Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/14 ve všech sekcích
-
pánové a dámy. musím poděkovat hodně panu hollywood.2(servis men) a panu Plodkovi (garanční technik) z Autocentrum Matrix lipovka. 1. narychlo objednání v 10 ráno ikdyž měli frmol, tak to šlo bez keců. 2. jednání jak v bavlnce - náš zákazník náš pán i když de o reklamaci. 3. hollywood.2 - problémy zná s rapidem - vlastní zkušenost. ( takže hned přehrán SW climatronicu). Žádný nevím co s tím, to se vám zdá a podobné výmluvy jen abych byl co nejrychleji pryč. Co se týče new SW - ze servisu sem jel domu cca 40km. na teploměru venku bylo 28. nastaveno 20stupnu na AUTO - ONO TO CHLADÍIIIIIIIIIII. takže ten climatronic tam není jen dekorace. V autě bylo krásně přístě už možná dám 22 . tento servis doporučuju s těmito lidmi. Díky :kol-47:3 body
-
Tak ja sem uz take doma,sraz super az na ten zaver ale jak se rika hlavne kdyz je clovek v poradku a snad vse dobre dopadne, jinak diky za pomoc Motosman tobe moc dekuji za odvoz:)3 body
-
Jeste jsem chtel dodat nechame cas opet na 16 hod ? Weithfisto: no zeby Hlucin byl tak daleko pro Octavii ? Pokud vim tak na ten sraz prijedou az z Marianskych Lazni LiborTDI a Galvi tu jede az z Olomouce2 body
-
Není to stejný... Sám jsi neznalost sama. http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=10746 http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/145064-felicia-1-6-vs-octavia-1-6/2 body
-
My máme na odsávačkách jak hadice tak trubky a snad cítím,jestli ji dám až na dno vany né??Bože to je debata.připadá mi,jako by tady někdo žil ještě v době komunismu,nebo že by byl přímo členem STB?Tak mi to připadá,jinak si nedovedu vysvětlit,proč by měl mechanik,který bude nějakému zákazníkovi měnit olej a hned letí za šéfem a bonzuje-pane šéf,tady není něco v pořádku,pán tam má neorigo filtr,bonznem to do škodovky aby přišel o záruku. Běžte už s tím do háje.Dobře vím,jak to chodí.90% mechaniků jen dělají svoji práci,protože musí,dostanou za to korunky a 90% z nich neudělá nic navíc-ani to,aby se podívali na výrobce filtrů,ani to,aby pak po sobě utřeli to co zgychají.Když ,měním olej já,nikdo nic nepozná,vše do suchy a čista utřeno.Běžte se podívat pod dekl po servisákovi z autorizáku.-Nechci všechny hanit,ale vidím to sám.Viz můj Superb II,ktzerý jezdil do autorizáku-hnus než jsem dostal motor do pro mně přijatelné podoby2 body
-
d.novakd, to mě přesně napadlo, že se tam dělá přetlak Já zase doma, jsem blbec koupil moc výkonou digestoř a dělá se mi tam podtlak, když jí zapnu, tak začnou hvízdat vchodové dveře, když otevřu okno tak mi nafackuje a pokud mám zatopeno v krbu, tak se oheň udusí a jde kouř do bytu2 body
-
2 body
-
sraz byl suprový, parádní počasí a dobrá nálada. Jen škoda toho závěru, ale co se dá dělat Příště tam pošlem PRŮZKUMNÍKY @Radius: jak chutnala dovozová polévka z tuzexu?2 body
-
přesně tak, já Rapida od O3 rozeznám. Rapid má světla až k masce - blbý detail, ale běžný člověk si toho nevšimne a drtivá většina lidí co se o to extra nezajímá mi vždy řekne, že zepředu nerozezná O3 od Rapida pokud proti nim jede...1 bod
-
1 bod
-
Protože Kokta když viděl kožený sedačky nepopraskaný, tak mu z toho spadly kalhoty.1 bod
-
Koukám mexikáne, že Kokta bude rád, když se ti rozsype celá kára a ty zůstaneš sedět s holou prdelí na zemi. To víš, vidí v tobě konkurenci, chce se zbavit všech rychlejších aut1 bod
-
V pořádku,potkali se holt dva světy,znalec byznysu ukázal týpkovi se slámou bot,kde je jeho místo.V tomto klání jsi jednoznačný vítěz. K tématu,lze někde zjistit,jakou úpravou motor prošel,jak jsou řešeny rozvody,modifikace nebo rozdílnosti od klasického motoru 1,4TSI verze 90kw ?1 bod
-
jak jedno? ono i zadní bylo hnutý a vyklalo se... já sem říkal, že to v autorizáku může být i totálka... a tipoval sem dobře... ještě dveře byly hnutý, blatník a možná i něco jiného, co se uvidí až se to odkrytuje...(otázka co si vše necháš opravit, časem se ti třeba vysype zadní světlo nebo přední, uvidíš). totálka to klidně i může být, uvidíš. jestli tvoje auto má ted cenu 180k dle tabulek? Krušárna taky žádnej zázrak gastronomní a řekněte mě kde je v hospodě "levno"? hlavní jídlo sice má lepší cenu, ale přílohy stojej cca 50kč klasika... a hlavně je daleko, že pančo boural, tak mohl bourat i v Brně... a důvod známe, klint to má daleko :D1 bod
-
Hodně místa na parkování, hezké venkovní posezení, ale kdo je zvyklý se nadlábnout, tak má smůlu. Mně se to líbilo, půlhodina cesty.1 bod
-
Řekl bych že v Krušárně levnější a je tam toho více na talíři, ale i více v nabídce. Místo pěkné, ale toď vše. Kofola jen v lahvi a to 0,33 za 35. A to nejdůležitější, není tam pořádný místo na test aut (bohužel sám jsem poznal na vlastní kůži) Krušováček nic nenahradí. A teď Clinte, loboval sem správně?1 bod
-
Musím říct, že na té fotce z boku se mi neuvěřitelně líbí co s autem udělají pořádný kola, co?1 bod
-
Kdo tady mluvil o tom, že mám dost peněz. Jen nesnáším týpky co si myslí, že z nich hačá svět na zadku. A to že jsou lidi co peníze nemají neznamená taky, že budou skuhrat že je nemají a někdo se nad nima slituje(oni by to neudělali taky). Vždyť je nikdo nenutí si kupovat na co nemají a raději buď píší takové věci á la "neodolatelnou cenu", nebo pomlouvají za každou cenu a nebo napíší "od Tebe auto nekupuji". A kdo se bavil o ceníkových cenách taky nevím. Za x let v byznysu vím, že Ti co se první baví o ceně mají jen většinou čouhající slámu z bot a stejně nic nekoupí.1 bod
-
No škoda, že Pancho nemá kameru, by ste seděli před monitorem jak zařezaní a z šoku by jste od něj odešli až zítra ráno. Zase Pancho má řidičák i na traktor tak to musel zvládnout.1 bod
-
1 bod
-
Díky za pokec už sem doma. Nic nevrzalo tak nevím co to bylo. Škoda zaveru, sice si kvůli autu ponadáváte, ale auto se dá vždy koupit, ale člověk se spravuje už hůře....1 bod
-
1 bod
-
Včera byl u mně kámoš s kablem a s prdele jsme rapida napíchli. Bylo zjištěno několik chyb klimy. Dnes návštěva servisu a že je vše ok, zavady smazány a příští týden mám jet pro nový software. Problém je v softweru. Takže kdo máte nějaký problém, nechte zkontrolovat! Auto vyrobené jako jedno z prvních m.r 2014.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem dnes absolvoval přehrátí sw , bez nutnosti objednání (jen jsem den předem zavolal) za 250Kč. Akce na hodinu se trochu zkomplikovala a protáhla se na hodin pět, protože se zbořila komplet řj. Nicméně nakonec vše klaplo, a jsem majitel verze 3017. Takže až to časem ověřím, tak dám vědět jestli se něco změnilo. Nikdo se mne zde na nic neptal proč a naco atd, jen že opravdu je aktualizace a že ji nahrávají. Vše proběhlo v autorizovaném servise Škoda Autoklever v N.J. za což jim dík. Předtím jsem psal jak jsem to samé chtěl udělat v autorizovaném servise Lukáš ve Val. Meziříčí. (první proč a nač a že to tím není, potom objednání min. 3 dny předem, udělat diagnostiku za 400Kč a potom za hodinovou sazbu přehrát milostivě jednotku) Takže jestli ještě někdy budu potřebovat služby škoda, tak vím kam určitě nepojedu.1 bod
-
1 bod
-
Mno ja tam radsi ani nejedu, bych tam byl za debila jak by me v polovine trasy dosel benzin... Btw kolik stoji startovne ? Ze bych trebas za 200,- dostal plnou nadrz a vesele odjel dom aspon )1 bod
-
1 bod
-
2 Hravec - protože to ve svojí době byl pouhej odpad vznikající při destilaci surový ropy, při který se získával petrolej - nejdřív tekla lehká frakce, která byla moc těkavá, ta se nepoužívala, na svícení se používalo to, co se dnes bere jako základ leteckejch paliv a motorový nafty = lehkej minerální olej... Až Karl Benz přišel na to, že ta "zbytečná" a proto laciná těkavější lehká frakce má výhodnej vysokej energetickej obsah a je zároveň snadno zápalná elektrickou jiskrou - takže na ni upravil původní LeNoirův a Ottův motor, do tý doby běžně pracující na dřevo- nebo uhlo-plyn, dneska by se řeklo svítiplyn nebo aspoň "generátorovej" plyn. Stačí? Na tohle opravdu Googla nepotřebuju, ani Wikipedii. A dokonce vím, jak vymejšleli prapůvodní "karburátor" = Benz držel u nasávacího hrdla válce na pokusným motoru hrst "pucvolu" a z konvičky sloužící původně k nalívání petroleje do lampy = se zahnutou a zúženou hubičkou na ten pucvol pomalu nalíval benzín. Nalíval, nalíval, přitom mu pomocník setrvačníkem protáčel motor - až to křáplo a vzduchem letěly střepiny roztrženýho válce...1 bod
-
Základní důvod proč nejsou nádrže na CNG hranatý je v jejich vnitřním tlaku. Na rozdíl od nádrží na LPG, kterej je už při zhruba 5 atmosférách i za normální teploty kapalnej, protože se skládá jen ze dvou složek s hodně blízkým bodem varu a ten je navíc teplotně poměrně vysokej. Tlak sytých par obou látek při normální teplotě přitom je dostatečně nízkej. Propan s butanem prostě není potřeba ke zkapalnění nijak zmrazovat ani extrémně stlačovat, stačí je stlačit na poměrně nízkej přetlak a udržet přitom na obvyklý pokojový teplotě - a ony samy zkondenzujou. Následující část je hlavně pro kolegu Hravce : zemní plyn je úplně jiná liga - ten obsahuje podle naleziště od 70 do zhruba 90% metanu, etan, propan, butan, vodík, někdy i argon a hélium a další plyny - ty už ale jen ve stopovým množství. A největší problémy tam dělá právě metan, kterej protože je nejjednodušší a nejlehčí uhlovodík, tak má taky nejnižší bod varu a nejvyšší tlak sytejch par = jednoduše řečeno, na zkapalnění se musí o hodně víc stlačit a o hodně víc ochladit, než propan s butanem - a pro udržení v kapalný formě se musí pod tím vysokým tlakem udržet, navíc se musí udržovat v hodně nízký teplotě, protože při pokojový teplotě už je překročená jeho kritická teplota (-82,7°C = nad touto teplotou už je sloučenina bez ohledu na tlak vždy plynná). Nádrže na zemní plyn se proto buď musejí krutě chladit, aby se plyn udržel v kapalný formě, nebo se může uchovávat za obvyklejch teplot, ale jen v plynný fázi a tudíž pod extrémním stlačením. Právě kvůli jeho kritický teplotě ho nejde jen tak jednoduše "absorbovat do porézního materiálu", jak si naivně představuješ - asi podle toho, jak se uchovává svářecí acetylén. Velkej problém je v tom, že aby se dal plyn absorbovat, musí se v něčem rozpustit, v nějaký kapalině - u acetylénu je to čistej aceton. Zemní plyn, kterej není chemicky stejnorodej, ale je to směs několika různejch uhlovodíků s různou molekulovou váhou a tím i s různým bodem varu i různou kritickou teplotou se nedá tak jednoduše zkapalnit nebo "nasytit" do jiný látky. Bohužel, pokud ho nechceme složitě rafinovat a čistit, aby se z něj podobně jako z ropy "vydělily" jednotlivý složky - a ani pak není samotnej čistej metan technologicky nijak jednoduchý skladovat jinak, než v plynný fázi a pod vysokým tlakem. Technologie vysokotlakejch nádob je poměrně dobře zvládnutá, ale bohužel jak popsáno vejš, kvůli konstrukčnímu požadavku na současnou co nejmenší váhu při co nejlepší odolnosti proti vnitřnímu tlaku se musí konstrukce omezit na koule nebo válce, případně tělesa "složená" z částí koulí a válců. Pro stlačenej zemní plyn se navíc musejí používat opravdu pro běžnýho člověka extrémní tlaky v řádu 300atmosfér neboli technicky 30MPa - aby se vůbec dalo v obyčejným autě přepravovat dostatek paliva na aspoň několik stovek km jízdy. Objem nádrží by při nížším provozním tlaku byl takovej, že by auto nic jinýho nevezlo - anebo by jeho dojezd byl pár desítek km...1 bod
-
Dnes jsem to koumal ze všech stran a vypadá to, že pokud nebudu chtít sundat nárazník, tak rámeček dolů bez poškození jen tak nepůjde. Holt to asi při nejlepším odnesou pacičky a při nejhorším bude rámeček na vyhození.1 bod
-
To originál těsnění držáku příslušenství časem odejde. Je to takovej jako hustej molitan ve finále nacucanej vodou. Když se sundává, tak se trhá a jeho kusy a staré lepidlo zůstává na tom plechu. Občas to je i trochu rezaté. Čili podmínky pro nalepení nového těsnění nejsou zrovna ideální i když by to teoreticky problém možná vyřešilo. Někde jsem ale četl, že když si to lidi nechali udělat v origo servisu problém se za čas objevil znovu.. Předpokládám, že se tam s nějákým velkým čištěním od starého těsnění moc nezdržujou a to nové těsnění se brzo odlepí.. Vnější těsnění kolem dveří se zatékáním nemá nic společného. Těsnění mezi sklem a dveřmi má vůle a voda tudy protéká do dveří. Ale s tím se asi počítá a člověk s tím nic moc nenadělá. Pokoušel jsem se to z prvu na nejhorším místě v rozích utěsnit silikonem, ale na zatékání to nemělo valný vliv. Voda si prostě cestu někudy najde. Ten kritický plastový držák zámku je na vnější straně toho plechu a je k němu přichycen takovými třemi plastovými jakoby nýty viz šipky.. S nimi si každý snadno poradí. Aby člověk dostal držák ze dveří, tak musí samozřejmě sundat ten plech. Kdo ho má ve dveřích nanýtovaný má to o to bohužel komplikovanější..1 bod
-
Utesnenie 1) odsrobovat IBA spodne sroby - 6ks, vrchne IBA povolit 1.1) novsie fabie nemaju sroby ale nity... to je komplikovanejsie, musi sa odvrtat a kto nechce naspat nitovat - najlepsie nahradit nitovacimi maticami (nieco tu, potom tu, aj navod tu) 2) odklopit plech, ocistit (pripadne odstranit stare tesnenie ak je prilis rozpadnute, ja som nechal tak) 3) natlacit silikon (musi byt NEUTRALNY, nie kysely- kupelnovy) pod stare tesnenie, zhruba do urovne horneho odstraneneho srobu 4) nasrobovat sroby naspat a dotiahnut plech 5) doplnit silikon po obvode a navlhcenym prstom rozmazat pekne ...rovnaky postup pre lave dvere1 bod
-
cez vikend som uspesne vykonal pretesnenie zadnych dveri. kedze je to prvy raz co som nieco opravil na aute mam velku radost.pomohli mi tipy z tohto fora a aj stiahnuta dielenska prirucka. Spravil som malu fotodokumentaciu z priehebu demontaze tapecu. Takze tu je moj postup: - dvere a odmontovanie klucky - krytka pri klucke so srobom - podsunutie vacsiehokrytu madlapod ten mensi a ich nasledne uvolnenie a vybratie (opatrne), dva sroby v madle - potom som sa bal trhnut tapec aby som nepolamal prichytky, tak som ho odvesil z pod okna a postupne zvesil z jednotlivych prichytiek po obvode - odhalene dvere a detail chyby v tesneni. nerozumiem co sa mu stalo, ze je take vytahane.po celom ostatnom obvode bolo pekne pod plechom natesno. - opravene. zasilikonoval som len spodnu poskodenu cast, kde som povodne tesnenie aj vybral, naviac aj maly presah silikonom nad neporusene tesnenie1 bod