Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/14 ve všech sekcích
-
To víte, Clint chce furt něco nadupanýho, něco co umí z 0-150 za 2 sec. Tak si koupil váhu.[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]5 bodů
-
3 body
-
Jojo, já sem takovej masožrout Já takhle navečer dostanu slinu a třeba si hodim na pánev ještě kus masa Jak jsem chodil po té Šumavě (jako že normálně se vozím a nejsem zvyklej), tak mi normálně oteklo koleno jak balón, prej sem to přetížil2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdarvím ve spolek! Nejprve bych chtěl potvrdit svoji účast na 6.Clintově srazu pirátů! Rád přijedu, i když teda asi nebude ten ohníček s Koktou, který zmiňoval Clint. Pak jsem se chtěl podělit o své poznatky z cest... Před pár hodinama jsem se vrátil z Rumunska (služební cesta). Tentokrát jsem potřeboval přejíždět z místa na místo a navíc jsem měl zastávku v Maďarsku, takže jsem jel autem. Opět musím potvrdit, že suverénně nejhorší cesty u nás!!! Měl jsem možnost cestovat i po relativně malých silnicích a byla to naprostá paráda. Cesta Slovensko, Maďarsko, Rumunsko naprostá pohoda, relax. Při takovýchto podmínkách si člověk opravdu užije kultivovanost a dynamiku motoru plus všechny ty vychytávky jako je automatické přepínání dálkových světel, zatmavení zrcátek nebo canton s Columbem. Upřímně jsem se do auta zamiloval ještě o něco více. Na příští cestě vezmu šediváka na Transfagarashan.1 bod
-
Zase jeden príma den. Nejdříve čuník na kolotoči a pak steak, klobása, grilované kuře, šunka s bagetkou, řízeček s br. salátem. Ještě ochutnám gulášek a zbytek čuníka. Škoda, že jsem autem. Vínečko z Čejkovic a slivka na trávení, by se šiklo.1 bod
-
1 bod
-
Raději bych měl tekoucí těsnění vany, což asi nebude tak obtížné opravit, než nějaký incident s řetězem u TSI. Ad 10V TDI - zajímavé, všude se na tento motor jen nadává, jaká je to poruchová plečka. Holt měl panáček štěstí.1 bod
-
1 bod
-
Už jsem se rozhodnul pro tu černou, ale je pravda, že tý poloviční výplně u základní mřížky jsem si všimnul. Nenapadlo mě ale, že by to mohlo dělat bordel uvnitř. Tak snad to nebude mít tak zásaní vliv na životnost motoru.1 bod
-
1 bod
-
zajímavá internetová diskuze. Přes mé ruce a přes firemní použití, kde už 24 let rozhoduji o tom, co se koupí, jak dlouho to bude jezdit a kdy se to pošle dál a mám veškeré informace o provozu aut, prošlo leccos, většinou koncern, ale nejen ten. Podotýkám, že všechna auta servisujeme výhradně ve značkových servisech a v intervalech, jak předepisují výrobci. Vynechám nákladní auta, o těch tu není řeč, vezmu to od nejhorších: 1. místo: VW Crafter 2,5TDI, motor Mercedes Benz 100kW pětiválec CR. Mizerný, malý rozsah použitelných otáček, vysoká spotřeba, motor ve 110 000km poslal prasklou ojnici skrz blok. Údajně byla na vině příliš krátká rozvodovka a s tím spojené vysoké otáčky motoru, to je ale jasná chyba výrobce, realita sprinterů a crafterů v této konfiguraci je obecně neveselá-truchlivá. 2. místo Renault 1,9dCi 96kW, dva exempláře, u jednoho prasklo řemenové kolo na vačce s následkem totální destrukce motoru, u druhého sice nic neprasklo, ale ve 145000km přestal startovat. Po demontáži se ukázalo, že příčinou jsou kompletně opotřebené plochy vačky s vydroleným materiálem. Po úplné demontáži motoru se ještě ukázalo, že stejně jsou na tom ojniční ložiska. Vzhledem k servisování dle plánu výrobce bylo uzavřeno jako vadná povrchová úprava ploch. Bohužel po záruce a bez ochoty výrobce to řešit. 3.místo: BMW 535D Twin turbo 230kW. Hlučný žravý neochotný motor, spotřeba 10(!!!)L, z letargie ho probouzel až kickdown a ani pak to nebyla žádná sláva v poměru k papírovým údajům motoru. Porucha motoru sice žádná, ale zbytek auta to plně vynahradil. Navíc podvodná finta výrobce deklaruje bezplatný servis 100tkm/5let, což není úplně pravda, díky kódování příštího servisu po 26000km, takže 78tkm, pak už platíte, a jak je u BMW zvykem, prohnete se pořádně. Vůbec provozní náklady tohoto vozu byly extrémní i z pohledu 20" runflat pneumatik, které žraly víc než 1kč/km. Ale to už jsme mimo téma motor. 4. místo: Kia 1,4 16V 84kW, v 95000km totálně opotřebené vedení rozvodů, po demontáži velké překvapení: je to z plastu!!! Nárok na záruku nula z důvodu opotřebení provozem, oprava za 22000kč. Dalším problémem byly časté a drahé servisní prohlídky. Tohle auto vycházelo servisně dráž než Audi Q7!!! 5. místo: VW 1,9TDI-PD 85kW. Ve 180 tkm porucha PD vstřikovače s následným propálením pístu. Výměnu motoru ale kompletně zaplatil VW, přestože auto bylo po záruce. 6. místo opět koncern, ale 2,0TDI-PD 125kW. Zde potvrzuji údaje z článku, piezzovstřiky od 120 tkm postupně odcházely, vždy s úplným zablokováním ECU motoru. Po druhém odtahu servis doporučil vozit v autě malou diagnostiku, tou identifikovat vadný vstřik a vytáhnout z něj konektor, zresetovat chybu v ECU a jet dál na tři válce. Fungovalo to, ale Octavia RS šla obratem na trh. A teď naopak hitparáda nejlepších, tady je to naopak jednobarevné: a) VW 1,6TDI CR 77kW. Naprosto bezproblémové kultivované motory s úžasnou spotřebou, aktuálně máme kusy s 180- 250tkm bez nejmenších problémů. Audi 4,2TDI 250kW. aktuálně 290tkm, nula problémů, bez zaznamenatelné spotřeby oleje, kultivovaný a s okamžitou reakcí na pedál, na velikost a výkon motoru velmi solidní spotřeba. c) VW 2,0BiTDI 132kW. Po absorbování psychického odporu k downsizingu musím uznat, že tenhle motor se původnímu R5 vyrovná se ctí, je tišší a zatím (218tkm) rovněž naprosto bezproblémový. Jedinou výtku bych měl k demagogii výrobce, který sliboval až o 3 litry nižší spotřebu než u 2,5TDI. Není to pravda, žere to úplně stejně. Bonus je v kultivovanosti, ochotě se vytáčet a širokém spektru použitelných otáček celkově. d) VW 2,4D, pravěký atmosférický pětiválec 63kW v T4. Do světa šel s úctyhodným milionem kilometrů na hrbu. S původní mechanikou, spojkou i převodovkou. Měnilo se pouze vstřikovací čerpadlo po třičtvrtě milionu km. e) V10TDI 230kW, navíc přečipovaný na 280kW. 400 000km s jedinou miniporuchou, drobným únikem oleje na zadním víku motoru při 330tkm. Díl za 50 kč, bohužel kvůli výměně musel motor z auta ven, takže to přišlo celkem na 11000kč. Takže zde se s článkem neshodnu, moje zkušenost s V10 je skvělá.1 bod
-
Ale tato reklamace nemá přece s obchodním zákoníkem nic společného, ne? A navíc, Obchodní zákoník neexistuje - od 1.1.2014 byl nahrazen Zákonem o obchodních korporacích.1 bod
-
1 bod
-
nevím no..dělám a dělal jsem na HTP svoji která má nyní 290tis najeto všechno obráceně co tady píšete..když jsem chtěl podtáčel jsem jí...a olej dával mogul 10W40 po deseti tisících....a auto..jezdí..tak nevím..všechno to tady jsou teorie .....motory se serou..ventily podpalujou..tak to bude pořád..jednomu bude fungovat druhýmu ne....1 bod
-
1 bod
-
15W50 je fakt moc. Hlavne na zimu by som to vobec nedaval. 5W50 by mozno siel celorocne, ale podla technickych listov je pri nizkej teplote vlastne o nieco hustejsi new 10W40. Dost by ma teda zaujimalo jak sa to chova prave pri tych vysokych teplotach. V nejakej diskusii na oleje.cz sa ludia bavili o nejakom motore od Toyoty kde je problem s teplom a doporucovali tam davat max. 5W-30 s tym ze ten olej lepsie chladi tym ze lepsie cirkuluje v motore. Na inom fore sa jeden chlapik stazoval ze ked presiel na 15W50 tak mu teplota oleja pri nezmenenych podmienkach stupla zo 105 na 120 stupnov C, co uz je dost. To bol ale olej RedLine s HTHS=5.8, co uz je extrem.1 bod
-
Nechci nikoho urážet ,ale vidím že tady ostatní urážet umí , kdybys trošku rozuměl autům , tak bys věděl , že superb 1.9d s naprostou jistotu v originálu žádné plíšky nemá !!! má to možná jen v některých výrobní ch měsících mrtvá 2,5 pulka ale jinak to nemá žádný superb . Takže než něco napíšeš tak otom trošku zapřemýšlet.1 bod
-
1 bod
-
Neřešil jste někdo do té schránky bezdrátové nabíjení? Ta schránka k tomu přímo vybízí ... Ad Apple: já to vidím tak, že pořád je dost lidí (rozuměj ovcí), kteří chtějí být vedeni, usměrňováni a chtějí jednu přímou cestu. To jim Apple dává - tudy se jde, jiná cesta neexistuje. A to je důvod, proč ovce nic jiného nechtějí, je to jasné a jednoduché - na tom jablko staví a funguje to. Měl jsem několik iPhonů, od první generace, naposledy 4s a stejně jsem se toho zbavil.1 bod
-
gourney- S tou 50tkou sem si zničil motor na 105tce. V dobré víře, že tento olej bude díky velký hustotě dotěsnovat součásti motoru a vymezovat vůle jsem ho tam nalil místo 5W40 kterej tam táta lil od nova do 90tis km. Jenomže jak byl zas moc tuhej, tak se zas pomalu po studeným startu dostával do požadovaných míst. Po 20ti tisících km byl motor KO. Spotřeba 12 litrů benzínu na 100km a 2l oleje na 5000 km. Svíčky zamaštěný a v nich kovový šponky. Kopec kterej dřív dávala s přehledem na trojku pak vyjela stěží na dvojku. Nevim, jestli je Š105 a rozdíl mezi oleji 15w 40 a 15w 50 vhodný jako příklad jak to dopadne při použití špatného oleje, ale trošku na tom asi něco bude. Každopádně do Fabie budu lejt to co se má a je tam ted 5W 30.1 bod
-
Toho se bojím abych to složil nechal jsem to přes noc vyschnout. Tak uvidíme ráno1 bod
-
Ekkare, tady je tabulka rychlostí na jednotlivé převodové stupně Roomster 1,4 kola 15 195/55 - viz příloha. Takže při chybě tachometru to něco před dvěstě ukazovat mohlo při skutečné rychlosti 186 km/h. Sice to trvalo snad "půl hodiny" než se tam motor vyšplhal, ale bylo to tam. A GPS snad moc "nelže"...1 bod
-
Mňa by zauj´imalo, koľko bolo doteraz vyrobených motorov HTP a koľko z nich skončilo v servise na popisovanú "závadu". HTP žije a bude žiť ďaldj aj vo Fabii III.1 bod
-
17000,- kč??????????????? se posrali v kine,ne?? Tady nekdo v bazaru prodává dobrý rozvody i s vodní pumpou kolem 4000,- a za robotu dáš nekde v šikovnym servisu kolem 1500,-.1 bod