Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/07/14 ve všech sekcích
-
ôsme číslo/písmeno z prava vo VIN čísle značí modelový rok ... 9=2009 A=2010 B=2011 C=2012 D=2013 E=2014 F=2015 atď..........................1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já si to vysvětluji takto: zelená vlajka byla až za tou zatáčkou, kde se udála první nehoda. Tam už tedy nebyl důvod pro žlutou pro další úsek trati.1 bod
-
1 bod
-
Ok tak zkusím ten test těch tlumičů. A pak dám vědět. díky1 bod
-
Když už, tak VIN. Vlastní kód je úplně k ničemu, maximálně, že by si ho někdo spletl s VIN. Pokud tam chceš mít něco "svého", tak dej kosočtverec - to podle mě zabere víc než ten VIN.1 bod
-
To ze neni v technicaku neznamena,ze ji tam nedostane1 bod
-
To že nejde kliknout na nic jiného, než na nastavení znamená, že se program musí teprve aktivovat prvním úspěšným spojením s autem při tom Testu. Při instalaci programu - vyskočila na konci hláška o instalaci ovladačů a nainstaloval jsi je? Zkus ještě jinou USB zásuvku, znovu se zavede ovladač. A nebo je prostě mrtvý kabel...1 bod
-
na mě to spíš působí jako že nemáš naistalovaný správný ovladacě na USB koukám že máš WIn7...32 nebo 64bit?1 bod
-
Inak teraz poslednu dobu, ked som začal prikurovať v aute tak som si všimol že ked sa auto vyhreje tak asi 5 minut praska pristrojovka pod čelnym sklom. Potom to prestane. Ale riešim to tak že posuniem kolečko na radiu o 3 stupne do prava a je ticho1 bod
-
Byla na CD i anglická verze programu? Funguje? Pokud ne, tak bych řekl, že je kabel po smrti. Standartní postup ale je, že naistaluješ program, ten se na konci zeptá, jestli chceš nainstalovat ovladače, ty dáš že ano. Pak jdeš do auta, připojíš kabel, chvíli počkáš, až ho systém rozpozná a nahraje ty nové ovladače a dáš Test kabelu a pokud je vše OK, tak to uložíš a funguješ. Alespoň takhle to funguje u originálního kabelu.1 bod
-
nejdřív jen bez auta dej kabel do USB portu a dej test nebo jak...dioda na kabel by ti měl začít svítit nějakou jinou barvou......tim zjistít kde je chyba..jestli v SW nebo v HW...dkyž bude všechno OK tak pak teprve to připoj po zapnutí zapalování do zásuvky v autě.....když to nepůjde tak to odinstaluj a zkus s verzí co je napsaná kna kabelu .předpokládám že 12.12 a když to půjde tak to holt s češtinou nekomunikuje....těžko takto na dálku radit1 bod
-
Zkus: 1. zapni zapalování 2. zapni výstražné blinkry 3. sešlápni 5x plynový pedál....1 bod
-
Ahoj,když jste tady nakousli ty slavné motory TSI.Já osobně bych do TSI nešel.Mluvím z vlastní zkušenosti protože jsem dělal v autorizovaném servisu Škoda. Často jsme tam měli TSIčka kterým chrastí řetěz (osobně si myslíš že motor který má najeto 60tkm a chrastí mu řetěz není zrovna dobré),potom se našli tací,kteří už měli na autě s podobnými km třetí rozvody...Na druhou stranu je pravda že je to příjemný motor.Ono kdo by si nekoupil nový moderní motor s turbem kdyby s ním nebyly problémy... A navíc je celkem háklivý na spotřebu.Já osobně bych šel do staré dobré osvědčené 1.4 16v která sice nemá turbo ale je určitě spolehlivější1 bod
-
mě osobně by se víc líbilo, kdyby měl Rapid denní svícení stejně jako F2, v mlhovkách... a zadní z ledek...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
e1-pokud si to predela na LPG bude jezdit za 1.3kc na kilometr, cemuz se ty s Tsi ani nepriblizis, Tsi MA kopu problemu staci si zde projit vlakna.. proste minulost ukazala a pritomnost ukazuje ze Tsi je motor naho*no... Dal o tom psat je irelevantni, u auta se neposuzujee jen spotreba, o ktere ty tu pises sahodlouhe clanky,!!!!!!! Pokud budes jezdit s 1.4 normalne a vela po okreskach dostanes se taky pod 6 litru.. ovsem tento motor te neprekvapi ruznyma urvitkama, ktere tam sikovni vyvojari dali.. pockej, az ti skonci zaruka, nebo az budes chtit auto prodat... a do 1.4 staci olej 5w40.. Klaru sice neznam, ale urcite ji nedoporucim taky shit jako je 1.2Tsi...1 bod
-
Kdybys nebyl netrpělivý, tak se to dalo udělat i s jednotkou za cca 4800. Ovšem vyžadovalo by to cestu do Pv, No nic...Každopádně se i dál auto líp prodává a je to pomocník.1 bod
-
Toľko internotvých bullshitov čo sa tu píše som už dávno nevidel na jednej kope. Nebudem tvrdiť, že 1.2 TSI je bezproblémový motor, ale z toho čo tu píšete, človek má pocit, že tie motory už majú sériovo prasknuté hlavy a spotrebu ako tank. TSI svoje chyby má (rovnako ako TDI), ale staviate ho do takej pozície ako keby sa s tým anio nedlao jazdiť a pritom väčšina z vás to auto nie že nevlastní, ale ani ste s ním nejazdili. Takže TSI by som ako alternatívu k nafte určite zvážil. Majú niekoľkonásobne menej kilometrov nabehaných, dajú sa nájsť kusy ktoré sú a ešte budú dlho v záruke, a ani ich spotreba nie je taká akú tu niekto písal. Samozrejme s naftou nedá porovnať, ale nestrašte tu s 8 litrovou spotrebou. Takú spotrebu mám iba keď idem v mrazoch so studeným motorm v meste v rannej dopravnej špičke a zároveň časť cesty stojím v zápche. Ale v takomto režime bude mať aj TDI podobnú spotrebu. Keď sa s TSI jazdí normálne a veľa po okreskách, dá s v pohode zmestiť do 5,5 litra. A TSI určite bude mať nižšiu spotrebu ako atmo 1.4-ka. Na dlhších trasách sa dokonca dá bez problémov ísť pod 5 litrov bez extra snaženia. Pri TSI je akurát potrebné sa vyvarovať prvým ročníkom a je lepšie kúpiť 2012-ku alebo novší kus, jazdiť s tým normálne a potom nie je žiaden problém s reťazou, hlavou, turbom ani ničím iným. Čo s týka priestrannosti Fabie Combi, alebo Octavie, tak tam určite vyhráva Octavia, prípadne sa dá zvážiť Roomster ako tu už u bolo spmenuté. Prípadne nejaké úplne iné auto ako Škodovka.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím! Tak jsem si se zájmem přečetl celé tohle vlákno. Uvažuju, že mému Romíkovi (nebo spíš dcerám) taky dopřeju stolek na prostřední sedačku, jak tady někde bylo zmíněno. Detailně se to sice řeší v jiném vláknu, ale tady jsem na to narazil. Mám 1,4 16V 63 kW Ambiente a stolek nebyl ve výbavě (r.v. 01/2012). Také tady někdo psal (tuším Kubíno nebo Aspire) o dodatečné montáži tempomatu. Já jsem do toho šel. Vzhledem k záruce jsem to řešil přes značkový servis. Obeslal jsem jich v blízkosti několik a nakonec se rozhodl pro můj oblíbený Prima k.s. Kroměříž. Cena byla 7800 včetně montáže. Musel se měnit i nějaká řídící jednotka, která to má na starosti. Byl jsem na něj zvyklý ze služebáku, tak jsem to nechal dodělat i sobě. Je to paráda - mohu doporučit (akorát ta cena by mohla být nižší :-) ). Tak to jen tak, abych taky přispěl svojí troškou do diskuse ;-)1 bod
-
1 bod
-
Njn, zima se blíží, už to zase začíná . Každý si tam stejně dá, co preferuje. Já mám např. zástěrky celý rok a nijak mě to neuráží. A jestli se to ne/líbí někomu jinému je mi fuk1 bod
-
1 bod
-
Hodně rozšířenej omyl, bohužel... Vychází to opravdu z vizuálního dojmu z rallye, kde se v zimě jezdí na "jitrnicích" s šířkou mnohdy skoro poloviční proti gumám na sucho, JENŽE TY ZIMNÍ RALLYOVÝ JITRNICE JSOU S HROTAMA!!!! Ty se pak samozřejmě proříznou jak pila až na podklad, jenže už to není o adhezní ploše = rozměru plochy styku pneumatiky s cestou, potřebnou adhezi generujou ocelový špunty nastřelený do běhounu... Jenže ruku na srdce - kolikrát za sezónu jedeš v břečce a kolikrát na holý ( i když jen mokrý nebo umrzlý) cestě? Ta úzká jitrnice 175/70 na 14" bude mít na holý cestě daleko menší kontaktní plochu, takže pokud to bude legální guma = BEZ HROTŮ, přenese mnohem míň tangenciálních sil (působících ve směru kolmo na poloměr kola) než guma s větší dotykovou plochou a tudíž bude daleko hůř brzdit, zrychlovat i odolávat bočním = smykovejm silám v zatáčce. A na ledu to bude ještě markantnější - širší guma má na tvrdým povrchu jednoduše větší dýlku hran, rozmístěnejch výrobcem kolmo na dotykovou plochu gumy se silnicí = je schopná přenýst víc obvodový síly mezi cestou a kolem než stejná, ale užší guma... Za mne pokud nebudeš počítat s používáním řetězů bych nešel pod rozměr 195/55 R15. Nic jinýho než řetězy totiž ten menší rozměr neospravedlňuje...1 bod
-
ne opravdu....když se nad tím zamyslím...tak potřebuju aby mě to spolehlivě dovezlo z A do B a zpět do A. Bylo to bezpečný, mělo to klimu, hezky to vypadalo a nebylo to úplně nepohodlný....to že to má plastový dveře, nebo chybí kryt kolejnic, nebo ma o jedno ramínko na volantu víc, to že nemá ozdobnou lištičku, to že občas musím namazat gumový těsnění nebo seřídit dorazy kufru...to a i mnohem více jsem vlastně ochoten akceptovat než dát o desetitísíce či statisíce víc za to auto1 bod