Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/15/14 ve všech sekcích

  1. Nene, obchoduju s hovnama. Odpad z hajzlů letadel vynáším v kanystrech, vysuším doma na terase na slunci a prodávám do zahrádkářství jako přírodní Hoštické hnojivo na trávníky
    5 bodů
  2. Nějak tomu nerozumím , ten kdo si koupil 1.4 jako já a to fábku ,tak musel počítat s tím ,že bude mít o něco větší spotřebu než TSI . Je také pravda i to ,že styl jízdy spotřebu ovlivní hodně na spotřebě a tak je i možné ,že někdo má s 1.4 menší spotřebu než někdo s těžkou nohou s TSI . Můj tatík má 75 let ,má hyundai i20 a jeho styl je takový ,že skoro nepoužívá 5 stupeň a spotřebu má přímo hrozivou. Já na fábce 1.4 jsem proti němu vysmátý. Chci tím jen říci ,že opravdu záleží na tom jak kdo jezdí a jaký má styl jízdy . A proto nechápu tyto nesmyslné dohady. Jestliže chci plakat nad tím ,že mi auto žere o litr víc benzínu než sousedovo auto ,tak mám koupit pro celou rodinu kola a je vymalováno. Vážně nechápu tato nesmyslná dohadování. O autech nic nevím ,snažím se jezdit podle toho jestli jedu sám nebo s manželkou a sice se na spotřebu dívám ,ale zásadně to neřeším .
    2 body
  3. Panove, popis funkce mate v prilozenem obrazku...
    2 body
  4. Jo. Takže, když to auto tak akorát zajedu a vše si sedne, tak mi daj nový. Kokta by se uChipoval do bezvědomí.:'>
    2 body
  5. Počítal jsem to znovu a pořadí podezřelých z vraždy továrníka Bierhanzela doplňují: hruskin 37. martin.krupa 38. lada2107 39. a kdo se hlásí další..............
    2 body
  6. Vycházím z toho, že chladící okruh je vlastně papiňák. Je li v něm tlak, dochází k bodu varu v cca. 110 stupňů. Když tam tlak není, začne to vařit mnohem dříve a vzniklé bublinky jsou vytlačeny právě do expanzky. Proto bych teď za studena zkontroloval hladinu a pak to někde příležitostně protáhnul. Pak se uvidí co dál. Hlavně u spuštěného a ohřátého motoru nikdy to víčko neotvírej. Kapalina může vylítnout a Tebe popálit.
    1 bod
  7. Vtipálku. WörtherseeTreffen GTI (2014) má vlákno ZDE.
    1 bod
  8. Na jistotu Ti to zatím nikdo neřekne. Ve Škodovce našli vadné víčko, což odpovídá mimo jiné i Tvému popisu. Vyzkoušej, jak se to bude chovat dál a uvidíš.
    1 bod
  9. Hele vy dva šéfové, nějak zapomínáte, kdo je tady skutečným šéfem.
    1 bod
  10. ááááááááááááá krása.Doufám že nějaká poblázněná rosnička nepředpoví zase cosi jiného.Svině jedny kvákavé :-)
    1 bod
  11. OK, tak tě rádi poznáme. Podmínkou vzetí do klubu je: 1/ Zapůjčení tvého vozu mě (jako řediteli klubu), Stanmarovi (jako zástupci) a Pawoukovi, aby ji si udělal u něj voko ....k otestování, zhodnotíme motor, výkon a výbavu 2/ Vyhrát vědomostní soutěž s Koktou, týkající se čipování, haldexu a vytáčení motoru do červeného. 3/ Na srazu zacvakat klubovou útratu účastníků Porota zhodnotí výsledky a do týdne ti pak dá vědět
    1 bod
  12. Páč kokta je zodpovědný řidič a když fotí tak mu stojí.......noha na brzdě !!
    1 bod
  13. Hravec: ja jedu na Wothersee pristi vikend :-P Jinak predbezne se take pridavam ;-)
    1 bod
  14. blbé je že zkončí i jedinečný design rooma
    1 bod
  15. Takže jen v bodech, na rozdíl od tebe mě laciné slohové práce moc nebaví. 1) blbost - největší účinnost motoru není automaticky v otáčkách s nejvyšším krouticím momentem 2) kdyby byla možnost, že by delší pětka mohla mít nižší spotřebu, tak už v roomsteru je dávno stejná převodovka, jako má fabie a nikdo by se neobtěžoval vyrábět další položky navíc... prostě to ta 1.4 efektivně neutáhne 3) sto-koňové motorky (většina cestovních motorek kolem 600 ccm má právě litrový výkon cca 100 HP) rozhodně nemají variabilní časování ventilů, protože by to bylo naprosto zbytečné a věř že jsou schopny se rozjet a to velice svižně (motory s max. otáčkami 14 tisíc už ve 3 tisících mají dost síly a dá se směle zrychlovat) To, že manuál u 1,4 63kW jak ve fábuli, tak v roomu nemá víc jak 5° a že poslední rychlostní stupeň není "udržovací" je jen a jen následek obchodní politiky koncernu, nemá to žádný reálný opodstatnění v technice - je to prostě jen a výhradně diskriminace jedný motorizace a jejích majitelů. A my zákazníci / majitelé s tím nedokážeme učunit ani fň, můžeme jen tady o tom diskutovat. Bohužel. 4) Tak toto je opravdu úžasná teorie. Ukaž mi, které auto má poslední rychlostní stupeň jen jako udržovací... Usnadním ti to, nenajdeš takové. V podstatě celý tvůj příspěvek se zakládá jen na tvých nesprávných domněnkách a s realitou nemá pranic společného. Doporučuji nastudovat si následující článek. Je pěkně napsaný a trochu tě dostane do obrazu, protože se evidentně ztrácíš a technické myšlení není zrovna tvojí silnou stránkou. http://www.autoforum.cz/technika/otacky-motoru-a-spotreba-paliva-co-je-efektivni-a-proc/
    1 bod
  16. hahaaaa http://www.novinky.cz/domaci/336316-destive-ledove-muze-vystridaji-pristi-tyden-letni-teploty.html
    1 bod
  17. přesně tak je to věc názoru někdo koupí auto a jen jezdí a někdo holt upravuje podle sebe,prostě fakt mame kazdy jine priority a je jasné že každému se líbí něco jiného,ale třeba já to dělám pro sebe a takto to dopadlo ...
    1 bod
  18. Operativni leasing neni nikdy vyhodnejsi nez vlastni vuz, pokud si schopen auto odjezdit. Pocitali jsme to u nas a za 3 roky / 150 tkm se zaplati na operaku za octavku v eleganci 2.0 TDI cca 550-600 tisic. Coz kdsz vemes porizovacku na kterou se je firma schopna dostat tak ne nevyhodne, ale jsou s tim starosti proto to radeji velke firmy berou na lizacku, aby dali do nakladu sluzbu a hotovo. U otce tam jedou ze maji sluzebni octu v top vybave elegance 2.0 TDI a maji ji na 5 let nebo 300 tkm a jako benefit ji pak nabidnou zamestnanci na odkup za treba 80tisic. Pri jejich odberu je cena dle ceniku cca -30% -DPH. Takze at mi nikdo nerika ze lizing je pak vyhodnejsi. Jo a navic leasingovka plati jen bezne opravy, skody zpusobene najemcem si hradis sam - napriklad nehoda, nebo jine poskozeni. A jeste si limitovan jen origo servisama.
    1 bod
  19. To je pěkná pohádka o té výrobě dílů k číslu karoserie, to by byl ze zlata. Větší blbost jsem teda neslyšel.
    1 bod
  20. Právě, kdyby ta žlutá byla sytější, byla by luxusní Včera jsem četl, že Škoda začne od června-července nabízet operativní leasing pro soukromé osoby, jako první v ČR. Rapid vyjde cca od 5tis Kč, oktávka od šesti tis. Kč. Budou prej všechny auta kromě Fábie. Vrácení asi po roce...pak možnost odkoupení, nebo výměny zase za nové auto. (něco jako mají zaměstnanci Škoda) Takže teď už budeme všichni Maverickové a každej bude mít v podpisu padesát aut
    1 bod
  21. A co vás k tomu vede? Mně se ta původní zdá o 100 % hezčí.
    1 bod
  22. zdravím, osobně žasnu nad tím, že stále některé servisy neví v čem je problém ( tohle se táhne už od října !!! já těda měl štěstí, že jsem si to vydupal a mám po druhé výměně již klid. Budťe na ŠA tvrdí, to auto nestálo 5 Kč !!
    1 bod
  23. Armáda má na prodej pár letadel. Třeba se někdo chytí. :'>
    1 bod
  24. Kurňa borci, přirazte svéma betálnéma kočárama vod Šádena fon Jungbunclauna na interšpeciální scuk Švédů s Moravákama. Gómal sem na síti, že tam majó betelnó chálku, též super plnotučné škopek, pro borce či koc. Těm co bude stát před knajpou kočár, možo cvaknót krýgl brče aby nedošli od benga vo noty. Venku pak hodíme kukačku na káry, dáme tiskovku o krpách a jedech vo těch suprovéch kárách. Nebudó to žádný šméčka, šak máme špicový káry.
    1 bod
  25. Doporučuju 10W60 nebo 5w50 a po 10 000km ven.... Long-life never! Vlastní + profesní zkušenosti..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...