Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/09/14 ve všech sekcích
-
3 body
-
My s Rapidem pijem vodu, na vic neni. Klimatizace? Manzelka mi mava vypisem z uctu s nulovym zustatkem pred ksichtem.2 body
-
fuft lepší tahat teleskop, než když někdo tahá plynovku tam, kde se střílí = jistý konec .... podobně když tahá ostrou když nehodlá vystřelit = taktéž jistý konec ...2 body
-
Jaké žůžo? Vždyt se to rozjíždí jak chromej nosorožec...už jsi někdy jel v TSIčku 1,8 nebo 2,0? Projel jsem všechny současné diesly (asi nevíš, že mám zálibu projíždět vše co jezdí) , 1,6-2,0 v RS a nic mě nanadchlo a klepe se to stejně, o zvuku nemluvě...2 body
-
2 body
-
Clinte myslím že jsi spustil novou verzi Hospody, verze 1.02.001 za to ti bude vděčný jen kokta a wolfspitz a podobní nešťastníci řešící nesmrtelnost brouka ...2 body
-
Ja bych sel do Yeti a bud 2.0 TDI nebo 1.8 TSI, jinej je podle me naprd a je lepsi vzit Rapida...2 body
-
A taky jsou tu zřejmě jedinci, kteří nejezdí pod 3000 ot. Pak se diví, že jim to žere víc než jiným, stávají se z nich profesionální popírači nižších spotřeb a mají potřebu to stále někomu vysvětlovat, že jeho spotřeba je blbost2 body
-
Klíne, tak to jsem rád, že jsme spolu prožili zábavný večer. Škoda,že se do debaty nevložil ještě jeden zde potulující se pán, to mohla být teprve sranda:-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sanku, ano moje mrtvola uz bude treba od cervu, ja mel ovsem na mysli vseobecne benziny jedno jake znacky ci obsahu nebo vykonu. V roce 2020 si zde pokecame o podilech v prodejich benzin vs diesel.1 bod
-
Pánové, to je žrádlo....sedim si na zahradě u domku v křesílku s notesem, popíjím vychlazené pivečko a směju se Sáňkovým vtipům o naftě....no není to luxusní? Znáte něco lepšího?1 bod
-
Achjo, zbytečně to dramatizuješ, airbag ti nemůže "náhodně" vybuchnout.... krom tohoto čidla, je tam ještě čidlo zrychlení atd, vše musí vyhodnotit ŘJ.... V tom co jsi přiložil - část návodu, se řeší jen problém, aby čidlo airbagu neselhalo při nehodě... když ve dveřích nebude čalounění... Na stránkách téhle firmy www.ahifi.cz mají spousta referencí a to i složitějších vozů než je OIII, takže bych z toho opravdu takový strach neměl...1 bod
-
1 bod
-
Sáňku, buď trochu realista, stačí otočit klíčem a můžu bejt hluchej jak pařez, poznám, že sedím v ropáku, všechno se klepe jak drahej pes1 bod
-
...potvrzuji účast, beru aj synátora...zájemce múže naučit chvaty a hmaty proti teleskopúm a pacifikaci vzpurného řidiče při silniční kontrole ...popřípadě za úplatu přeleští auta...1 bod
-
Nezlob se na mě, ale kamarád je blbej. Ebay neebay, burza neburza, aukce neaukce: zaplatit dopředu takovej balík peněz, je (nazvu-li to slušně) blbost kupujícího. Já to ale chápu, vidina levného zboží...1 bod
-
Ak necheceš od klimatizácie dostať facku tým, že budeš na seba fúkať studený vzduch, následne pri vystupovaní nechceš dostať ďalšiu facku od vonkajšej teploty, tak na 10 km klimatizáciu nezapneš. Ja osobne som tento rok klimatizáciu zapol iba raz, a to na trase dlhšej ako 200 km (polovica na diaľnici). Vonku bolo okolo 30°C a mal som v aute aj tortu, takže nemal som na výber, bolo treba chladiť, a čo najviac. Na druhej strane som ale začal chladiť postupne a tak isto som pred príchodom do cieľa postupne zvyšoval teplotu a pár minút pred príchodom do cieľa som klimatizáciu úplne vypoľ. Nepotrebujem kvôli náhlim zmenám teplôt zbytočne prechladnúť. V meste jazdím so stiahnutým oknom, lebo skôr sa horúce auto prevetrá, než ako ho dokáže klimatizácia schladiť. Výnimkou sú prípady keď je veľká dopravná zápcha alebo keď je vonku extrémne teplo (minulé leto som mal raz na PP 38,5°C), vtedy po vyvetraní auta zapnem klimatizáciu aj v meste. Ale okrem toho klimatizáciu napotrebujem, do rýchlosti 70 km/h jazdím so spusteným oknom.1 bod
-
tak já to vím kokto. Jednak těch, co by se případně chtěli taky svézt, bylo více. Na tuhle možnost jsem čekal několik měsíců a s velkými obštrukcemi jsem se to dozvěděl na poslední chvíli. Vůbec jsem dopředu nevěděl, jak to bude probíhat. Prodejce mi po telefonu nejdříve řekl, že to bude běžná předváděcí jízda, kdy on bude sedět vedle mě. Když ale viděl, že se mnou jede moje ženská tak usoudil, že nebezpečí zničení vozu nehrozí a nechal mě bez dohledu. Paradox je, že manželka byla ta poslední na světě, kdo by v tom chtěl se mnou sedět. Prostě byla jen v nevhodnou chvíli na blbým místě1 bod
-
No než to začne neco dělat tak ujedu 5km,přijíždím k cíli a v autě začíná být příjemně,zastavím a lezu zase do toho pařáku.Radši auto trochu vyvětrám a stahnu okno. Rovnou na sebe si to puštět nehodlám,a ta čtvrthodina mě nezabije.1 bod
-
Teď jde o to, jestli máš povahu obranářskou, nebo útočnou. Proč všichni tahají teleskop tam, kde se bude střílet?[emoji2]1 bod
-
1 bod
-
Kokta jezdí sice rychle,ale bezpečně a bez nehod tak se mimo dálnici neodvažuje vystrčit ani jedno kolo svého čipnutého oře. Aby ho tam stejnej maniak jako je on nesestřelil !! Cesta z HK na Vysočinu by byla pro něj větším adrenalinem než skočit bungee jumping z nuseláku bez lana .... To bude asi ten hlavní důvod jeho avizované neúčasti. Zato doufám, že ostatní již přihlášení kolegové opravdu přijedou.1 bod
-
daji se ty pruzinky (na spaceback) objednat v nejakym eshopu?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hravec - sice máš pravdu, že nejsme v sekci OIII, ano nepatří to sem, ale přestaň laskavě ponižovat cokoliv co není OIII. Taky asi nebudeš buzerant jen proto, že nosíš starší spodní prádlo než to co sem si já včera nové koupil...1 bod
-
To bylo přeci absolutně nečekané, já se nedivím že to furt zkoušejí jelikož pokud vubec někdo doufá že to je v pořádku tak je to maximálně k smíchu. Češi no....1 bod
-
Dneska jsem měl takovej hovor jak bývá o spokojeným zákazníkovi, bylo mraky otázek(vyďejžaj pijaněr) a pak padla otázka: škoda uvažuje o dalším motoru pro RS jaký výkon by jste chtěl 1)vyšší 2) nižší atd.... tak jsem se hned optal jestli tam bude 280koní nic jsem se samozdřejmě nedozvěděl ale už ta otázka Clinte blíží se datum prodeje 220koní1 bod
-
To je tím, že dnes ty LL oleje vydrží 200 °C a 30tis najeto není problém tak není potřeba tolik chladit. Akorád jsem měl vždy za to, že Diesel tolik netopí jako benzín. Asi mylná domněnka.1 bod
-
informace o transakci..... bude chtit zalohu nebo neco a jak mu ji posles uz se snim nikdy nespojis..... transakce transakce !!!!! takových už bylo ... POZOR NA NE ...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak jsem rad,ze mi to funguje dneska opet teplo na zastavkach ty spoceny holky v satickach... boze to byla cesta z prace :D1 bod
-
No jo,ale to není fór fakt tam zítra jedu s bráchou... Být tam jednou v životě mi nestačilo1 bod
-
Boys, a jak vám ta 1.4 jede teď v tom hicu se zapnutou klimatizací? Já teď dopoledne jezdil s FII FL (manuální AC) s tímto motorem a jsem rád, že mám opravenou 1.2 TSI, protože se s tím skoro nedalo rozjet bez řádného šlápnutí na plyn a celé to působilo, jako bych jel celou dobu se zataženou ručkou.1 bod
-
1 bod
-
tak jsem dnes mluvil se svým prodejce, bezplatný servis se chystá i v ČR bude pravděpodobně s náběhem nové Fábie1 bod
-
já jsem nikde nepsal že to má každé auto (O II FL) to naopak kokta psal že to O II FL nemá - já jsem to na své O II FL měl.... stejně tak O III - netvrdil jsem nikde výše že to mají všechny O III, ale jen to, že když se to orig. vyrábí že nelze tvrdit že to nemá žádná O III1 bod
-
Hravec: Nemas pravdu. Poslednich par let vyroby O2 FL uz tuto kontrolu nemela v zadne vybave a ani za priplatek. Dokonce to zmizelo i z manualu. Klasicky cost-cutting. Jak je to v O3 netusim. Kazdopadne, to ze se vyrabi takovy dil neznamena, ze to ma kazde auto.1 bod
-
ja nevim, ale radsi nez 1.4 nebo 1.6 MPI bych volil bud stare poctive 1.9 TDI PD nebo pak 2.0 TDI CR naprosto vklidu... nemam problem ani s TSI, ten motor se mi jako takovej libi... a k levemu pruhu se snad ani nevyjadruju, lidi co jedou jen levej (nepocitam D1, kde to chapu) tak by meli byt pokutovani, protoze 90% z nich se neuhne vcas. stejne jako bych pokutoval na triproudove dalnici za jizdu v prostredim pruhu (nemyslim pokud tam je jen stoupaci pruh), protoze pak je nejrychlejsi pravej a cloveka to nuti podjizdet...1 bod
-
Kokto: To je přece blobost... dojedu s DSG na semafor, kde je červená a zmáčnu (nožní) brzdu a stojím... ruční nezatahuju a ani pochopitelně nepřeřazuju na P na řadičce, nechám tam pořád D.... Navíc si myslím, že pokud tam nechaš D a zatáhneš ruční brzdu ... a pak pustíš tu nožní, tak auto taky nikam nepojede.... elektronika přece pořád ví co děláš, případně kterou brzdou brzdíš... všude má čidla... ještě jsem teda nikoho neviděl dávat na DSG na semaforech P....1 bod
-
taky to ma z kopecka takze kdyz se udela prumer za oba směry tak to vychazi 5,1 to je taky dobry1 bod