TSI :-) Jelikož to TDI se nevyplatí, jelikož je skoro stejné jak nové 1,8 TSI. A koukám, že taky máš 1,8 TSI FL, to jsem měl taky a proste benzín je benzín1 bod
-
Ok, takze jsem napsal prodejci. "....v příloze Vám zasílám výpis sériové výbavy Octavie RS. Na voze máte z výroby disky s rozměrem 7,5 J x 17“. Pouze tento rozměr je homologovaný pro modely RS. V nabídce, kterou jste mi poslal, jsou disky s rozměrem 7,0 J x 17“, ty jsou ale určeny pro Octavii III (všechny motorizace vyjma RS). Váš vůz je v pořádku, nebudete mít problémy na STK, ani v případě řešení pojistné události. Jde o to, vybírat disky s povoleným rozměrem, uvedeným ve velkém TP. Z toho důvodu nemůžete použít disk Hawk, o kterém jsme si psali. " Takze asi tolik k moznosti Hawk.1 bod
-
1 bod
-
na internetu je toho plno, tady máš co našel google a proklkej si firmy eshopy, třeba najdeš nějakej z brna nebo okolí https://www.google.cz/?gws_rd=cr&ei=NHFXU4OpFtCO4gTa_YDwAQ#q=neodymov%C3%A9+magnety1 bod
-
Rogerer: Neni pravda. Promackliny tam nejsou proto, aby se pri zvedani nesedrel lak, ale aby ten co tam dava ten zvedak vedel do ktereho mista to dat. Tohle mi rekli ve Skode a taky, kdyz jsem tam daval ten hever, tak je tam dost mista mezi zvedakem a prahem.1 bod
-
Doplnění k AM Octavia Ambition Fresh - financování by mělo být spojené se vstupním bonusem 20 000Kč. Změny cen a výbav podle jednotlivých řad: Octavia: zvýšení cen o 1000Kč plošně s výjimkou výbavy Active, RS zdraženo o 2000Kč do základní výbavy všech verzí přibývá kontrola poklesu tlaku v pneu (doteď mimořádná výbava za 1800Kč) zdražení litých kol pro Greenheil pro RS nově v nabídce el. ovládané sedadlo řidiče / a spolujezdce zdražení paketu Ambition Dynamic Plus o 1000Kč nová motorizace 1.4TSI/81kW s provozem na plyn příplatek oproti 1.2TSI/77kW u liftbacku Active 81 000Kč Ambition a Elegance 71 000Kč příplatek oproti 1.2TSI/77kW u combiActive, Ambition i Elegance 74 000Kč navíc v základní výbavě Maxidot střešní nosič (combi) mírné zdražení paketů a výbav obsahujících 3ramenný volant v novém provedení vyhřívané čelní sklo bez omezení motorizace zadní parkovací kamera nově v nabídce za 8000Kč, k dispozici později radio Swing v novém provedení (odpadá CD mechanika, nově barevný dotykový displej) odpadá příplatek za rozhraní Mitsumi (dřív za 1000Kč), USB nadále jako standard Ostatní později1 bod
-
Tak bando jak je to napsaný tady v tom rozspise Kdo?Kolik osob a Kdy přijede?!Tak to nahlásím v kempu. Kdyby chtěl někdo upravit příjezd tak MĚ a nebo BAJUSZKA napište SZ. jinak oběd máme na 12:00 v sobotu 24.5 a náměstí máme od 14:00-15:00. A od Restaurace na náměstí je to cca 4Km..1 bod
-
Jakejpak klub? Leda tak paranoidnich hnidopichů. Auto jede jak má, tak nehledejte problémy tam kde nejsou! Fakt hrozná tragédie, že motor škubne na volnoběh, zkus taky někdy zařadit rychlost a normálně jezdit a neřešit pi.oviny.1 bod
-
1 bod
-
krásná cena oproti kelly teď jsem kupoval komplet spojku LUK i se setrvákem, plus olej do převodovky Castrol dohromady za 10 100,- a v kelly když jsem si to teď zkusmo sečet bych dal 22 000,- takže to je fakt šílenej rozdíl, je to horší a horší1 bod
-
1 bod
-
VYŘEŠENO Konečně :-) Vyměnili jsme palivové naftové čerpadlo (to v nádrži, přístup pod koberečkem v kufru za pravou zadní sedačkou) postavili jsme to na nájezdy, aby to bylo do kopce a ráno na první brnknutí, dnes to samé, stálo do kopce, a taky na první otočení. Člen MILANOSC měl pravdu..... Takže po přetesnění vstříku, vyměne palivoveho filtru, přetesnení pumpy, nové baterky a ja nevim co jeste, tak to bylo to poslední čerapdlo :-D1 bod
-
Zkus to taky postavit ze zvedavosti ,, z kopce,, páč já mam pretesneny vstřiky, pumpu, postelovany predvstrik, nový zhavicky, filtr taky novej a stejne kdyz stojim na rovince, chytnu na potreti, kdyz stojim do kopce, chytnu na po 20 pokus a 10 minut a kdyz stojim z kopce, chytnu na brnknutí.....1 bod
-
Zdravím po krátké pauze, pánové takže baterka nová, přetěsněná palivová pumpa, přetěsněný vstřiky, nový žhavičky a furt na první start nestartuje. Ovšem sem zjistil zásadní věc, auto nechce startovat když stojím z kopce..... Když přijedu večer domu a týden to nechám stát do kopce, nastartuju na první brnknutí, když přijedu večer domu a za 8h odjiždím, ale stojí to z kopce, je to 10.minut dlouhého točení motoru a startovaní než to nasaje naftu...pak kdykoliv za cely den stojim rovne nebo z kopecka, nastaruju hned....Takže padá nafta....asi... Nějaké tipy??? Už jsem celkem zoufalej co s tím....1 bod
-
Ahoj, presne ten samy problem jsem mel taky. V servisu vymenili jednotku vyhrivani sedadla (v mem pripade spolujezdce) a zatim OK. Je to tyden co to menili, tak uvidime...1 bod
-
Já faceliftovej ještě vykuchanej neměl, vycházím z FI, kde je kombinace H7+H3 - ve výsledku se tím u kombinace H7+H7 vůbec nic nemění, ty žárovky jsou rozdílný jen mechanicky v upevnění do soklu, takže když se uvažuje o výměně celýho světlometu, po elektrický stránce jsou identický. Čistě soukromě by mě zajímalo, jak to má řešený origo fabrika, jestli taky používá 3 různý verze kabeláže nebo jestli tam má nějakou ojebávku právě při těch odlišnostech k napájení připojenejch kombinací u verzí parabola s H4// projektor s H7 + parabola s H7// samotnej projektor s H7.1 bod
-
Spotreba, no asi tak: čisto len po meste cca 10 km - 6,5 až7,2 l. Mimo mesta - kludná 90 / 50 km 5,2 až 5,6 l, a dialnica 110 až 130 - 6,1 až 6,9 l. chce to spokojnú jazdu, a dá sa aj tá spotreba prežiť, no nie je problém mat aj 12l / 100 km. .1 bod
-
JirkaBrno: tak jednak jsem ze Zlína, takže ten kopec znám, a jednak taky jezdím s HTP, sice s 51 kw verzí, ale to je jedno. Při 50 km/h ti to nemohlo řvát, protože to točí něco pod 3000 a stačilo podřadit na 2 a auto by jelo, kor v takových podmínkách. To by mi nevytáhl na 3 pomalu ani stokoňový atmosférický japonec, se kterým taky jezdím. K té dálnici, jel jsem nedávno trasu Praha - Vysočina, ve 3 lidech, celkem svižně, 140, místy 150, spotřeba po sjezdu z dálnice něco přes 7 litrů, po závěrečné jízdě po okreskách klesla na 6,9, takže ani těch 10 litrů se nekoná1 bod
-
Sice máme F1 1,2 HTP 47 kW a nemáme PP, většinou tankujeme jenom tak, abysme dojeli tam a zpět, ale odhad spotřeby je do 6 litrů na 100, většinou dálnice a okresky ve dvou lidech. JirkaBrno: ano, HTP umí jet za 10 litrů na 100, je to taky dost náchylný motor na to, jak moc mačkáš plyn. Je to auto udělané do města, ne proto, aby se s tím primárně jezdilo po dálnici v plném osazení. Je to 1,2 a nemůže od toho čekat, že to bude lítat jako blázen mě se s tímhle motorem po městě i mimo něj jezdí dobře, sice mu to chvilku trvá, než se rozjede a nějaká výkonová rezerva na předjíždění - o tom se nedá ani mluvit - tam není, ale když jedeš klidnou jízdu v rámci předpisů, tak se s tím dá jet docela dobře. Samozřejmě závoďák to není, na tvůj styl ježdění musíš mít něco silnějšího a ne 1,2 HTP1 bod
-
Podle te fotky to opravdu vypada divne, ale je to tim, ze ta latka je hruba a ma "hrany", nevim jak to spravne popsat. Zkus si do toho auta sednout a uvidis, ze to padne jak prdel na hrnec a nic calounit nemusis. Ten cerny vrske operky vypada na kazde fotce sedive.1 bod