Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/19/14 ve všech sekcích

  1. Kokto, myslíš tu základku v Hradci?
    3 body
  2. Osm let stará plečka pro mladý nevyblbnutý. Kde se nedoplatíš. I když možná přijdeš dřív o řidičák, nebo o život.
    3 body
  3. Chudák wolfspitz, snaží se pro naše dobro upozornit na technické nedostatky škodovek a vy jste na něj jak na cizího, furt ho odháníte a děláte si z něho legraci, kdyby jste se svezli tím hjundéé a poznali tak skutečnou kvalitu, třeba by jste potom mluvili stejně
    2 body
  4. Gratulace, doufam ze tahnes dal na magisterskej titul. BC dnes skoro nic neznamena.
    1 bod
  5. Hravec - to bylo pouze konstatovani, nijak jsem nemiril na Tebe...
    1 bod
  6. no to je sice hezký, že seš milovníkem historických vozidel, ale píše se rok 2014 a technika od koministických, neřku-li předválečných dob poněkud pokročila. Bohužel jsi trochu out i s tou OI, která se do kategorie historických vozidel už kvapem taky blíží. Určitě sis teda všimnul, že tady drtivá většina majitelů Škodovek řeší problémy ryze současné, pročeš tahat sem pravěk mi přijde přeci jen trochu mimo mísu. Ale jako dobrý, mezi motoristy pamětníky bys zcela jistě zaujal čestný místo.
    1 bod
  7. Nekupovat nejake auto ci vybavu kvuli potencialni drahe oprave pri potencialni poruse je imho naprosty nesmysl. Na aute i bez automatu je mraky dalsich hodne drahych dilu, ktere se take muzou posrat a jezdit kvuli tomu mnoho let s horsim autem je naprosta ptakovina. To uz by bylo nejlepsi mit auto bez motoru, pac ten je jako nahradni dil jeste drazsi nez ten automat a kazi se v posledni dobe take docela dost.
    1 bod
  8. mě nedávno, když se paní chtěla s dětma kochat koňmi v ohradě u hlavní cesty a zastavila z 90 km/h. aniž by dala výstražný a proti zrovna jelo auto...
    1 bod
  9. Mě naposledy brzdy smrděly u tebe na autě Kokto (jak jsi mě hecoval do červeného) Jinak ale na mém autě to byla naposledy stodváca
    1 bod
  10. xenony sa ti podakuju... to potrebujes vzdy? ja to vyuziziem tak 10x do roka aj to prevazne v zime ked je menej denneho svetla
    1 bod
  11. Ten filtr určitě není měněný !!! Řekl bych 30tis. Doporučuji do takového servisu už nejezdit. Jen se pořádně na ten filtr podívej,už se rozpadá.
    1 bod
  12. Třeba jo když sáhnu na modlu jménem Škoda nebo Koncern. Jenže praxe mi káže že kvalita a spolehlivost zůstala v předkrizovém období. DGS převodovka na 60 T Km? Nic moc reference u vlajkového auta výrobce. Zejména když je u aut s cenovkou až 1,25 mil Kč.
    1 bod
  13. Je vidět zaslepenost některých ( Hravec), protože jsem nepsal nic o mých autech, ale o DSG a to posledních poznatcích s ní. Je to diskuze DGS versus manuál a tak plně k věci.
    1 bod
  14. Mě by zajímal skutečnej SROVNÁVAČ cen pojistnýho, ne weby, kde je první podmínkou výpočtu sazby poskytnutí mailu, telefonu nebo jména a adresy k zaslání předschválený pojistný smlouvy s vybraným "akčním" produktem jedný konkrétní pojišťovny. Tyhle odkazovaný stránky jsou totiž maximálně vychcaný akcičky právě těch pojišťoven, který potřebujou nahnat klientelu - vy jim pošlete svoje údaje + údaje o autě - a oni vygenerujou nejen "návrh smlouvy", ale taky odešlou výpověď smlouvy o povinným rušení na vaše auto s vaší stávající pojišťovnou. Sice to nebude vždycky právně úplně košer, ale udělají z vás tak svýho klienta aniž byste něco tušili. Všechny potřebný údaje k tomu jim totiž poskytujete už tím vyplněním tabulky na webu - a dole tím nejdrobnějším písmem je napsáno, že odesláním dotazníku vyjadřujete souhlas s jejich "Obchodními podmínkami" - a v těch samozřejmě je i souhlas s jejich dalším postupem "ve váš prospěch" - údajně. Reálně vás samozřejmě ojebou. Vaše největší smůla totiž přitom je, že budete mít po určitou dobu dvě smlouvy o povinným ručení na 1 auto - výpověď totiž nejde udělat jen tak jednoduše, ale je platná až k výročnímu dni původně sjednanýho pojištění (zákon 168/1999Sb to říká jasně - pokud není sjednáno na dobu kratší, platí povinný ručení 1 rok a bez včasnýho oznámení výpovědi nejdéle 6 týdnů před datem ukončení platnosti se automaticky prodlužuje o další rok. Výjimkou je změna vlastníka vozidla = prodej a převod nebo dočasný/trvalý ukončení registrace = odhlášení z evidence). Když o tomhle nevíte, původní pojišťovna naprosto v souladu se zákonem nevrací žádný "přeplatky", ale naopak vy máte 2 platný smlouvy o povinným ručení a jste povinní za ně hradit pojistný. Jediný co poradím a co je skutečně možný udělat, je OBEJÍT SI ZASTOUPENÍ NĚKOLIKA POJIŠŤOVEN A OSOBNĚ SI VYŽÁDAT VÝPOČET NABÍDKY POVINNÝHO RUČENÍ - A TY SI DOMA MANUÁLNĚ POROVNAT. Když v každý kanceláři řeknete, že chcete srovnat jejich nabídku s cenou svý stávající smlouvy s pojišťovnou XYZ, budou se snažit dostat se s cenou pod, ale když jim nic nepodepíšete, nebudou mít žádný vaše osobní údaj k vygenerování dalších podfucků und ojebů a ani váš "předsouhlas" s vygenerováním nějaký výpovědi. Vy budete krytý, budete mít v ruce nabídku se kterou se dá mlátit do stolu a brát ji v rámci jednoho vozidla a konkrétního řidiče jako závaznou - a oni budou mít v ruce hovno, se kterým na vás žádnou boudu s převodem nebo duplicitním pojištěním neušijou.
    1 bod
  15. A to je ten třetí, který to nechá tak jak to je.
    1 bod
  16. Tim doufam nechces rict, ze tady muzes sirit jakekoliv bludy, ktere se netykaji KESSY v OIII. Proste jsi udelal chybu a ja te opravil. Nevim co je na tom tak tezkeho k pochopeni. Ty opravujes kazdeho za kazdou blbost, ale kdyz se seknes ty, tak se jen nesmyslne vymlouvas, proc na to vubec upozornuju, kdyz se to netyka tematu. No asi uz radsi nepis. Navic ja opravuju to, co jsi sem napsal ty, takze pokud myslis, ze to do tohoto vlakna nepatri, vubec jsi to sem nemel psat.
    1 bod
  17. mřížka by neměl být problém, neslyšel jsem že by ho někdo dělal- u mne též OK...RZtka musí být samozřejmě ale vhodně umístěná
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...