Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/14 ve všech sekcích
-
i30 byl pred rokem a pul jednim z mnoha kandidatu na nove auto a jedine co bylo opravdu slabe, byly motory. I ten nejvykonnejsi jel pocitove znatelne hur nez tehdy moje Fabie s atmosferickym dvoulitrem a ucelem vymeny auta bylo i polepsit si motoricky. Nebyt toho, tak bych u Hyundai mozna skoncil. V interieru je mozna hodne tlacitek, ale pouzite materialy jsou (alespon u nejvyssich vybavovych verzi) uplne na jinem levelu. Ten otresny levny plastovy vzhled O3 me opravdu vadi. V L&K jsem zatim nesedel, ale podle fotek to bude nejspise temer stejne. Jizdne me Hyundai neprislo horsi a cenove je o tridu vyhodnejsi. Nemluve o tom, ze do nej lze poridit vetsinu moderni vybavy, ktere O3 koncern zatrhnul, i kdyz nutno rict, ze se postupne doplnuje. Pres to vsechno bych asi i ted nevolil jinak a opet by vyhrala Skodovka, nicmene naprosto chapu, ze to mnoho lidi muze videt naopak. A najit tucty chyb na O3 je opravdu snadne.3 body
-
U ŠA se občas taky čeká na díly několik dní, ba někdy i týdny. Ono stačí chvíli brouzdat zde na foru a konkrétní příklady se najdou. A nejsou to poslední výkřiky techniky VW. Nelze to paušalizovat. No to zrovna nevím, jestli elektická ručka je to pravé ořechové.2 body
-
Jj, motosman by mohlo vyprávět. Chudák musel vymlátit celý svůj prasečák;-)2 body
-
A přesto, že jsme "příznivci značky", kterou jsme si vybrali a koupili, tak furt hledáme a bohužel i nacházíme další a další nedostatky, na který nás předtím nikdo neupozornil... Viz třeba debilně navržený ovládání komfortních funkcí "přes rádio" - ano, návrhář systému má jednodušší práci protože má všecky nastavovací ovladače "all in one", ale UŽIVATELSKY je to naprostá idiotovina hraničící s úmyslem hromadně vraždit, protože změnit cokoliv v takovým nastavení ZA JÍZDY se rovná smrtícímu hazardu = mačkat ovládací tlačítka na panelu rádia uprostřed konzole a čumět na výsledek na jeho displeji znamená úplný odvrácení pozornosti od dění před autem - se vším, co k tomu patří, tedy až po eventuální BUM - BÁC - KŘÁP... A takovejch věcí, který má škodovka debilně vymyšlený a naopak který má konkurence udělaný "eňo-ňuňo" by se dalo najít 6 půlek... Já osobně si vždycky při zahlídnutí toho jejich sloganu začínajícího anglickým výrazem pro "JEDNODUŠE" automaticky doplňuju na druhý místo slovíčko STUPID - když už to nemůžu ovlivnit jinak...2 body
-
Kamarád má Hyundaie a na dotaz, jak je spokojen odpověděl (a seděla u toho jeho žena ): To je jako s manželkou - uspokojí, ale nenadchne.2 body
-
To Hravec: Ne rozhodně jsem nechtěl říct, že nemáš své auto - pokud to tak vyznělo, tak se moc omlouvám. Jen jsem chtěl zdůraznit, že k některým věcem zřejmě přistupuji odlišně než když se tady někdo rozepisuje o svém služebním autě, na kterém člověku víceméně až tak nezáleží neboť dostane za pár let nové, když se pokazí, tak jiné a vlastně je všechno ok -já auto 4-5 let splácím a dalších několik let užívám, abych našetřil na akontaci nového a to je sakra jiný režim než u firemních vozů. K té společnosti: současné zřízení jen s velkými obtížemi plní základní funkce a definice státu. Kde jsou ti zloději Columbusů či celých aut? Kdybych byl na stromě, tak by každý, kdo by se pokusil něco sebrat z mojí větve, absolvoval neradostný a velice bolestivý let směrem dolů. Společnost, potažmo stát si bere cca 50% všech mých příjmů na to, aby mi zajistila základní komfort, bezpečí a sociální jistoty. Komfortně ani bezpečně se necítím dokonce ani bez Columbuse v autě. Rozebírat to na fóru o škodovkách nemá smysl. Ale toto není vlákno o pojišťovnictví ani "hospoda", ale vlákno o Columbusovi, nejsme už pánové trochu off-topic ?2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo, za to byly tři body a ty se ti smažou: "Pokud se řidič od uložení poslední sankce za bodovaný delikt nedopustil jednání zařazeného do bodového hodnocení po dobu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců – v tom případě se odečtou 4 body z celkového počtu dosažených bodů".1 bod
-
1 bod
-
Mně jde spíše o spolehlivost tohoto systému a drahé opravy. Jinak o funkčnosti nepochybuji.1 bod
-
1 bod
-
SIII by oproti Passatu B8 už neměl mít nějaké omezení ohledně výbavy.Dřív to bylo kvůli tomu,aby SII nekonkuroval Volkswagenu a Audi.Teď už by měli mít volnější ruku.Je to kvůli korejcům.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To bych se pos.... http://www.ecoprodukt.sk/novinky-a-spravy/zaujimavosti/satelity-objavuju-miliony-novych-aut-ktore-sa-nikdy-nepredaju.html1 bod
-
Já jelikož jsem měl HTP tak se k TSI chovám stejně,tedy bez rychlosti s ručkou a startuju zásadně bez spojky,přece jen axiální ložisko je takto namazáno dřív,než když ho dotlačím spojkou a dřu ho více méně na sucho. Snažím se nepodtáčet motor pod 1800 otáček,zatím najeto 18500 bez problémů,olej měněn po 7000 pak ve 14000 Valvoline 5w40 synpower. Mcmatej-už se nedivým tvým argumentům v sekci jaký olej,ty vůbec nevíš jak funguje motor.Představ si,že když necháš auto jen na kvaltu bez ručky,tak stačí malá nerovnost a na rozvod je vytvářen pořad tah,který může vytlačit olej z napínáku.Už jsem dělal HTP,do kterého drcnul někdo na parkovišti a hopla,rozvod přeskočil.1 bod
-
pane bože, ony ty pitomy koncovky rvou i na R8, http://www.autoguide.com/gallery/gallery.php/v/main/news/spy-photos/audi/2016_r8_may_22_2014/2016-audi-r8-spy-photos-05.jpg.html jinak volanty dávají +20koní1 bod
-
borci, bezte se radsi vyvalit na slunko, dejte si a k tomu , vyvalte se na nebo fandete nasim pri a nereste takove hovadiny, jestli davat 5w30, 5w40, 0w30 nebo 0w40... je to uplne jedno a vasemu autu je to tuplem uplne jedno... tady se bavite do krve o oleju a pak stejne polovina z vas tankuje sracky u unicornu nebo tank ono... takze klidek... tata dava do 1.2HTP 44kW v autoskole 10w40, najeto 200t km, meni to po 15t km a vse mu funguje jak ma... je to nejen olejem ale i provozem ,tim kde a jak jezdite atd.. myslim si ze davat v nasich koncinach 0w-X je zbytecnost...1 bod
-
a kde budou kroupy? mám gap havarijko, hodil by se celelolak. lítaj kroupy i do dveří, kapoty, nárazníku atd?1 bod
-
Hravce, my Rapidaci nejsme zadny masla, jsme zoceleni zarem bitev ( s garancnimi techniky mnoha reklamaci ) tvrdym podvozkem a tvrdymi plasty a SA zrodila hrdiny - zakazniky bojovniky.1 bod
-
to je panečku protekce... Pawouku, dej mi ho tam taky pls... napadlo mě že bych vytiskl malé letáčky dával je pěkným octávkám za okno, s kontaktem kde se registrovat (vytvořil bych nějaký mail) co vy na to bratři? blbý nápad?1 bod
-
Ekonomická jízda spočívá hlavně ve dvou věcech: nedávat zbytečně moc plynu a co nejméně brzdit.1 bod