Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/02/14 ve všech sekcích
-
To snad ani ne. Rapid byl vylozene sockosedan, ktery mel konkurovat podobnym socialnim autum. Fabie je prece jen proste jen male auto, nikoliv socialni auto. Mekke plasty tam asi nebudou, ale takove vylozene ulety typu odkryte kolejnice sedacek nebo nepouzitelna elektricka okna snad ne. To by bylo uz opravdu mimo. A ani podle fotek to na to nevypada. Dokonce i ty plasty nevypadaji alespon na pohled tak vylozene lacine jako u Rapidu.4 body
-
3 body
-
To mi chces vazne tvrdit, ze je mezi nami i nekdo, koho ta skrabka oslovila a na zaklade toho si rekne "kurna to si koupim"? Ja nevim, ale opravdu jsem nemel nikdy potrebu hledat skrabku jinde nez ve dverich. Nevim co je spatneho na tomto umisteni, ze je potreba aby se umistovala nekam do nadrze. Navic vicko nadrze je vzadu vpravo a k autu ridic vetsinou chodi zepredu vlevo, takze je to proste uplne nelogicke misto, kam neco takoveho vubec umistovat. Krom toho skrabu okno tak asi 20x za rok a okno stahuju treba 1000x. Pokud se toto fakt nekomu zda dulezitejsi (a ted nemyslim tebe) tak je to proste mamlas a ma jezdit radeji na kole.2 body
-
2 body
-
Chlapci chlapci ..presne o tom to je ...doteraz nieco v nejakej kvalite v autach bolo a v novom modeli uz nieje ...dojazdy. Plasty.sklapanie sedaku vzadu.... A ja sa pytam preco to uz nieje v novom modeli ked v starom to bolo ? Preco mam akceptovat pri novom modeli v istych veciach nizsiu kvalitu ako v predchadzajucom ....to neni o osahavani plastov jak tu najma rapidaci trepete... Tu ide o princip ..... Ako uakaznikovi mi to vadi ..a ked mi zoveru v novom modeli to co bolo v starom pojdem logicky inam ... Lebo ked to budem akceptovat tak nabuduce co . .. Volant bude len zelezna obruc? A budem sa tvarit ze sak mi to nevadi je to lowcost ?2 body
-
Tak si aspoň počkejte až bude na salónech, tohle jsou jen spekulace, vsadím se že bude hodně redakcí pak porovnávat FIII vs. Rapid atd.. Kdo v čem má navrch a proč2 body
-
2 body
-
souhlas na zimu do sněhu jsou 14" libový, tedy v případě fabie, rozdíl jde cítit i u 15" v jejich neprospěch natož u 16"2 body
-
2 body
-
2 body
-
Jinak bude jednodussi kdyz rezervujes v praci Terminal 1 a ranway c. 2. Pac mam pocit ze Krusovice uz asi stacit nebudou.1 bod
-
To jo, ale pod 500Kc/h nedelam. Musis to tam obehnat paskou a dat znacku. Pozor prace na silnici.1 bod
-
Souhlas. Já už bych si třeba auto bez automatickejch dojezdů oken a otevírání oken klíčkem na dálku nekoupil. Pro někoho to jsou prkotiny, ale když si člověk zvykne to používat, automaticky to v novém autě očekává. K čemu je mi, že na jedné straně praktičnost auta zvýší škrabkou ve víčku nádrže nebo držákem vesty pod sedačkou, když na straně druhé zase osekají jiné praktické věci. Dokud se Škodovka nevzpamatuje a nepřestane šetřit na užitečných věcech, nemůže čekat, že si od ní koupím další auto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stránku kvality materiálů bych si nechal až ty auta budou u dealerů a bude možné je vidět live. Do té doby to nemá smysl ... když jsem si šel loni pro O3 a sedl si na salónu do Rapida, překvapilo mě, jak sociálně to auto uvnitř působí. Nejen tvrdé plasty, ale i na pohled - tapecáky apod. Nicméně takový je trend, auta jsou levnější = někde se to musí odrazit. Ty dojezdy oken jsou tragický, to by mi asi vadilo (vjezdy do garáží apod.), jinak se na to celkem těším páč přemýšlím o výměně F2 MC pro ženu a nakupování aut mě baví nicméně počkám minimálně na příští MY...1 bod
-
Já si myslím, že tímto směrem jako vy výrobce neuvažuje. Pro něj je jediné důležité jaký bude mít zisk z prodeje aut. Tzn. je mu úplně jedno jestli auto, např. F3 bude stát X nebo Y peněz. Důležité pro něj je aby se počet prodaných F3 x zisk na jednom kuse = co největšímu zisku. Na toto má automobilka celý tým lidí, kteří to počítají zepředu a zezadu a dojdou nakonec k nějaké ceně. Předpoklady (rozumějte vstupní data) jsou dány jasně - konkurence, vlastní výrobní náklady, konečná cena, počet prodaných kusů, koupěschopnost obyvatelstva, délka života modelu, vývoj... Proto je zbytečné se tady rozepisovat o tom jestli je dobře nebo né, že F2 měla nějakou kvalitu/výbavu a F3 ji nemá. To prostě pro výrobce není důležité. Důležitý je celkový zisk.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
no ale proti čemu bojuješ ? Chceš auto o velikosti O1 slušně vybavený za 300tis ? Chceš slušně vybavenou Fabii pod 300 ? Chceš slušně vybavenou O3 za 400 ? Chceš ? tak někde se musí šetřit...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
hodně záleží z jakého kraje člověk pochází, kde jezdí většinu cest, jestli se tam drží déle sníh nebo naopak žije v nížině, kde ten sníh je sotva jeden den v roce, také podle toho by měl každý vybírat velikost či šíři pneu... nicméně Ekkar doporučil vybrat pneu spíše širšího charakteru, tedy vhodnější tam kde je málo kdy sníh např. pro Pražáky , ale do oblastí, kde se ten sníh nebo břečka drží je vhodnější užší guma1 bod
-
No jasný, Petrrr akorát přemejšlí, že by si do auta koupil asistenta řízení typu Pancho 2014 verze 2.0, je nafukovací, dává se na levou přední sedačku a umí prudké manévry v krizových situacích za ohrožení z vedlejší silnice. Má jen minimální vedlejší účinky, týkající se zaklápění kol do blatníků....1 bod
-
Ten Passat je takovej divnej, nějak si na něj nemohu zvyknout. http://www.auto.cz/volkswagen-parizi-ve-znameni-passatu-b8-833611 bod
-
Však clint i ten svůj obyč tempomat přelepil páskou aby řídil (mačkal plyn sám)1 bod
-
Tyhle ty asistenty a Hravcovské sračičky jsou stejně k prdu, akorát to odvádí od řízení, člověk nabývá dojem, že to za něj řídi, brzdí, zatáčí a pak ztráci kontakt s realitou, otupí....Není nad to řídit auto se vším všudy, vždyť to je právě na tom to zábavné, pěkně sii řadit, brzdit a ten adrenalin (dobrzdím - nedobrzdím, vyberu tu zatáčku, nebo ne...napálí to do mě zezadu, nebo dobrzdí (to jen u Kokty)) ....to za to stojí nebo ne? Řízení je náš koníček, nebo se mýlím?1 bod
-
JO, nazivo je nazivo.... nenapadlo by me, ze budu mit Spaceback s prosklenou strechou a ve finale bude... stacilo 5 dni pujceni nazivo a bylo to :-)1 bod
-
No jediné co bych bral za asistenci je asistentka pod volantem, pokud možno ještě před nárazem. bohužel to já neznám. Ale Motosman jo, ten tam takových obdobných asistencí má mraky.1 bod
-
Potvrzuji, na zimu mám dokonce "jen" 175/70x14. Nejen že jsou o poznání měkčí a řetězy jdou bez potíží, ale užší gumy se zimu doporučují obecně, protože lépe odolávají aquaplanningu v břečce a snáze se protlačí skrz vrstvu sněhu/břečky na pevný podklad. Když se podíváte na jak širokých gumách se jezdí rallye na sněhu...1 bod
-
1 bod
-
Tak kola jsou předpokládám 5x100 a to je spousta aftermarket kol, takže tam bych zrovna kámen úrazu neviděl. Jinak souhlasím s tvrzením, lepší vybavenější auto, než mít holotu ale auto velký jak USA...1 bod
-
To uz je na kazdem. Osobne bych radeji plne vybavene male auto nez holotu vyssi tridy. Nekdo ale holt potrebuje frajerit, ze ma na sen ceskych rodin Octavii, a to ze to nema ani nejprimitivnejsi vybavu ho uz nezajima.1 bod
-
jo, vyloženě tragicky hodně to není, ale už to je částka, kdy se vyplatí přemýšlet o autě vyšší třídy... ten balíček kde je klimatizace je super, ale cena kol už ne...1 bod
-
Jo to je presne to co je na tom ruskem videu. Pripoji se to na nejaky samsung dongle, ktery je napojeny na video-vstup. To pouze zobrazi diplej telefonu na jiny displej, treba na televizi nebo na to radio. Nic vic. Nelze ovladat z radia ten telefon. http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/EAD-T10JDEGSTA1 bod
-
No jasný, protože tady vládne konzervatismus a není to zde nakloněno pokroku a skvělému downsizingu v ruku ruce s krásnými úspornými řešeními, které i auta odlehčují stejně tak naše peněženky. Pak tu každý zůstává se starými stroji a nechce kupovat pokroková vozidla až na vyjímky. Jeden významný člen tady o tom jen básní, že si pořídí pokrokovou techniku, ale skutek utek a vymlouvá se jen na barvu, že neví jakou atd. Ach jo, nějak tomu tady nerozumím, za chvíli to tu bude potřeba přejmenovat na "Clintův club veteránů Škoda".1 bod
-
Podle toho, jak wittmann bojuje za KKL bych rekl, ze je to dealer z ciny jak vysitej1 bod
-
Tak je potřeba vycházet z toho, že ty partie už také mnohé obsahují, takže to můžeš brát tak, že si tím chráníš svoji pokožku. Ale k věci, myslím, že na těch rukách se to moc neudrží - kvůli pocení a mastnotě. I vteřinové lepidle jde poměrně rychle dolu. Samozřejmě nesmíš běžet hned z garáže do1 bod
-
1 bod
-
Sraz majitelů vozů Škoda Yeti v sobotu 18. 10. 2014 Program: 1. Příjezd 9:00-9:30 na parkoviště k prodejci PV-AUTO v Prostějově. 2. Pro zájemce provedena v servisu základní diagnostika se slevou za 199,- Kč. Prohlídka vozidel autosalonu spojená s testovací jízdou dle výběru vozidla: Škoda Octavia III RS Škoda Octavia III Scout Škoda Rapid Škoda Citigo 3. Cca 12:00 přesun do restaurace Koliba. 12:00-13:30 oběd - jídlo dle vlastního výběru. 4. Cca 13:30-14:30 společný přesun a projížďka polními cestami spojená s focením. 5. Společná jízda k obchodnímu domu Interspar a rozloučení. Prosím, od společné jízdy nečekejte adrenalin na autokrosové dráze. Akce je pojata spíše jako pokec a možnost se seznámit naživo. Poprosil bych zájemce, aby na toto vlákno napsali, že přijedou, neboť potřebujeme zarezervovat stůl (stoly). Info: http://www.pvauto.cz/cz/m/kde-nas-najdete/ http://www.kolibautrikralu.cz/o-restauraci/ https://maps.google.cz/maps?hl=cs&gbv=2&um=1&ie=UTF-8&fb=1&gl=cz&cid=3818833772336710441&q=koliba+prost%C4%9Bjov&sa=X&ei=RUgsVMr6IcH5yQPQpYHoCQ&ved=0CBUQtQMwAA http://www.mapy.cz/#!/zakladni?planovani-trasy&x=17.0701664&y=49.4694475&z=12&rc=9nbMfxURfCdwUiAcgUQ5Y4kTZh1m&rl=ulice%20Domamyslick%C3%A1%2C%20Prost%C4%9Bjov%2C%20okres%20Prost%C4%9Bjov&rl=Mostkovice%2C%20okres%20Prost%C4%9Bjov&rl=ulice%20Chata%C5%99sk%C3%A1%2C%20Mostkovice%2C%20okres%20Prost%C4%9Bjov&rl=Prost%C4%9Bjov%2C%20okres%20Prost%C4%9Bjov&rp=%7B%22criterion%22%3A%22fast%22%7D&ri=0 Mapka projížďky www.mapy projížďka.cz.pdf1 bod
-
Přátelé okřídleného šípu, pro : Weithfisto - tak do postele lezu okoupán, tudíž ruce čisté, jinak bych protějšek neohrozoval. Pokud takový nano vosk použiješ jako lubrikant, poděl se o zkušenosti. Radek.1 bod
-
1 bod
-
K regeneraci DPF si dovolím napsat pár postřehů. Probíhající regeneraci jde bezpečně poznat podle zvýšených otáček motoru a spuštěného větráku. Dříve jsem nechával poctivě regeneraci doběhnout nebo dokonce jsem se u garáže otočil a jel ještě pár kilometrů, aby to proběhlo. Uvedené je ale blbost. To auto to má nastavené docela dobře např. poté co jsem přerušil minulé dva dny 2x regeneraci (jednou se zapnula těsně před barákem, i když jsem předtím jel cca 50 km po dálnici tak +- 140-150km/h a podruhé když jsem jel jen do obchodu (předtím auto zahřáté, teplota oleje tak 90)). Dnes ráno se spustila regenerace již po cca 500m po startu, následně teplota chladící kapaliny byla na 90 během 2km jízdy, což normálně trvá tak 7 km. Rovněž byla spotřeba vyšší tak o 0,5 litru (průměrná od startu). Regenerace se ukončila po 13 minutách od startu auta. Tím chci říct, že to nemá cenu hlídat, to auto si to udělá po svém a musím uznat, že docela dobře.1 bod
-
1 bod
-
Tak jo, napiš si mě taky, udělej si to kde chceš. Aspoň to budu mít zase nejdál, začlo mě to bavit1 bod
-
Tady je něco o volantech a jejich sploštění. V autech jako je OIII jde samozřejmě jen o efekt, sploštění nemá příliš funkční opodstatnění. Ale je to krásný efekt! http://www.driversweb.cz/clanky/Blog/Znovuvynalezani_kola_hledani_ztraceneho_volantu1 bod
-
Tak už jezdím s halogenama, ani to moc práce nedalo. Nejdřív jsem zkusil H7 do konektoru a fungovalo. Vyházel jsem tedy vše od xenonů, nasadil H7 vše funguje jak má. Musím nějak zadělat díry v zadním krytu světla kde vedla kabeláž pro xenon (pravděpodobně plastovou destičku, kterou nalepím přes otvor). Ještě jednou dík hlavně boobikovi za postup.1 bod