Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/27/14 ve všech sekcích
-
A když u přímovstřiku přibývá oleje cca 0,5l na 1000 km, tak radíš zkrátit výměnu oleje na 500 km?? A kde že to ten benzín kondenzuje? Máš v tom teda řádný guláš, žádné palivo na studených stěnách válce nekondenzuje, protože stěny budou chladné cca 5 vteřin po startu. Problém s pronikáním benzínu do oleje souvisí s netěsnými vstřikovači a po vypnutí motoru protéká olej přes kroužky rovnou do motoru. Ještě jsem nikdy nezažil, že by u motoru v dobré kondici pronikalo palivo do oleje i při těch nejkratších jízdách.3 body
-
Já koupil ojetou Navíc neměníš rozvody jako u staré PD ale až při 180 000 .. takže to mám daleko a proti 1.4 16V jede mnohem líp.. Teda myslím 77kw verzi. Ale na jeho trasy bybyla vhodná ta 1.4 16V spíš než nafta.. sotva jí zahřeje.. Do TSI bych po zkušenostech z fóra a po tom co jsem vviděl že jsou všude v bazarech nešel .. raději budu mít starou konstrukci bezproblému než moderní konstrukci s tunou problému ..3 body
-
slusny lidi jsou zavislaci na kompech, hrach, cigarech, chlastu nebo fetu - Clint je zavislej na konfigurovani RSka3 body
-
Já si koupil naftu 1.6 jen proto aby mě vydržela těch 8 let a 300 000 Km a víc tak doufám že to tak bude Taky jsem se rozhodoval mezi TSI,TDI a 1.4 16V .. upřednostnil jsem 1.4 16V ikdyž mě trápil slabučký výkon a spotřeba stejná jako u mé 1.4 MPI chtěl jsem roomstra a s tím by to mělo ještě větší problémy .. taky jsem hledal jen na škoda plus a nakonec i v bazarech ale nikde není 1.4 16V všude jen 1.2 TSI 63kw .. asi to o něčem svědčí .. podle mě o tom že lidi se toho ve velkém zbavují (všechny měly do 100 000km). Zde lidé mě přesvědčili na mé trasy o 1.6 16V TDI a lepší jsem si nemohl vybrat .. pro mě je to stíhačka předjíždět je radost ..3 body
-
Ozi, to už není pro mě, já nechci auto robota, ale auto, které stále řídím já, kde si já dávám rychlosti, kde já si udržuji odstup od vozidel, kde já se udržuji v jízdních pruhách a já chci zapínat dálková světla, kdy se mi zlíbí. Navigaci chci každopádně. A ta malá mě nenadchla, takže proto kolumbus. Hezké velké zobrazení, šikovné ovládání.... Zvuk audia mě v O3 nenadchl vůbec, proto Canton. Každý má jiné priority. Asi tak. To můžeš jezdit taxikem, když nechceš řídit.... Jestli to půjde takhle dál, auta bude ovládat satelit a lidi jenom sedět. Potom hodim klíče do kanálu a půjdu se odprásknout.... (naštěstí mám čím a vy si tu budete blábolit o hravcopíčovinkách sami)2 body
-
1.6TDI je taky dobrá volba, sice o 100000Kč dražší než 1.4 16V, ale po 300000km se to srovná ve spotřebě.2 body
-
Tak já patřím k těm šťastnějším, mám za sebou druhou opravnou sadu - s novými řetězovými koly a dle sdělení technika jde o sadu, která se v současné době používá do motorů TSI. Věřím tomu, že odborníci v MB zapracovali na problému tak, aby již byl vyřešen jejich paskvil a že se tímto vyhnou dalším sporům. Mám najeto 29000 km a r.v. 2011. Asi se všichni shodneme, že jinak jde o velmi dobrý motor, ale toto je zbytečná kaňka a dělá výrobci špatnou vizitku, zvláště, když se k tomu někdy staví tak, jak se dočítáme. Budu sledovat a dám případně vědět o dalším vývoji. Doufám, že pozitivním.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak se tak dívám, tak to RSo má o desetinu menší kombinovanou spotřebu, než moje 1.4 TSI. Ovšem 35 tkč za Columbus, to je tedy cenovka... Kolik si myslíš, že se ti povede sundat dolů, z těch skoro 3/4 mega?1 bod
-
dneska jsem byl na soutěži hasičů ve vyprošťování a našel jsem na netu jeden zajímavej dokument k pročtení Prirucka VZOHV Skoda 2013-10.pdf1 bod
-
Ok :/ dam teda 185/60 R 15 na zimu. Jsou zapsáne jako základní rozměr kol nejsou v alternativních tak snad to bude dobrý.1 bod
-
Ani jsem si nevšiml, že má téma už 5 let. Za tu dobu cca 200 tisíc zobrazení. Tak to snad nebude dál stejná nuda jako posledního pů roku, kdy se skoro nic nedělo.1 bod
-
Na střeše v zimě vozím dvoje lyže a snowboard. Přestože mi do dvou metrů chybí 4cm je to velmi neoblíbená činnost. Kola dávat na střechu by musel být totální opruz.....Jinak trialové 20"kolo můžeš bez rozebrání převážet i ve favoritu. Normální horák bez rozdělání tuším do roomstera ani nevleze. Kufr v roomu je pro mne dostačující, ale je opravdu menší, co si budeme namlouvat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nechal jsem mu odkaz, kam má svoje výhrady nebo informace k 1.4 napsat. Mě to opravdu zajímá. Zatím nenapsal. Ty a kolega e1 tady mlátíte prázdnou slámu.1 bod
-
Asi jsi špatně pochopil, já jen tvrdím, že TSI je vhodný nejlépe pro lidi, kteří netuší o problémech tohoto motoru a tedy je to ani nebude trápit. Při nejhorším se jim motor potká. A že si to kupují i lidi, kteří jsou v obraze a přesto do toho jdou...., to je jejich boj. Je mi jen trochu líto těch, kterým ho po skončení záruky vyčůraně prodajï. S TSI jsem najel cca 100km a bohatě mi to stačilo, abych si uvědomil, že se nejedná o žádný zázrak jak v dynamice, tak i ve spotřebě. Kecy o slátaninách si schovej pro sebe.1 bod
-
Mě jednou naboural taky starší chlapík .. seděl jsem v autě a on do mě vrazil tak že se auto odsunulo o metr .. naštěstí jsem měl jen lak dodřený a bylo mě ho líto ikdyž jsem ho seřval a málem mu dal po hubě .. vždy chytnu amok ale bylo mě ho tak líto že jsem ani policajty nevolal :/ příště takovou chybu ddoufám neudělám ..1 bod
-
Proto já beru vždy jen 20 litrů Jsem mazanej, natankuju v mrazu, pak zajedu do teplé garáže a z nádrže vypustim rázem 45 litrů1 bod
-
Včera jsem si pročetl článek od p. Vaculíka - podle mě jeden z mála redaktorů (snad spolu s p. Freiem), kteří píší čtivě a člověk se něco opravdu dozví. Nezajímá mě (u 2. auta v rodině) ani tak moc výkon a trhání asfaltu jako spíš dlouhodobá spolehlivost a servisní nenáročnost - tady na tom 1,0 MPI zřejmě bude líp než turbíny TSI. Otázkou zůstává převodovka MQ 100 - zejména u někoho (jediné auto v rodině) při chalupářském používání (vozík naložený syrovým dřevem...). Z článku je mj. zřetelně cítit pochvalný tón na staré škodovácké motory OHV s MPI vstřikováním - to je pro vývojáře stále tak trochu hozená rukavice. Ten článek je prostě psaním o ČESKÉ realitě, ne jen tlachání PR jako všechny ostatní články o F III...1 bod
-
Chtěl jsem pouze, aby konkrétně rozvedl, v čem podle jeho mechanika je 1.4ka nic moc. Jestli k tomu opravdu má co říct, napíše to, jestli to jenom plácl, nenapíše nic. A flame je přesně to, co děláš ty. Navíc není pravda, že TSI nemám rád, ten motor se bohužel prostě nepovedl.1 bod
-
Jo Hravec něco psal, že musel podepsat mlčenlivost, když mu sekretářka šéfa servisu přeblafla rákosku1 bod
-
tak sem zase o trochu pokrocil, kdyz byl cas .... predelal sem uchyceni dorazu operadel posunutim smerem nahoru do rohu ..... no a zde uz komplet jedna strana, jeste je tam par detaulu jako poradne uchytit bocnici, ale i tak tam tedka drzi dale pak u sedaku dopridelat zespod calouneni sedacky ke konstrukci a takovy ty detaily uz tedka delam na druhy bocnici takze se blizim ke konci, budu jeste resit ( nevim jak ) prostredni uchyceni pasu, muzete nekdo popsat jak ste ho uchytily do karoserie na drzak FI co tam je ? predem diky, ac vim ze mi urcite nikdo neodpovi1 bod
-
Lze využít tzv...nouzový start a jsou systémy, které to pak podporují.1 bod